francis: wat een mooie namen zeg!!
En fijn dat alles zo snel is gegaan :dance:
Noemi: het was rustig met yoga, we waren maar met zijn drieeën :?
Kijken wie er volgende week met baby komen op de laatste les :lol:
MIssy: je ziet de verf idd niet zo heel goed, maar jeetje wat balen zeg!!
Hopelijk kun je de schade verhalen op de verzekering?
Gerdy: hopelijk heb je zondag wel een goede dag anders gaat het nog heel zwaar worden zo’n kinderfeestje!
Misschien heeft de ha een oplossing
LadyC: wat fijn dat je misschien vandaag naar huis mag :dance:
hopelijk kun je dan eindelijk van je kraamtijd gaan genieten!
Bigsby, jeetje dat was dan idd een heel rustige yogales.
Hopen dat ze volgende week dus allemaal babies meehebben :inlove:
Gerdy, oh, wel makkelijk dat je het dan zo kan oplossen met de auto. Scheelt toch meer dan genoeg geld! Dus nog even en jullie kunnen erin gaan rondrijden!
Wel balen dat de migraine niet wil minderen hoor. Hoop dat je vandaag genoeg af kan krijgen en dat je je zondag heel erg goed voelt op Kelly haar verjaardag.
LadyC, hopen dat je vandaag naar huis mag!
Wel goed dat je van het infuus af bent.
Heeft Perrin je uiteindelijk laten slapen??
Net weer terug van de gyn en alles was in orde!
Uiteindelijk heeft Perrin me zes uurtjes laten slapen :dance:
En ik ben ondertussen naar huis toe! :dance: :dance: De arts heeft me gelukkig laten gaan :mrgreen:
LadyC, super dat je naar huis mocht!
Nu lekker gaan genieten hoor!!
Francis… wat een prachtige namen… chayenne en joel… :inlove:
hoop dat we binnenkort ook de foto’s van jullie skeetjes mogen zien… :inlove:
lady C… meid wat fijn dat je weer thuis bent… nu lekker opnieuw gaan genieten en je lekker laten verwennen… :hug:
bigxby… wij zijn wa verzekerd dus de schade is voor ons… :? maar ik mag dankbaar in mijn handen knijpen dat de auto niet overgespoten moet worden want dan was hij financieel total loss verklaard… de kosten om te repareren waren dan hoger dan de waarde van de auto…
ik ben echt kapot vandaag… heb zo’n last van mijn rug en heupen dat zelfs zitten niet lekker is…
hang dus half onderuit op de bank… vanoichtend weer lekker laat uit bed en ff snel een blokje met quinto gelopen…en daarna ff een bakje koffie gedronken met mijn ouders en nog ff over de auto gehad,…
toen belde mijn schoonmoeder om te vertellen dat mijn schoonvader is opgenomen in het ziekenhuis…
hij moest vanochtend voor een echo en een fietstest ivm druk op de borst… hij heeft al meerdere omleidingen en heeft vaker hartklachten…
maar ze hebben wat gevonden met de test en dus blijven…
hoe of wat weet ik dus niet maar dat hoor ik straks nog…
Missygirl: heel veel sterkte met en voor je schoonvader !!!
Lady C: geweldig dat je weer thuis bent. Hopelijk kan je aankomende nacht wat meer uurtjes slapen.
Heb tussen de middag de ha aan de telefoon gehad. We hebben samen besloten om te stoppen met de medicijnen. Ze hebben geen enkel effect en ik heb alleen maar last van de bijwerkingen. Ze heeft nog gezocht naar een alernatief, maar dat is er gewoon niet. Dus nu maar voor een goede dag zondag. Dan is Kelly jarig en we hebben intocht van Sinterklaas. Kelly mag dan samen met 3 andere groep 3kinderen een welkomsgedichtje voordragen aan de sint en ze mag extra bij de sint komen omdat ze jarig is. Al moet ik er kruipend naar toe, ik ga.
Heb op m’n dooie akkertje best nog wel wat kunnen doen vandaag. Dadelijk nog stofzuigen en dan is het weer genoeg geweest.
Francis: leuke namen
LadyC fijn dat je weer thuis bent
Missy: gelukkig dat de auto niet overgespoten hoeft te worden!
Ik hoop dat alles goed is met je schoonvader? en dat hij maar weer snel naar huis mag!
LadyC: fijn dat je weer naar huis mocht :dance:
en wat lekker dat Perrin jou 6 uurtjes heeft laten slapen
Gerdy: hopelijk gaat het zonder medicijnen ook snel beter
JOEHOE waar is iedereen? :mrgreen:
Vandaag ongi geworden, maar dat had ik wel verwacht na het bloedverlies na de hsg. Nieuwe ronde nieuwe kansen :thumbup:
Vanmiddag nog heerlijk vier uurtjes bijgeslapen!
Luna, in ieder geval heb je nu wat meer duidelijkheid, nu je ongi eindelijk doorgezet is. Nog wel volgende week afspraak bij de gyn? (als ik het me goed herinner :think: )
Verder is m’n zus vanavond op visite geweest en heeft gekeken bij het in bad doen en heeft Perrin de fles gegeven :inlove: . Dat vond ze ook geweldig! :mrgreen:
En nu nog even gamen totdat hij weer moet eten en dan gaan wij ook naar bed…
Luna: fijn dat het toch nog doorgezet heeft, nu kun je weer door naar de volgende ronde :thumbup:
LadyC; lekker dat je nog wat hebt kunnen bijslapen, en leuk dat je zus nog ff is geweest :mrgreen:
mogguh
zo vandaag naar sinterklaasintocht kijken :mrgreen: hopelijk vind Luna het leuk (en anders komt dat wel na alle kado’s dat ze sinterklaas leuk vind hahahahaha)
en dan vanmiddag weer lekker taart eten bij m’n broer
zwaai
Angel: die taart mag je helemaal niet hebben :shock: denk aan je lijn :mrgreen:
Veel plezier vandaag :lol:
:eh: ik denk dat jullie mij verwarren met Amy. Ik ben keurig op tijd ongi geworden en er is geen twijfel over mogelijk. Maar ik neem het jullie niet kwalijk hoor
LadyC fijn dat je nog even lekker hebt kunnen slapen.
Noemi het is weekend hoe staat het met de babykamer? :silenced: :mrgreen:
las net dat Beitsche is bevallen! :inlove: :dance: :inlove:
Van dochter Merel :inlove:
ik heb sinds vanmorgen hier niet gekeken maar zo te zien heb ik niks gemist, waar is iedereen??
Luna: sorry :oops:
we zijn nu al weer terug van mijn moeders verjaardag, we waren er ook om half 4, Gerard wou graag voetbal kijken dus vandaar…
De meeste komen ook vaak s’middags al, eten dan mee en vertrekken ook weer op een redelijke tijd.Verder heb ik ook niks te melden eigenlijk :roll:
Hihi Bigsby :naughty:
Hmmmmmm Noemi houdt zich verdacht stil vandaag :think: Zou ze soms foto’s van de babykamer aan het maken zijn? :mrgreen:
Beitsche gefeliciteerd!!
zo vandaag naar sinterklaas wezen kijken Luna vond het erg leuk maar af en toe ook wel erg eng
hebben gelijk 2 paar nieuwe schoenen / laarzen voor Luna gehaald voor d’r verjaardag alvast :inlove:
en ook maar gelijk een verjaardagskadootje (laptop) voor Darius gehaald die is maandag jarig :mrgreen:
dus weer een hoop geld uitgegeven vandaag :roll:
net ook met Luna d’r schoen gezet zal mij benieuwen hoe ze morgen ochtend reageert als ze een kadootje ziet in d’r schoen :inlove:
Luna: nee ze is nu vast geen foto’s aan het maken, maar die krijgen we vast morgen wel :dance: en anders gaan we haar stalken :lol: :lol: :lol:
Angel: jeetje krijgt Darius een laptop voor zijn verjaardag? mooi cadeautje hoor! En wat moet hij daarvoor terug doen? :mrgreen: