Darius is nogal moeilijk met computers alles moet super deluxe zijn enzo en sja dat is deze dus niet helemaal :?
Heb je hem al gegeven dan Angel?
Als hij hem niet mooi vind dan pak je hem weer af en koopt een ander cadeautje, dat zou ik tegen hem zeggen
ja alleen nemen winkels geen laptop terug dus houd het op heb hem al gezegt dat hij de eerst volgende jaren gewoon niks meer krijgt :mrgreen:
hallo allemaal ff een snelle reactie van mij nu dan…
mijn schoonvader ligt nog in het ziekenhuis en word morgen of dinsdag gekathetriseerd (weet niet hoe je het schrijft ) en daarna gaan ze voor de oveelste keer kijken wat ze nu kunnen doen voor hem…hij heeft al zo vaak in het ziekenhuis gelegen en elke keer is het een tijdelijke oplossing omdat het weer terugkomt… dus afwachten…
qua auto kan ik jullie morgen meer over vertellen aangezien we een getuigeverklaring hebben alleen deze nog ff naar de politie moet en je weet het tegenwoordig maar nooit met het internet…
dus morgen daarover een update…
gisteren een drukke dag gehad… marcel is naar de hondenclub geweest en heeft weer getraind met Quinto… alles ging goed dus das harstikke mooi…
ik heb ff bij mijn ouder koffie gedronken en ben met mijn vader de stad ingeweest om een paar kleine boodschappen te doen…
ook heb ik de foto’s opgehaald die we van Quinto hebben laten maken…
zal straks ff zien of ik hem kan scannen hij is echt mooi geworden…
vandaag was eigelijk de schoonmaak dag maar ivm de getuigeverklaring waren we eerst ff bij mijn ouders en toen belde mijn oom…
hij zou met mijn 2 neefjes en nichtje naar het circus alleen was 1 van mijn neefjes gevallen en die wilde niet meer…
dus zijn marcel en ik met mijn andere neefje en nichtje naar het circus geweest… was leuk… alleen was ik daarna echt kapot aangezien we op een houten bankje moesten zitten
maar dat mocht de pret niet drukken…
nu zo nog ff lekker met marcel bankhangen en daarna kokken aangezien marcel nachtdienst heeft…
@angel…leuk dat luna de intocht leuk vond… en af en toe eng kan ik me ook wel voorstellen… en een laptop… :thumbup: toe maar… dat scheelt idd in ruimte in je huiskamer…en hij moet gewoon tevreden zijn met wat hij krijgt… :naughty:
@amy… he meid… das ook een ongi van niks… hoop dat de gyn je vragen kan beantwoorden want dis ook niks…
@gerdy… meid hoest met je …je zal het wel druk hebben… gefeliciteerd met kelly’s verjaardag… :dance:
@noemi… ga zo gelijk spieken… :inlove:
Missy: hoop dat ze nu een betere oplossing hebben voor je schoonvader elke keer in het ziekenhuis moeten liggen is ook niks
hoop dat het allemaal goed gaat met de getuigenverklaring
leuk circus ik zit te denken met Luna naar kerstcircus te gaan maar ben bang dat ze daar toch net iets te jong voor is :think:
ja idd hij heeft denk nooit gehoord dat je een gegeven paard niet in de mond mag kijken… maarja ik had kunnen verwachten dat het een hoop geouwe**** kon gaan opleveren krijg je met een comp nerd :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: idd ach hij zal het vast leuk vinden en adners kun je hem vertellen dat hij er vast zelf nog het een en ander aan kan doen zodat de comp wel goed is…
en misschien vind luna het juist harstikke leuk… zou alleen kijken hoe lang de voorstelling duurt… want ik vond het zelfs een lange zit… show was van 14.00 tot 16.00 inclusief pauze waarbij de kinderen op een paard, pony of kameel mochten rijden… erg top :thumbup:
Beitsche: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
Kelly heeft gisteren een superdag gehad. Die meid is verwend, niet normaal meer Ik zelf ben de dag doorgekomen. Je moet niet vragen hoe, maar het is me gelukt. We hebben van 10.30 tot 20.15 uur bezoek gehad. Tussendoor zijn we naar de intocht van de Sint bij ons in het dorp geweest. Voor Kelly was dit weer super. Ze mocht 2 keer bij Sinterklaas komen. 1 keer om een welkomsgedichtje voor te dragen samen met nog 3 andere kinderen en 1 keer omdat ze jarig was. Je had haar moeten zien glunderen toen de hele zaal lang zal ze leven voor haar zong, onder begeleiding van de fanfare. Ik ben halverwege naar huis gegaan, omdat mijn hoofd bijna uit elkaar sprong van de pijn. Oma was er ook, dus vonden de kids het geen probleem dat mama er van door ging.
Vandaag mag Kelly haar verjaardag op school vieren en vrijdag nog haar kinderfeestje (zal ook wel weer een zware dag voor mij worden)
Gerdy: wat fijn dat Kelly genoten heeft :mrgreen:
Gelukkig voor jou zit het er weer op, en gelukkig duurt het nog ff voordat het vrijdag is, kun je nu eerst ff lekker rustig aan doen :hug:
missy: Succes met de getuigenverklaring :thumbup:
En heb je gehoord of je schoonvader vandaag of morgen gecatrariseerd word?
Angel: moet hij het de volgende keer zelf maar uitzoeken toch?
goedemorgen
Missy: dat is idd wel lang maar wel leuk dat ze in de pauze paard of kameel konden rijden
het is nogal prijzig dingen te veranderen aan een laptop
Gerdy: fijn dat Kelly zo’n leuke dag heeft gehad alleen minder dat jij toch veel last had :hug: hoop dat je vrijdag een betere dag heb wat betreft de hoofdpijnen
Monique: hij had er 1 uitgezocht :lol: maar die was uitverkocht :lol: en toen had hij deze die hij nu heeft uitgezocht en bleek er teweinig cpu ofzoiets in te zitten :wall:
had hem nog aangeboden mijn laptop dan te nemen omdat daar wel voldoende cpu inzit alleen is mijn processor minder dan die van hem :lol: maar hij houd het toch bij die want die is kleiner :lol:
en ach hij moet niet zeuren want hij wil elke dag met dat ding naar z’n werk en terug reizen :? dus vind ik het alleen maar doodzonde als het dan een dure laptop moet zijn
vannacht een vage droom gehad (ook wel leuk :lol:) ik was bevallen van een dochter :dance: ze had een hele vreemde naam maar weet het niet meer :? weet wel dat de bevalling heel soepel ging en we al gelijk opgingen voor een 3e hahahahahahahahahahahaha :oops: :shifty:
gisterenavond had Luna beetje moeite met in slaap komen :? dus ik tegen haar als je niet gaat slapen komt sinterklaas niet hoor en krijg je geen kadootje :shifty: (wel l*llig van mij want ze heeft last van haar laatste kiesjes :oops: dus had haar maar een paracetamol gegeven en toen sliep ze zo gelukkig)
dus ik aan haar vragen wat wil je voor kadootje morgen in je schoen :lol: (kadootje zat er allang en breed in :lol:) zegt ze leeuw hahahahaha (denk dat ze sheere kaa bedoelde of hoe heet die uit jungleboek)
vanmorgen vroeg ik aan haar en denk je dat sinterklaas is geweest zij ja tuulk
ik zo oh ben je lief geweest dan hahahahahaha ja tuulk
ze heeft een zakje snoepjes gehad ook chocolade centjes dus ik vraag wil je centje nee chocola hahahahahahaha dus ik dat centje openmaken
zij CHOCOLAAAAAAAAAAA hahahahahahahaha ze heeft dus weer lekker naar haar zin met het kadootje
goedemorgen…
hier ben ik ook weer… heb het er ff lekker van genomen vanochten en lekker uitgeslapen… :oops: heerlijk :inlove:
nog niets gehoord over mijn schoonvader…misschien later op de dag maar dan vertel ik het wel…
@gerdy… meid fijn dat kelly zo’n leuke dag gehad heeft…heerlijk verwend :inlove: dat geloof ik gelijk… en 2x bij sinterklaas… :dance: en zo te lezen krijg je het nog druk verder deze week…
lekker rustig aan doen meid hoor… ik weet dat je kelly een zo’n leuk mogelijke verjaardag wilt geven maar je moet jezelf niet voorbij lopen hoor… :hug: :hug: :hug:
:-* ik vind je echt een super moeder :-*
@angel… das idd ook wel weer zo dat het prijzig is… en luna ook lekker verwend door sinterklaas… :inlove: haha ze is er wel zeker van he dat ze lief is geweest… :inlove:
ik heb even een vraagje
ik heb een beetje het gevoel dat ik verkeerd heb gereageerd op Darius :lol:
stel je man / vriend gaat voor werk naar het buitenland :mrgreen:
en komt thuis met de mededeling al dat er een “foute” foto is gemaakt :eh:
hij laat jou die foto zien en idd het is een vrij foute foto
hoe zou jij reageren?? zou je je man / vriend heel laten :lol: ?
dat hangt er van af of die man op die foto ook mijn vriend is… zo jaah an mag hij toch echt ff in de achtertuin slapen…
want ik ben dan een heel onzeker typetje wat zich gelijk gaat afvragen wat er verder gebeurd is… :oops: :oops: :oops:
dus nee marcel had zeer waarschijnlijk niet genoeg gehad aan een tubetje secondelijm…
maar dat zou andersom ook zo zijn als ik zo thuis zou komen… :lol:
btw hoe reageerde je dan?? :eh:
Ik weet natuurlijk niet hoe darius en jij met elkaar omgaan en hoe groot het vertrouwen is in elkaar.
Als Bert met zo’n foto zou thuis komen, was ik erg benieuwd naar het verhaal. Het zou ongetwijfeld een hilarische avond worden, waarbij ik hem de hele avond nog zou zitten klieren met de foto en het gebeurde…
Dus erg afhankelijk van jullie achtergrond.
Moet toch echt nog even veel telaat wat belangrijke berichtjes plaatsen;
Francis: gefeliciteerd met Chayenne en Joël!
Beitsche: gefelicteerd met Merel!
Ik zou het zelfde reageren als Hellen. Als Willian met zo’n foto thuis zou komen en de foto gewoon zou laten zien uit zichzelf, dan zou ik er niets achter zoeken. Ik zou hem nog wel een aantal dagen (een avond vind ik te weinig) speldenprikjes geven over het gebeuren.
francis marco en brian gefeliciteerd met de komst van chayenne en joel !!!
beitsche gefeleiciteerd met je de komst van je dochter merel
gerdy nog gefeliciteerd met kelly,
leuk dat ze toch nog een leuke dag gehad heeft wat een een bofkont zeg 2 keer bij de sint komen!!
missy het zitje niet mee allemaal he meid :hug: :hug: :hug:
sterkte!
hier alles ok begint goed zat te worden zo onderhand elke hobbel met de auto doet me zeer en zit niet meer lekker op de bank
gelukkig laat me rug me een beetje met rust.
mijn opa lag vorige week ook in t ziekenhuis met een hartinfarct
gelukkig issie weer thuis hij slaapt veel en is ook steeds erg moe nog maar das alleen maar geod dattie veel slaapt want hij krijgt nog best sterke medicatie
ook hebben de doktoren hem verteld dat hij meot gaan stoppne met roken.
goeie zaak denk maar kan je dat zon man nog wel aandoen hij is 80 en heeft vanaf zijn 18e gerookt.
die stopt toch niet zo makkelijk meer maar hij houd zich goed en rookt nog 1 shaggie en een sigaartje op een dag i kvind dat toch wel heel erg knap hoor
aangezien mijn man al 8 maanden probeert te stoppen en nu weer gewoon shag rookt en niet veel minder als normaal.
naja ik ga ff opruimen en lekker er voor zitten atwt begint over een half uurtje kan ik nog net even eten opzetten en afwas opruimen
misschien tot vanav
gr loessie
mijn reactie:
ok :mrgreen:
goh ze is wel slank he :lol: vond je dat lekker :lol:
en jeetje lijkt wel een opblaaspop beetje zo’n :o mond trok ze :shifty: :lol: :lol:
maar verder zoek ik daar niks achter
maar hij had die foto op z’n werk laten zien en daar vonden ze het nogal knap dat hij er nog helemaal heel uitzag :think: :eh:
dus dan heb ik weer zoiets van :eh: zou ik dan zo makkelijk zijn :think:
terwijl ik dus behoorlijk jaloers / onzeker ben aangelegd hoor :shifty:
oh misschien scheelt het ook wel dat het zo’n entertainment poppetje was die daar het drinken rondbracht in dat cafe / bar ipv gewoon een vrouw die daar ook was voor dat hele gebeuren dan had ik hem denk ik alle hoeken van het huis minimaal 5x laten zien :mrgreen: :mrgreen:
angel; ik heb een keer gedroomd dat ik een zoontje had gekregen; Maes Rezo!! ik moest heel erg nadenken hoe ik aan die namen kwam… maar Rezo had ik gezien op een beebiesite, en Maes is een merk dat bij de Pfaff’s zo nu en dan in beeld komen :mrgreen:
leuk verhaal over die foto trouwens :mrgreen:
gerdy; fijn dat kelly een fijne dag heeft gehad!! :dance:
vandaag een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje lichtroze verloren… heb mijn afspraak bij de gyn idd laten staan komende woensdag, hopen dat ik niet alsnog nog ongi wordt of anders gezegd, dat het alsnog doorzet… ben wel onwijs moe, echt niet te geloven… denk dat ik het te druk heb op mijn werk ofzow… :eh:
:mrgreen: