vloeien is geen menstruatie
Monique @Angel & Luna wrote:
we gaan naar eperheide van CP in peer belgie
zeker lekker en dan maar hopen dat ik een veel beter slaap in dat nieuwe bed
je kunt ook gewoon gelijk beginnen,alleen pas op dat je niet beschermt bent
Sorry angel ik las er denk ik overheen :oops:
maar lekker hoor dat je dan al weer weg gaat :dance:
dus als ik vanavond begin of morgenvroeg is dat niet erg?
lekker dat jullie weg gaan angel&luna
Karin ik heb even voor je ge-googled
Meestal kan al twee weken na de zwangerschap worden gestart met de pil, prikpil of de minipil.
en andere site over bescherming
Als een meisje voor de eerste keer begint met het slikken van de pil op de eerste dag van haar menstruatie, dan is ze gelijk beschermd tegen zwangerschap.
Ze kan ook op een andere dag beginnen in haar cyclus, maar dan moeten jullie de eerste 7 dagen een condoom gebruiken bij het vrijen, omdat de pil dan nog niet veilig is. Na die 7 dagen is ze wel beschermd tegen zwangerschap.
noémi ik snap je ja :mrgreen: maar eh geen idee :eh: ben het helemaal vergeten te vragen eigenlijk :oops: :eh: :doh: :mrgreen:
Dankje :-* (ik kan denk ik niet googlen)
Amy, Nou dat us geweldig nieuws he :dance:
Angel, Je hebt helemaal gelijk hoor in een nieuw huis horen nieuwe dingen :mrgreen:
Noemi, Ik wil je op KOK zelf nog ff bedanken voor het betere knip en plakwerk van jou kant
Ik ga nu weer naar beneden om kwart voor 8 was de laatste voeding dus tel maar uit… :mrgreen:
Angel, het was vorige keer toch gezellig met oma??? :mrgreen:
Karin, anders ook even voor de zekerheid aan je HA vragen ivm het vloeien?
Francis, graag gedaan hoor, ik knip en plak graag :mrgreen:
Vandaag weer een drukke dag voor de boeg ... Hoop tijdens de lunchpauze weer even langs te komen. Doei!
Noemi: jij wou zeker weer foto’s zien van oma die in de bak bovenop de auto ligt :mrgreen:
En zet diie stinkerd ook eens aan het werk zodat jij niet alles alleen hoeft te doen :snooty:
en Karin: ben je er al over uit wanneer je met de pil gaat beginnen?
hallo dames…
hier ben ik ook weer ff… tis rustig vandag zeg…
ik ben net wakker… :oops:
was gisteren op bed gegaan en kon maar niet slapen heb 02.00 uur zien passeren… eindelijk in slaap gedommeld een hels kabaal beneden…
ik schrok me dood…
ik snel kleren aan…(zo goed als dat kan met een dikke buik in de weg :roll:) en met de telefoon in de aanslag naar beneden… doe de kamerdeur open en mijn katten vliegen gelijk naar de voordeur… :twisted: die hebben dus wat uitgevreten dacht ik gelijk…
heb ze gelijk naar buiten geschopt… en jah hoor… glazen vazen uit mijn vensterbank gegooid…
gelukkig niet stuk maar toch…naja… dat was om 04.15 ongeveer… en toen ben ik weer op bed gekropen maar niet meer slapen kunnen…
toen kwam marcel thuis en ben ik schijnbaar ingedommeldwant hij maakte me wakker… dus dacht om 07.00 ik ga nog ff lekker slapen… :lol:
dacht echt dat er inbrekers waren… :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:
Missy: ja dat hout je wel wakker :shock:
kan me voorstellen dat je geschrokken bent!
doe je vandaag toch ff lekker rustig aan of moet je nog post lopen?
ik doe rustig aan marcel moet vanmiddag naar zijn werk… hij heeft een vergadering… die stumper… lag er pas om 07.00 uur in en moet 13.00 al weer naar zijn werk… :hug:
dus die is 18.00 pas thuis…
maar mijn moeder belde gisteren op om te horen hoe het nu met het vocht vasthouden was… en ik vertelde ff over de post dus die stond gisteravond voor de deur en heeft een hele stapel meegenomen…
zonet ging de voordeurbel en daar stond mijn moeder…
voor de andere stapels post…
dus mijn moeder heeft bijna alles al gelopen…
lieve moeder heb ik… :-* :-* :-* :-*
nou ik ga marcel wakker maken… tot zooooooooooooooooooooooooo
Bigsby, ja, ik wil die foto’s nu wel eens zien van oma op het dak :mrgreen:
Stinkie is aan het werk gezet 8)
Missy, jeetje dat was wel ff schrikken. Gelukkig waren het de katten en geen inbrekers!
En wat lief van je moeder dat zij de post voor je heeft rondgebracht.
Missy: Jeetje wat zul jij geschrokken zijn vannacht. Ik zou geloof ik niet weten of ik wel naar beneden zou gaan. Maar gelukkig viel het mee en waren de katten de boosdoeners.
Francis: Dat is flink aanpoten, elke 3 uur voeden en daarnaast ook nog kolven. Hoop dat je kids het waarderen en er flink van groeien.
Voed je ze tegelijk of om de beurt? En lekker 2 kraamverzorgenden in huis. Kan je wel gebruiken lijkt me.
Met mijn hoofdpijn is het K*T. Ik ben blij, als ik de kids in de ochtend aangekleed heb en te eten heb gegeven. Verder kom ik niet. Vanmorgen ging het zo slecht, dat we Ilse ook weg hebben moeten brengen. Ik ben terug naar bed gegaan en ben nu net even op. Ga zo meteen weer terug want het wil nog niet echt. Ik begin vreselijke last te krijgen van schuldgevoelens naar de meiden toe. Baal er zo van, dat ik niet zelf voor ze kan zorgen. Gelukkig komt mijn moeder morgen helpen bij het kinderfeestje van Kelly. Zou echt niet weten hoe ik het alleen moet doen met 7 meiden in huis.
En ik kijk zo uit naar de pretecho morgenvroeg om 10.00 uur. Hopelijk eindelijk iets leuks en positief van deze zwangerschap. Kan de positieve boost wel gebruiken!!!
Missy: wat lief van je moeder :mrgreen:
Ik snap uberhaupt niet hoe jij de post nog kan lopen, ik kan nog niet eens een blokje rond lopen en ik heb al het gevoel dat alles naar beneden komt :shock:
Noemi: haha die foto wacht ik ook nog steeds op :mrgreen:
en goed dat je stinkie aan het werk hebt gezet :thumbup:
lukt het nog een beetje met de facturen?
Angel: en heeft Darius het potje weg gebracht?
Gerdy: fijn dat je moeder morgen komt helpen :thumbup:
wat leuk dat je morgen je pretecho hebt, dan heb je eindlijk eens wat leuks :dance:
Middag
ik heb een ongelooflijke baaldag :wall:
vandaag het bed opgehaald en ik heb zo’n spijt dat bed te hebben genomen :twisted:
kom daar aan moeten we aan de zijkant van het gebouw de spullen ophalen en inladen nou prima…
komen lattenbodems naar buiten zagen er goed uit worden in de auto geladen komen matrassen naar buiten… dat waren niet de matrassen die ik in de winkel had gezien :twisted: :twisted: bordjes en matrassen kwamen dus niet overeen met de matrassen in de winkel :naughty: :snooty:
ik was al lichtelijk geirriteerd maar had zoiets van ach dan haal ik gewoon maar wat sneller nieuwe matrassen
bed komt naar buiten nog een doosje van het bed alles is ingeladen… en toen kwam het gedonder
oh dat zijn niet de lattenbodems die u heeft besteld :shock: :twisted: :twisted:
en toen werd ik dus echt boos
komen er 2 doosjes naar buiten moet ik dus zelf die hele lattenbodem in elkaar gaan maken komt dus als een bouwpakketje :shock:
ben nu dus al de hele dag bezig met dat &^#@&#$ nest heb echt spijt dat ik dat ding heb genomen had beter hout kennen gaan halen was ook wel een bouwpakketje maar een stuk makkelijker tenminste niet met een duitse handleiding :twisted: (ben echt aan het puzzelen hoe ik die motor moet bevestigen :lol:)
en of het nog niet erg genoeg was heb ik ook nog in m’n vinger gezaagd :lol: gelukkig met de handzaag :lol: :doh:
Missy: jeetje dat zal schikken geweest zijn hier zitten wij regelmatig ook recht overeind in bed door de katten :twisted: (maarja beter katten dan inbrekers :D)
Monique: nee hij gaat dinsdag weer
Angel: als ik jou nu tegen kwam bleef ik geheid uit jou buurt
jeetje het zit je dus echt niet mee, is het een totaal ander bed dan je in de winkel had gezien?
En heeft hij geen engelse handleiding?Ben je nou helemaal alleen dat bed in elkaar aan ht zetten?
Ik kreeg net een mailtje van mijn collega hij vroeg of ik echt niet meer kon komen werken :lol: :lol: het gaat geloof ik niet zo goed met hem, ik denk dat hij iets te veel werk heeft liggen voor hemzelf!
ik heb zometeen de laatste yoga les :dance:
eindelijk is het dan afelopen :silenced: :silenced: :mrgreen:
Ik heb trouwens net pizza gegeten :mrgreen:
ik moest toch wat, gerard is met zijn werk uiteten en komt voorlopig niet thuis. Wat saai zeg zo in mijn eentje, ik ben blij dat het niet vaak voorkomt en dat hij meestal optijd thuis is