1e kw 07 | 10* zwanger nog 5 tegaan al 6* baby's geboren #25

Missy, ja het is echt belachelijk sommige mensen … :wall:

Las bij de decembermama’s dat je schoonvader in het ziekenhuis ligt en geopereerd is? Hoop dat alles goed gaat met hem!

En hoe gaat het met de rug van Marcel?

Gerdy, leuk al je kraampakket, wel minder dat je dan nog meer spullen hebt om op te ruimen.

francis welkom terug

natuurlijkk hebben we je gemist

alles goed meid

rust maar effe lekker uit (voor zover dat lukt met 3 kids)

doe rustig an en we horen wel hoe t gaat wanneer je er zin en tijd voor hebt

hier alles nog rustig beeb was al goed ingedaald en vk zegt dat er bij mij verbaasd zou staan kijken als er een beeb uit komt die minder is dan 7 pond

nou we zijn benieuwd

fijne avond allemaal

gr loessie

Amy, hoe was het bij de gyn???

Loessie, ben benieuwd. Nog even afwachten …

Francis wat een scheetjes!!! :inlove:

Verder loop ik hopeloos achter met lezen dus spring hier weer in :oops:

Ok eerlijk is eerlijk ik ben momenteel ff van het betere knip en plak werk :wink: :mrgreen:

Alle dames die mij kaartjes hebben gestuurd echt heel erg bedankt ik vond het erg leuk!!!

Nu even een kleine update,

Chayenne is meer dan 10% afgevallen en Joël niet maar omdat hij natuurlijk al klein is is het beleid hier in huis momenteel: warm stoken en voeden tot ze er bij neer vallen als Chayenne niet gaat aankomen moet ze naar het ziekenhuis en ik heb niet de arts in elkaar geslagen om Joël mee te krijgen om vervolgens Chayenne weg te brengen mijn dag ziet er nu als volgt uit: Iedere 3 uur voeden eerst wakker maken vervolgens aanleggen, als ze in slaap vallen dan pas ff de luier verschonen dan weer aanleggen en als ze niet meer aan de borst willen een flesje geven van 40 cc en dan kijken wat ze nog willen hebben vervolgensgaan ze weer lekkerr slapen en gaat mama afkolven voor de volgende ronde want ze krijgen tot nu toe alleen nog borst vvoeding en gelukkig heb ik genoeg!

Ik heb het er best drukjes mee maar nu met 2 kraamhulpen in huis is het goed te doen, als zayterdag de kraamhulpen voor het laatst zijn heeft mijn man een week vrij dus ik heb hulp genoeg gelukkig.

Ik kan momenteel niet uren achter de pc zitten moet het doen met 30 min in tegenstelling tot de 5 uur van 2 weken geleden

Als ik weer wat meer tijd heb spring ik gewoon in en tot die tijd laat ik wel ff iedere dag mijn hoofd zien en lees ik jullie berichten maar ik merk dat ik er weer ff in moet komen en dat voor een echte kok junk

Oja en bedankt voor de mooie complimenten over mijn prachtige kindjes

Amy, Hoe was het bij de gyn??

Missy, Ik heb het gelezen van je auto echt te triest voor woorden ik hoop dat je het verzekerd krijgt??

Angek, Ik had gelezen dat jij aan nieuwe meubels toe was :mrgreen: was een nieuw huis niet genoeg haha

Gerdy, Hoe gaat het nu met de hoofdpijn??

De eerste nacht thuis was geweldig ze melden zicht om 0300 en daarna om 0700 dus ze zijn erg lief, ja ze doen ook nog niets anders dan eten en slapen :mrgreen: Met mij lichamelijk gaat het goed ben wel moe maar mijn buik is van 112 cm naar 97 gegaan en weeg nu ipv 85 nog maar 72.5 :dance:

Amy: hoe was het bij de gyn??

Francis: fijn dat het goed gaat hopelijk blijven ze gewoon groeien / aankomen :pray: en lekker hoor 2 kraamhulpen :mrgreen:

haha juist om het huis nieuwe meubels haha moeten het huis wel vullen :stuck_out_tongue: (nee we zijn gewoon heel erg toe aan nieuwe meubels :wink: )

morgen eindelijk het bed ophalen vind wel een heel gedoe hoor zo’n bed kopen :shifty:

vorige bed hebben we zelf gemaakt stuk makkelijker geen gedoe met wachttijden gewoon matrassen halen hout halen likkie verf en klaar zijn Angel en Darius :lol::lol::lol: nu gewoon 2 weken ofzo wachten :zzz:

wij gaan februari weer op vakantie :dance: :dance: :dance: heb er nu al zin in :mrgreen: :mrgreen:

oeh francis das het betere werk… maar minder is dat chayenne zo afvalt… hopelijk doet al dat eten haar goed en komt ze weer lekker aan…

mijn schoonvader is vandaag gekathetriseerd en alles was goed… alle hoofdaders zijn mooi open en schoon dus er zit ergens in de kleine haarvaatjes iets verstopt en daar kunnen ze niets aan doen…

ze gaan nu ook niet weer kathetriseren tenzij het dermate ernstig is…maar als hij druk op de borst voelt moet hij het rustig aan doen en medicijnen slikken…

jahoeeeeeeeeee francis welkom back!!! wat een poppies zijn Chayenne en Joël!!! had de foto’s al van A gezien! echt te schattig gewoon :inlove: :inlove:

angel; lekker hoor in februari met vakantie!!

(ook beter knip en plakwerk:)

vanmorgen dus bij de gyn geweest. zoals verwacht was er nog niet veel te zien. gyn zei wel dat hij ‘iets’ zag :inlove: ook vanmorgen bloed laten prikken, uitslag vanmiddag ontvangen. had hcg waarde van 60, iets wat wel klopte zei hij, aangezien mijn test nog maar zo licht positief was en er ook nog bijna niks op de echo was te zien. volgende week woensdag weer een afspraak bij de gyn. wordt dus vervolgd!!

en nee gerdy ik was urine vergeten mee te nemen :eh:

Amy, oooh, dat is toch al goed nieuws. Nu hopen dat hij volgende week al weer veel meer ziet en dat je HCG waarde goed gestegen is!

Het zit deze keer zeker al in je baarmoeder?

Francis, jeetje, dat is schrikken dat Chayenne zoveel is afgevallen.

Kleine meid, kom op hoor! Jullie zijn nu lekker met z’n vijfjes thuis, houden zo!!

Wat fijn dat je nog een kraamweek hebt en dan nog 2 kraamhulpen erbij, heerlijk! Neemt toch weer wat druk weg. En Marco die volgende week dan vakantie heeft, heerlijk genieten hoor!

Angel, lekker zeg in februari weer op vakantie. Waar gaan jullie naar toe?

En 2 weken wachten, hihi, dat is nog niets … Wij moesten wel langer op ons bed wachten :mrgreen:

noémi; ja het zit wel al in mijn baarmoeder gelukkig!!! :pray:

we gaan naar eperheide van CP in peer belgie

Amy: fijn dat het in je baarmoeder zit ben benieuwd naar volgende week hopelijk heb je dan nog meer duidelijkheid :pray:

Amy, oooh, dat is al goed nieuws zeg!

En weet je ook hoe het komt dat je vorige keer niet ongesteld bent geworden? Want vorige keer was er toch niets te zien bij de gyn, terwijl toen op basis van de echo er wel wat te zien moest zijn. Pff, kan je nog volgen wat ik bedoel? :think:

Angel, leuk weer naar CP!

Gaat oma weer mee op het dak? :mrgreen:

Missy, gelukkig dat alles goed gegaan is met je schoonvader.

Hoop dat hij het sowieso rustiger aan gaat doen en dat een nieuwe katherisatie of medicatie niet nodig is.

Beterschap voor hem!

nee oma gaat echt niet meer mee haha als die mee zou gaan blijf ik thuis hoor :oops: :silenced: :shifty:

Missy: fijn dat het beter gaat met je schoonvader hopelijk blijft het goed gaan

Even een vraagje die ik hier maar stel omdat ik niet weet waar die anders moet.

Ik wil eigenlijk de pil weer slikken omdat ik de angst heb om zwanger te raken (klinkt stom) maar het lijkt ons niet verstandig om zwanger te raken ivm Daan :vlinder: en de keizersnede.

Nou was mijn vraag wanneer kun je het beste weer beginnen met de pil?

Karin: volgens mij kan je op elk moment beginnen met de pil alleen als je begint tijdens de menstruatie is die gelijk veilig en anders pas na 7 dagen als ik mij niet vergis :hug: :hug:

Gerdy: handig dat je alles online hebt besteld, ja je moet toch wat als je de deur niet uitkan!

Noemi: welke rust!! ik ben in de stad geweest wat ik beter niet had kunnen doen, het is iets te veel geweest. Maar ik heb wel de Pooh pooster met lijst gekocht :mrgreen:

En ik zal volgende week wel naar de dokter gaan met je voet, wel raar dat je niet weet hoe het komt :think:

Francis: je bent er maar druk mee, je hebt alleen maar tijd om te voeden!

Doet me denken daan de bv les die ik heb gehad, ze noemen dat een melkkoe :mrgreen: Of melkfabriek :lol:

Maar ik hoop dat Chayenne daarmee snel weer aankomt :thumbup:

Angel: oh morgen kun je lekker in je nieuwe bed slapen :dance:

En waar ga je in februari heen dan?

Missy: fijn dat met je schoonvader nu alles goed is :dance:

Amy: wat een goed nieuws, hopelijk zien ze volgende week meer :pray:

Karin: ik denk dat je het beste weer kan beginnen met de pil nadat je ongestelheid voorbij is, alleen de eerste maand ben je niet beschermd.

Hmm Wordt het vloeien gezien als ongesteldheid of bedoel nadat ik voor het eerst ongesteld ben geweest?