1e kw 07 | 10* zwanger nog 5 tegaan al 6* baby's geboren #25

haha ik ben ongevaarlijk hoor :wink: komt alleen hoop geluid aan mij als ik boos ben haha

andere matrassen zijn het en dat terwijl ik speciaal matrassen had uitgezocht omdat er bij het bed dunne rot matrasjes zaten

en het bed zit helemaal in elkaar nu :dance: :dance: Luna heeft mij goed geholpen :wink: hahahaha

m’n ovulatietest gaf een licht streepje dus hopen dat ik binnenkort een ei heb :pray:

Bigsby, super dat je geslaagd bent voor de poster!

En de facturen zijn idd geboekt.

Haha, leuk dat je collega vraagt om terug te komen :mrgreen:

Angel, nou het bed staat in ieder geval in elkaar, kan ook niet anders met zo’n goede hulp als Luna. Ben benieuwd of jullie er vanavond lekker in slapen! En super dat je een lichte streep hebt op de ovulatietest!!

Gerdy, lekker morgen pretecho, geniet ervan!

Enne … snel foto’s plaatsen eh! Hoop dat de baby zijn/haar geslacht deze keer wel wil prijsgeven.

Nog maar 1 dagje en de week is alweer om. Heerlijk, want heb zin in het weekend, gewoon even niet werken en rusten. En natuurlijk de pretecho :inlove:

Gerdy: leuk hoor pretecho hoop voor je dat de baby nu wel goed ligt

Noemi: gaat hard he de week

ja Luna was echt een goede hulp :wink: :mrgreen: ach ze heeft haar best gedaan op haar manier :inlove: en daar heeft ze weer magneetjes voor verdient :mrgreen: :mrgreen:

zondag alweer Luna haar verjaardag :shifty: is het kleine meissie alweer bijna 2 :cry: waar blijft de tijd…

Gaan over een half uurtje vertrekken voor de pretecho. Spreek jullie straks wel.

ps. Goedemorgen

Angel: heb je lekker geslapen in je nieuwe bed?

veel plezier bij de pretecho Gerdy! Ook al ben je waarschijnlijk net de deur uit…

goedemorgen

het nieuwe bed ligt heerlijk

alleen 1 probleem je moet stil liggen op dat bed :twisted:

anders vallen de lattenbodems van het randje :twisted: :twisted:

vond het al zo vaag dat m’n benen nogal naar beneden hingen en dat ik elke keer pang hoordde maar dat was dus doordat m’n lattenbodem aan het voeteneinde naar beneden hing :twisted: :twisted:

Gerdy: hoe was de echo?? en lag de baby er goed voor??

sinterklaas had vanacht ook aan mij en Darius gedacht :lol: :lol: lekkere chocolade letter vond ik in m’n schoen met nootjes :lol: :lol: :lol: :stuck_out_tongue:

en Darius ook een chocoladeletter

Angel: wat goed dat het jou gelukt is om het bed in elkaar te zetten :dance: en dat met een Duitse handleiding :lol:

Als je een licht streepje hebt, binnen een paar dagen heb je dan een vette streep. Op welke dag zit je nu?

Lekker zo’n chocoladereep, alleen mag jij die helemaal niet hebben :naughty:

Noemi; fijn dat de facturen geboekt zijn, misschien kun je het nu wat rustiger aan doen :mrgreen:

En je kunt lekker uitkijken naar morgen :dance:

Gerdy: veel plezier met je pretecho :dance:

Ik ben om 2 uur vannacht wakker geworden van hele felle steken in mijn linkerzij en mijn linkerbeen, ik dacht dat ik kapot ging van de pijn. Ik heb mezelf maar een tijdje in de badkamer verscholen zodat ik Gerard niet wakker zou maken. het heeft ruim een half uur aangehouden! daarna ben ik maar weer in bed gaan liggen, het is er nog steeds lichtelijk maar niet zo erg meer als vannacht!

Zal dit de laatste indaling (al was die al ingedaald maar zat nog niet vast in mijn bekken) zijn of wat moet het anders zijn???

