Francis van harte gefeliciteerd met jullie zoon en dochter!!
geniet ervan!
Lady C sterkte in het ziekenhuis!
Missy, wat erg van jullie auto!! belachelijk zeg!
hoop dat ze de daders pakken!
jaah dat dacht ik ook…
zal straks de foto’s wel ff op de comp zetten kijken of je het goed kan zien…
en ze zijn ook niet eens superslim geweest want wie spuit er nou met paarse verf op een paarse auto…
dat doe je dan toch met een opvallendere kleur…
geel ofzo… :think:
naja… mijn vader kon er wel om lachen en marcel en ik ook wel… :lol:
maar tis niet leuk…
sinds we hier wonen is er altijd wat… :doh:
Dat is balen van je auto! Gelukkig is het er wel af te krijgen, maar dan nog. En inderdaad: paarse verf op een paarse auto :think: .
Hier even chagrijnig in het ziekenhuis. Ik ben het echt helemaal zat. Zwangerschap ging lekker totdat ik aan het eind met zwangerschapsvergiftiging werd opgenomen. Daarna alleen maar tegenslag met m’n lijf, alsof 'ie niet meer wil doen wat ik wil . En met al die hormonen in je lijf is het ook niet makkelijk om de hele tijd maar positief en optimistisch te blijven. Sorry voor m’n ego stukje.
Gaat zo wel weer beter…
Nee hoor meis, je mag best verdrietig zijn en daar mag je niet eens sorry voor zeggen :hug:
Je kraamtijd is gewoon niet leuk zo, hopelijk kun je snel weer genieten van alles .
:hug: voor jou
Missy: das ook l*llig van je auto en duur om schoon te laten maken hopen maar dat ze de daders snel te pakken hebben
LadyC :hug:
Francis: Van harte gefeliciteerd met je jongen en je meid. Wat een lekkere vlotte bevalling. Het kaartje dat ik vandaag verstuurd heb, dat moet je maar even vergeten. :oops: (had het wel eerder willen sturen, maar die verd*mde migraine-aanvallen ook!)
Weet iemand hoe ze heten?
Missy: Jeetje, toch wel behoorlijk schrikken zeg! Welke idioot haalt het in zijn/haar hoofd om zo iets te doen? Wel fijn, dat het nog schoon te maken is en dat jullie er een beetje om kunnen lachen. Maar dan nog… ongeloofeloos…
francis; gefeliciteerd met jullie zoon en dochter!! fijn dat alles goed is gegaan! leuke namen hebben ze ook :inlove: :inlove: :inlove:
angel; 5 euro pp voor een taart :shock: kan je niet zelf gaan maken naders?
ladyC; fijn dat alles ok is!
hellen; fijn dat dag goed is bevallen!! en goed aanpakken he die kid’s
hennie; wat een sukkels om dat met jullie auto te doen! onze auto is al paar keer helemaal onder gekrast… aangifte gedaan, over laten spuiten en 2 weken later weer nieuwe krassen…
ik dacht gister dus ongi geworden te zijn, maar het zet nog niet door :think: over vandaag en morgen nog geen halve tampon bloed verloren… en het is ook niet rood, maar bruin (sorry voor details ;)) laat afspraak van woensdag met de gyn dus maar gewoon staan voorlopoig…
Dames, ik weet de namen, maar ik laat het aan francis over om ze zelf te komen vertellen als ze uit het ziekenhuis mag!
Missy, jeetje wat balen dat ze zoiets gedaan hebben met jullie auto!
“Gelukkig” is het nog paars op paars …
Angel, zo, lekker dure taart …
Misschien zoals Amy zegt, zelf maken?
En ivm ovulatietesten, geen ervaring mee, dus ik weet het niet.
Amy, zelfs als je wel ongesteld gaat worden (of als het doorzet) zou ik de afspraak laten staan. Kan je gewoon meteen eens checken met hem/haar hoe of wat.
LadyC, beterschap hoor meid! :hug:
Logisch dat je het even niet ziet zitten, het is toch niet niets om weer in het ziekenhuis te liggen. Is Perrin bij jou of is die bij je man?
Francis en Marco van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon en dochter!! Fijn om te horen dat alles goed is :dance:
Noemi: kom op vertel eens alles!!
Was het een spontane bevalling of is ze geholpen?
En is alles goed met de twin? ook met het jongentje?
LadyC: wat balen dat je weer in het ziekenhuis ligt, ik hoop dat je snel naar huis mag. Gelukkig heb jij een laptop :dance:
Gooi het er maar ff uit hoor!! je had je de bevalling al anders voorgesteld en nu de kraamtijd zit je ook al tegen…
Het wordt wel eens tijd dat het je nu mee gaat zitten en dat je eindelijk eens kan gaan genieten :hug:
Missy: ik hoop dat ze de schuldige te pakken kunnen krijgen :evil:
Amy: ik zou idd die afspraak maar laten staan!
ik hoop dat je ongie nog doorzet
zo nu moet ik rennen want we gaan naar de een na laatste yoga les!
Francis gefeliciteerd!!! :dance:
LadyC :hug: Kom op meis. Hopelijk gaat het snel beter.
Gerdy vanaf 1 januari wordt de bpm ook nog eens met 5% verlaagd. Het scheelt dus nog meer
hier een foto van onze auto
Francis en Marco van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zoon!!! :dance:
LadyC hoop dat je snel het ziekenhuis uit mag dus ik wil alleen maar postieve bloeduitslagen horen!!
Missy wat rot zeg van je auto maar de dader is niet echt heel erg slim zo te zien, maar het kost toch een behoorlijke smak geld zeg.
Gerdy, hoop dat je zondag ook een goede dag heb op de verjaardag van Kelly. Laat die medicijnen alstublieft eens aanslaan!!
Liefs
Vientje
Ik voel me gelukkig alweer ietsje beter. Stomme hormonen ook! :evil: :shifty:
Missygirl, ik kan de foto’s hier niet zien.
Noemi, Perrin is bij mij in het ziekenhuis. En hij heeft geen zin om te slapen
:think:
Francis, ik ben ook benieuwd naar de namen! En natuurlijk of het met jullie alledrie goed gaat!! :-*
Amy, wat irritant dat de ongi niet doorzet. :hug:
Gerdy, balen dat je nog steeds zo’n last hebt van je migraines . Lijkt me echt vreselijk! Sterkte! :hug:
ok, tijd om me weer met Perrin bezig te houden. Nog even afleiden totdat hij mag eten (heeft namelijk net gehad :think: ). Welterusten
Hier Noémi onder Francis haar account.
Ik mocht het heugelijke nieuws brengen dat de tweeling geboren is en ik mag ook de namen doorgeven:
dochter: Chayenne Christina, 2760gram
zoon: Joel Christian, 2050gram
10.15u vliezen gebroken door de dokter, rond 11u weeenpomp open (maar heel klein beetje) en op 2u waren de babies er.
Francis, mooie namen :inlove:
LadyC, ooh, wel fijn dat Perrin bij je is! Minder dat hij niet wil slapen :mrgreen:
Missy, jeetje, ben je echt mooi klaar mee zo met de auto :?
Hoop dat ze de daders vinden en dat je daar de kosten op kan verhalen!
Bigsby, hoe was de een na laatste yogales?
Ik duik nu mijn bedje in. Morgen weer controle bij de gyn.
Trusten allemaal :-*
Francis, gefeliciteerd met de geboorte van Chayenne en Joel!
Mooi namen Francis!!
Chayenne en Joel welkom op deze wereld :inlove:
Francis, Marco en Brian: nogmaals van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en dochter. Wat hebben ze mooie namen gekregen van jullie :inlove: :inlove: .
Missy: ik blijf het onvoorstelbaar vinden wat ze met jullie auto gedaan hebben :wall: Hoop dat ze de dader(s) snel kunnen pakken en flink straffen.
Per 1 januari wordt de BPM zelfs 2% duurder. Dit is maar voor een paar maanden, daarna komt het weer op het oude niveau. (we weten dit uit betrouwbare bron, de broer van Willian werkt bij de RDW). Dus we laten de auto 27 december keuren en invoeren. Wel op de datum 1 januari, maar nog tegen het tarief van dit jaar. Je mag de auto nl. 5 werkdegen voor de invoerdatum keuren en invoeren.
Dus per 01-01-2008 rijden we in onze (nieuwe) auto.
Vandaag weer een vreselijke start van de dag. En ik moet nog zoveel doen voor het verjaardagsfeestje van Kelly aanstaande zondag :cry:
Dat wordt dus verspreid over de hele dag kleine dingen doen. En dan hoop ik vanavond toch veel gedaan te hebben.
Tussen de middag belt de ha mij op om te kijken wat we met de medicijnen moeten doen.
Francis, gefeliciteerd met Chayenne en Joel! Mooie namen! :mrgreen:
Missygirl, nu wel de foto’s kunnen zien. ‘Gelukkig’ paars op paars, maar dan nog is het duidelijk te zien dat de auto beklad is. Ik hoop dat ze de daders kunnen pakken, ook al vraag ik me af hoe groot de kans daarop is…
Vanochtend laatste infuusantibiotica gehad. M’n infuus eindelijk uit m’n pols en over op de tabletvorm antibiotica :dance: . En de gyn gaat bedenken of ik vandaag naar huis mag
(ook al ga ik voor de zekerheid nog wel van morgen uit…)