maar toen hij sliep kon je toch ook andere dingen op de foto zetten? :mrgreen:
@joseetje wrote:
hihihi omdat ik er steeds niet aan toe kwam om foto’s te maken :mrgreen:
Ik werd steeds beziggehouden door een overactief ventje, dus het enige moment dat ik rustig een foto kon maken was van hem slapend :inlove:
:lol: :lol: :lol:
daarom neem ik mijn ouders mee op vakantie :silenced:
@bigsby wrote:
maar toen hij sliep kon je toch ook andere dingen op de foto zetten?:mrgreen:
toen was het donker :mrgreen:
Angel: en dat is de enige reden dat zij mee mogen :lol: :lol:
ach oppas heb je ook nodig :silenced:
Joseetje: hadden ze daar geen licht? :lol:
:lol: :lol: nee ook omdat ik ze af en toe vakantie gun hahahahahahaha en het scheelt in de kosten voor hun en ons
(alle kosten worden gedeelt)
De pretecho was HELEMAAL GEWELDIG. Jeetje wat is het toch gaaf om je eigen kindje zo duidelijk te zien. Willian was ook helemaal onder de indruk. Van te voren had hij een beetje de instelling: Wat een onzin allemaal, maar omdat ik het zo graag wilde heeft die er niets van gezegd. Toen we buiten stonden gaf die het wel toe en zei er meteen achteraan:“dat had ik niet willen missen.” Omdat ik de laatste tijd zoveel ellende heb gehad met de zwangerschap wilde hij het heel graag voor mij doen. Ben nog aan het sodemieteren met de foto’s. Op de een af andere manier kan ik ze niet verkleinen nu ze van de cd afkomen. Als het echt niet lukt, dan maak ik een foto van de foto en dan moet het gewoon lukken.
En ja, we weten wat het is en nee, ik vertel het niet.
Het kinderfeest was geslaagd vanmiddag. Kelly heeft genoten. Maar wat was ik blij, dat mijn moeder er was om te helpen. Wat kunnen 7 meiden een lawaai maken, niet normaal!!!
Hallo allemaal,
Bigsby, Fijn voor je de laatste yoga les maar je vond het toch zo leuk
Angel toen ik jou verhaal las moest ik meteen aan een stukje denken van youp van t hek over een ikea stapelbed :mrgreen: daar dondere ook alles in elkaar als je het stukje niet ken een opzoeken op internet :lol:
Gerdy, Fijn dat je wat hulp krijgt uit je omgeving maar hoop dat je er snel vanaf bent.
Noemi, Veel plezier morgen!!
Hier alles ok Chayenne en Joël zijn allebei 30 gram aangekoemen :dance: e ik heb nuj genoeg voeding om het haar te geven ze blijkt na een rekensommetje 60 nodig t ehebben dat zit nog niet in de rechter borst dus dat gaan we nu op gang brengen en tot die tijd krijgt ze het afgekolfde melk en zo nodig kv erbij maar bij rechts komt de productie nu op gang moet nu iedere anderhalf uur kolven rechts maar dat doe ik alleen overdag
oke, ik heb foto’s van de pretecho geplaatst in het SF. Heb foto van foto gemakt, anders ging het niet.
Francis: Kun je dat combineren, borstvoeding met kunstvoeding?
Gerdy: fijn dat de echo mooi is en jullie nu het geslacht weten (ik ga gauw in het sf kijken :D)
Francis: fijn dat ze zijn aangekomen :dance:
ik ken het stuk niet zal het eens gaan opzoeken
Francis, super dat de kleintjes zo goed aankomen!
En elk 1.5u kolven, jeetje zwaar, maar het is voor de babies, dus dan is het iets makkelijker vol te houden!
Bedankt, morgen gaat zeker lukken :inlove:
Gerdy, super dat je nu het geslacht weet en dat het kinderfeestje geslaagd was.
Angel, hoop dat vanavond de lattenbodem niet meer inzakt.
Heb je alles vastgezaagd?
@Noémi wrote:
Angel, hoop dat vanavond de lattenbodem niet meer inzakt.
Heb je alles vastgezaagd?
:lol: :lol: ik heb knijpers tussen de lattenbodems en ombouw gelegd :lol: :lol: :oops:
dus als het goed is blijft het nu allemaal op z’n plekkie liggen (en kunnen we weer verder klussen hahahahahahahahahahaha :oops:)
Angel, ooooooooh, dus daarom waren jullie door de lattenbodem gezakt … te hard geklust (hihi, had bijna geklutst geschreven :mrgreen: )
hahahahahahahaha nee volgens mij niet hahahahahahahahaha :oops:
behoorlijk door elkaar geklutst ja hahahahahahaha
Ehm ja … die smiley zegt al genoeg 8)
Errug fijn zo’n bed dus :mrgreen:
Gerdy, Ja bv en kv kunnen goed samen alleen word wel hypo allergene voeding aangeraden dat sluit het beste aan :thumbup:
:shifty: ik merkte pas vanmorgen dat m’n lattenbodem ernaast hing laten we het daarop houden hahahahahaha
nee hij veert juist niet :mrgreen:
ik heb een uurtje geslapen vanmiddag is het te merken?
moet trouwens wel wennen hoor aan dat bed :shifty:
moet gewoon een routebeschrijving maken naar Darius zo ver weg ligt hij hahahahahahaha