Monique: :lol: :lol: ik heb vroeger wel duits gehad en gelukkig ginghet met plaatjes kijken ook nog redelijk haha

tuurlijk mag ik die wel hebben heb ik van sinterklaas gehad dus dan is het goed toch hahahaha

balen dat je zo’n last hebt van indaling(sweeen) die heb ik helemaal niet gehad hoop dat het de laatste waren voor je :hug:

Angel, Luna zondag alweer 2 jaar, wat vliegt de tijd!

En balen dat je stil moet blijven liggen op het bed omdat anders de lattenbodem eruit valt.

Lief dat Sinterklaas ook aan jullie gedacht heeft … :mrgreen:

Bigsby, geen idee, ik herken die pijn niet.

Wel balen dat je er nu nog lichtjes last van hebt.

Gerdy, hoe was de 3D echo?

Veel plezier straks met het verjaardagsfeestje van Kelly.

Ik voel me vandaag sip en weet niet hoe het komt. Gewoon zin om te huilen, maarja, zit op het werk dus dat is geen optie ...
Bah!

Noemi: Luna word dinsdag eigenlijk pas 2 maar vieren het op zondag :wink:

:hug: balen dat je je zo verdrietig voelt :hug:

Angel: plaatjes zijn altijd handig :mrgreen:

Heb je alles al klaar voor Luna’s feestje?

Noemi: ik vind die lichte pijn nog niet zo erg, maar die van vannacht… die waren pas echt erg, ik hoop dat ik dat niet weer krijg!

Wat balen dat je je zo verdrietig voelt :hug: kun je je niet ff afzonderen? dat deed ik nog wel eens als ik daar last van had op het werk :mrgreen: maar bij ons kon dat.

Monique: nee ik moet alles nog doen hahahaha gelukkig morgen middag tijd zat :wink:

Ben weer terug van vakantie :mrgreen:

Amy spannend voor jou las ik :thumbup:

Francis; wat heb je 2 prachtige kindjes gebakken zeg :inlove: :dance: :inlove:

(je kaartje ligt nog steeds hier :doh: )

uuh en verder ben ik alles weer vergeten.

Vakantie was leuk, maar ook heerlijk om weer thuis te zijn zeg :angel:

hey Joseetje fijn dat je vakantie leuk was FOTO"S!! :wink: :lol: :lol:

Monique: en scheelt ik gooi al Luna haar speelgoed naar boven :lol: dus dan is de woonkamer ook leeg hahahahahahahahahahaha :oops:

net even met m’n vader naar het bed gekeken en hebben de oplossing alleen moet ik daar weer voor gaan zagen :lol: :lol: arme vingertjes :lol: :lol:

Heb maar 1 foto gemaakt :oops:

van een slapende thijmen :lol:

Joseetje, welkom terug van vakantie!

Angel, hihi, morgen dus alles voorbereiden.

Hoe ga je dat nu doen met de taart? Toch die dure genomen?

Bigsby, nee, kan je hier niet echt afzonderen.

Nouja, nog maar een halve dag …

Hoop ook voor je dat je die pijn niet meer krijgt!

1 foto maar :shock: jeetje ben ik dan gewoon zo’n foto maniak ofzo ik heb er altijd veelste veel na een vakantie :lol:

Noemi: nee gewoon een goedkope slagroomtaart hahahahahaha :oops:

ja en morgen naar sinterklaas :mrgreen:

Angel: haha dan ligt de hele trap en bovenverdieping vol met troep :shock:

Je hebt morgen wel een drukke dag voor de boeg?

Hopelijk lukt het nog met het bed, wel balen dat het zoveel tijd en moeite kost.

Joseetje: fijn dat je weer terug bent, hebben jullie het leuk gehad?

En waarom maar 1 foto???

Noemi: nog ff meid, de dag zit er voor jou nu bijna op :dance:

Ik heb de rest van de dag nog steeds last van steken gehad, het lijkt wel of ik ongesteld ben. Alleen normaal nam ik daar een alive voor en het was weer over :mrgreen:

Ik word er eerlijk gezegt best wanhopig van, ik hoop niet dat dit vaker gebeurd :pray:

hihihi omdat ik er steeds niet aan toe kwam om foto’s te maken :mrgreen:

Ik werd steeds beziggehouden door een overactief ventje, dus het enige moment dat ik rustig een foto kon maken was van hem slapend :inlove: