1e kw 07 | 10* zwanger nog 5 tegaan al 6* baby's geboren #25

Francis, ja :mrgreen:

Angel, nou zo ver is die routebeschrijving ook niet als jullie al de lattenbodem eruit geklust hadden :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: dan is die lattenbodem toch later naar beneden gefl***erd :lol: :lol: :silenced:

:shifty: Darius vraagt de hele tijd waarom ik zo hard zit te lachen :oops: :lol: :lol:

Angel: http://nl.youtube.com/watch?v=iqXFcRUbLGc

Francis, jaaaaaa, die is geweldig! :mrgreen:

hahahahahahahaha ja zoiets was het idd hahahahahahaha en dat zonder stapelbed (of telt anders stapelen ook als stapelbed :silenced: )

ik had ook een aantal keer zoiets van goh waar is dat dan weer voor en toen ik die hele lattenbodem dus in elkaar had bleek dat om de latten heen te moeten :wall: :wall: (niet dat ik nu het nut ervan zie maar het zit er uiteindelijk wel omheen hahahahahaha)

en Luna hielp ook fantastisch mee die zag schroeven en een gaatje en die heeft toen de schroefjes in het gaatje zitten stoppen van de middenplank van het bed gelukkig was dat ding hol met open uiteindes hahahahahaha

gaat nooit een ikea stapelbed nemen iig :wink: ik maak zelf wel een stapelbed (als we die 4-ling nog krijgen haha) 8)

:mrgreen:

Ik ga pitten, nou ja eerst voeden en dan pitten :zzz:

slaaplekker

ik ga zo potje poolen :mrgreen: (alhowel net ff gekeken de sint komt al om 9.30 :zzz: en dat is een uur rijden… :zzz: )

Slaap lekker Francis.

Angel, dit is al een iets volledigere versie http://www.youtube.com/watch?v=HWKYtEW7Gxw

Want op de vorige versie was het stukje van de lattenbodem er niet bij.

Veel plezier met het poolen

oh ok ff horen welke versie Darius nu aan het luisteren is misschien heeft hij de goede :wink:

:lol: :lol: :lol: hij is goed :lol: :lol: :lol: (heb geen plankjes over scheelt ook dat het een “ijzer” bed is :stuck_out_tongue: heb wel schroefjes over had ik geen zin meer in om die vast te zetten is voor een band ofzo die om de latten van het lattenbodem zitten snap die hele band niet maar zal wel goed zitten hahahahahaha)

:lol: :lol: :lol: Geweldig! Persoonlijk vind ik het alleen erg jammer dat You van 't Hek zoveel moet vloeken tussendoor…

Angel, veel plezier met poolen!

Francis, slaap lekker!

Noemi, veel plezier morgen bij de pretecho! (toch?)

Wat een lattenbodem en nieuw bed al niet teweeg kan brengen :lol: :mrgreen:

(verder weet ik het even niet meer :shifty: )

Angel, die band houdt je lattenbodem dus bij elkaar :mrgreen:

Volgens mij heb jij gewoon zelf een beetje een bed in elkaar geknutseld … Whaha.

Ik ga slapen. Trusten!

LadyC, jaaaaa, morgen pretecho :dance:

Nu duik ik echt mijn bedje in. Doei!

ojaaa spannend Noemi veel plezier morgen

:oops: ja pas toen het bed in elkaar storte pakte ik de gebruiksaanwijzing erbij :lol: :lol: en toen snapte ik er nog minder van dan zonder gebruiksaanwijzing :lol: :lol:

:dance: 2-1 voor mij :dance: :dance:

en ik ben :dance: echt blij met m’n woonkamer nu eindelijk is Darius z’n computer weg en eindelijk staat de pooltafel hoe ik hem wilde hebben :dance: :dance:

heb nu gewoon een grote woonkamer :inlove: (en dat na 1 1/2 jaar toch best vlot he 8) )

nu nog een grote ladenkast… (moet alleen nog ff verzinnen waar ik die vandaan moet toveren :lol: )

Ik*a? misschien. Je hebt nu kunnen horen en zien van Joep, hoe het niet moet.

Gerdy :silenced: :mrgreen:

Nou, Ikea heeft leuke spullen, maar je moet er idd rekening mee houden dat het echt een bouwpakket is en dat er dingen kunnen missen, hihi.

Angel, heb je uiteindelijk gewonnen of heeft Darius je nog ingehaald?

Zo, ga maandag echt naar de HA, mijn voet doet meer pijn :?
Vraag me echt af hoe het komt, want heb me niet verstapt (toch niet dat ik me kan herinnneren :think: ). En de pijn wordt erger, dus dat is niet goed natuurlijk. Nouja, dat is iets voor maandag ...

meiden ik voel me zo rot…

werd vanochtend wakker met buikpijn en heb weer bloedverlies

:cry: