Angel: jeetje krijgt Darius een laptop voor zijn verjaardag? mooi cadeautje hoor! En wat moet hij daarvoor terug doen? :mrgreen:
raakschieten :silenced: :silenced: :lol: :lol: :lol: :lol: en als het weer niet raak is vorder ik zo die laptop in hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
nee ach sja anders weet ik ook niet wat ik die jongen moet geven en de eerst volgende jaren krijgt ie gewoon alleen een kussie :lol::lol::lol:
oh en ik vergeet de belangrijkste reden :wall: ik krijg nu dan eindelijk gewoon m’n huiskamer terug :dance: :dance: eindelijk geen grote lompe computer meer in de huiskamer :dance: :dance: dus ik word er zelf ook nog een beetje wijzer van hahahahaha
ja ik zit ook te lezen, een bagheera??? :think: :mrgreen:
yvonne; gefeliciteerd met jullie dochter merel!! :inlove:
hier is mijn ongi alweer over :eh: in totaal dus maar 4 dagen geweest, zonder rood bloed, zonder buikkramp, nog geen tampon vol over 4 dagen… :eh: gelukkig woensdag naar de gyn…!
nee ik heb echt heeeeeeeeeeeelemaal nergens last van gehad :eh: ben alleen op het moment erg moe, zou nu zelfs lekker in bedje kunnen kruipen om dutje te doen…
Gerdy, gefeliciteerd met Kelly! Gaat het vandaag een beetje met je?
Amy, jeetje, dat is ook wel kort ongi zeg! Goed dat je de afspraak bij de gyn hebt laten staan. Ik zou gewoon alles even bespreken wat er de afgelopen tijd gebeurd is!