1e kw 07 | 10* zwanger nog 5 tegaan al 6* baby's geboren #25

Luna: wat fijn dat je gesprek goed is verlopen en dat jou het ook wat lijkt, afwachten maar wat ze maandag zeggen :thumbup:



Hellen: fijn dat je eerste dag zo goed bevallen is :dance:



Gerdy: zijn er niet nog andere medicijnen die wel zullen helpen als deze dat niet doen?

Fijn dat jullie nu een nieuwe auto hebben :dance: alleen jammer dat jullie hem nog niet kunnnen gebruiken :cry:

goeiemorgen



zo een taartje uitzoeken voor die kleine is nog een hele klus dacht ik een leuke taart te hebben vragen ze 5 euro per persoon voor die taartā€¦ :shock: :shock: dat word entree vragen :shifty:



Hellen: fijn dat je eerste dag is meegevallen

ja dacht ik ook al idd om wat later te beginnen mijn kortste cyclus was 32 dagen dus zou ik op dag 18 kunnen beginnen (toch :think: 2 weken na eisprong word je ongi toch :think: )



Gerdy: ja we hebben al 1x gepoold en toen heb ik Darius laten winnen haha moet nog een hoop weg uit de woonkamer dan kunnen we echt poolen dan ga ik hem weer inmaken haha

fijn dat je toch een dagje hebt gehad dat de hoofdpijnen meevielen hoop dat dat met kelly haar verjaardag ook is :pray:

en leuk een nieuwe auto (maar wat is bpm??)

Angel: ik word 12 of 13dagen na een pos.ov.test ongi. Dus ik zou voor alle zekerheid niet 14 aanhouden.

oei dat word nog moeilijk danā€¦ misschien 35 dagen aanhouden want geloof dat daarna de eitjes niet zo goed meer waren

en mijn cyclus is al niet zo kortā€¦

of deze maand afwachten nog



pfffff moeilijk allemaalā€¦

Als ik jou was, zou ik ze wel gaan gebruiken. Heeft mij veel duidelijkheid opgeleverd. Ik denk dat ik op dag 17 ofzo zou beginnen met te testen.

Ga nu effe op de site van Cl*rblue opzoekn wat zij aangeven bij een cyclus van 32 dagen.

:dance: ik heb ze binnen :dance: zo ff de gebruiksaanwijzing gaan lezen :wink:

26-27 is dag 10

28-29 is dag 11

30-31 is dag 12

32-33 is dag 13

dus ga ik dag 14 beginnen?!? 34-35 is dan dag 14 neem ik aan :think:



zondag dus voor de 1e keer testen :dance:





of voor de zekerheid op dag 13 beginnen mijn kortste cyclus was 32 dagen :think:

ojeeā€¦ ik snap er nu helemaal niks meer van eigenlijk :oops:



in het ziekenhuis moet ik dag 21 en 28 bloed laten prikken voor eisprong dus dan klopt dat toch niet met die ovulatietesten :think: :shifty:

lastig angelā€¦

ik zou persoonlijk dag 14 beginnenā€¦ grote kans dat die test negatief isā€¦

en dan gewoon doorgaan tot je je ei gespot hebt./ā€¦



hier alles goed ben alleen erg moeā€¦

heb niet erg veel puf vandaagā€¦ maar moet me er ff doorheen slepenā€¦



gerdy meid balen dat de medicijnen niet aanslaanā€¦ hoop dat je je goed voelt tijdens het feestjeā€¦ :hug: en een nieuwe auto :dance:



francisā€¦ :hug: voor jouw en :pray: voor jeā€¦



hellenā€¦ fijn dat het leuk was en dat je eerste dat goed bevallen isā€¦

ik heb maar een topic geopend bij zwanger worden krijg beetje het vermoeden dat het ziekenhuis dan te laat is en dat het dan niet zo vreemd is dat ik geen eisprong heb gehad vorige maand :think:



Missy: balen dat je zo moe bent

Bpm= belasting van personenautoā€™s en motorrijwielen. Je moet het zien als invoersbelasting. En als we nu nog wachten tot januari, dan is de auto op papier 1 jaar ouder en dat scheelt dikke 900 euro aan BPM.

Die duitser waar Willian de auto van gekocht heeft, die snapte er niet van. Vond de nederlandse regering maar raar.



Angel: er zijn geen andere medicijnen die ik mag gebruiken. Wat ik nu heb is het enige dat ik mag onder strenge controle.



Ga nog even een half uurtje op de bank liggen, dan moet ik Kelly weer halen op school.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Francis is bevallen!!

Net telefoontje gekregen van haar man.

Op natuurlijke wijze, babies waren er op 3u, is dus heel snel gegaan.

Alles gaat goed, babies liggen niet in de couveuse.

Jongetje weegt 2060 gram

Meisje weegt 2720 gram



Lieve meid, van harte gefeliciteerd met de tweeling! :-*

Whaaa, ben helemaal hotteldebotel!

Marco en Francis, gefeliciteerd met jullie dochter en zoon!

Brian gefeliciteerd met je broertje en zusje.

:mrgreen: :mrgreen: heb ik net een kaartje gestuurd hahahahahaha :doh:

gelukkig heb ik er nog opgezet hopelijk ben ik gewoon te laat en ben je heerlijk aan het genieten van je tweeling hahahaha





Francis gefeliciteerd met jullie zoon en dochter :-*

:dance: :dance: Luna gaat 3 december naar school (psz) :dance: :dance:

Jaaaaaar francis!!! :inlove: :dance: :inlove:

Van harte gefelicteerd met je zoon en dochter

Dat heb je goed gedaan meis :thumbup:

ik ben trots op je :clap:



En wat hebben ze allebei een prachtig gewicht :inlove: :dance:





oh ik ben zo blij, wat een opluchting he :mrgreen:

Francis, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon en dochter!!! :inlove: :inlove:



Update van mij: ik lig nog steeds in het ziekenhuis. Het lijkt erop dat ik goed reageer op de antibiotica, maar morgen moet ik eerst nog de horen van de gyn hoe de bloeduitslagen zijn voordat ik naar huis mag. Eerst als het goed is morgen over op tabletten ipv infuus. En vandaag toch maar een laptop met internet geregeld :smiley: .

LadyC: hoop dat je bloeduitslagen goed zijn en dat je snel naar huis mag :hug:

jaaaaaaaaaaaah francis gefeliciteerd meid. met je prachtige zoon en dochterā€¦

en idd mooi gewichtā€¦ :inlove: nu lekker genieten :inlove:



lady C fijn dat je je weer beter voelt en dat de medicijnen aanslaanā€¦ hoop dat je morgen over mag op tablettenā€¦



hier een klote middagā€¦

marcel belde me op om te vertellen dat ze onze auto helemaal beklad hebben met paarse spuitbusverfā€¦

letterlijk allesā€¦we hebben fotoā€™s gemaakt en hebben gelijk aangifte gedaan bij de politieā€¦

en we hebben onze vermoedens ook uitgesproken over de eventuele dader(s) want we vermoeden 1 van onze burenā€¦ tis wel heel toevallig dat alleen onze auto beklad is :think: en de auto die er naast stond nietā€¦

gelukkig is hij schoon te maken maar de kosten als we dit moeten laten doen is 750 euroā€¦

dus hoop dat de recherche de daders snel pakkenā€¦

Wat een belachelijke actie Hennie :shock: :x :silenced:

Inderdaad beetje toevallig dat alleen jullie auto zo beklad is.

:hug: