1e kw 07 | 10* zwanger nog 5 tegaan al 6* baby's geboren #25

Oooh, Amy :hug:

Oh Amy. Het is toch niet waar hé? Heel veel sterkte en een dikke :hug: .

Ik :pray: voor je, dat alles goed is.

He bah Amy :frowning: :hug:

Wij hebben vanochtend de 20-weken echo gehad.

Alles ziet er goed uit, al is de kleine wel iets lichter dan gemiddeld.

oja en het geslacht is nog steeds hetzelfde :mrgreen:

:frowning: buikpijn is gelukkig inmiddels gestopt, maar nog wel bloedverlies…

Amy :hug:

Gerdy: fijn dat het kinderfeestje geslaagt was:thumbup:

En gelukkig dat je hebt kunnen genieten van je pretecho!

Francis: gelukkig dat de twin 30 gram is aangekomen:dance: het gaat dus echt goed met ze!!

En jij bent nu echt een melkfabriek hé:lol: :lol: :lol:

Angel: heb je nu al een vette streep gespot?

Noemi: Hoe is jou echo gegaan? ik wil foto’s zien!!!

Amy: ahh niet weer zeg!! :hug:

Joseetje: fijn dat je een mooie 20 wk echo hebt gehad, en dat het geslacht nog steeds hetzelfde is :mrgreen:

Is het verder erg dat de kleine iets kleiner is dan gemiddeld?

Ik ben vandaag naar Hoogeveen geweest naar mijn moeders vriend zijn ouders, zijn vader heeft niet lang meer te leven en ik wou er graag nog een keer heen voordat het te laat is. Hij heeft kanker :cry:

Vroeger zag ik hun heel vaak ondanks dat ze zo ver weg wonen, maar nu komt het er niet zoveel meer van omdat ze niet meer hier kunnen komen. Aangezien ik me vandaag gelukkig wat beter voelde zijn we daar nog best lang geweest, het scheelt dat ik daar niet hoeft te blijven zitten maar ook nog andere dingen kan doen. En we waren niet de enige die daar waren want zijn zusje met de kids waren er ook, en die meiden zijn zo bijde hand :inlove:

hoi hoi

zo net een klein beetje klaar met de voorbereidingen voor morgen… ben kapot :?

ballonnen opblazen is ook niet echt mijn sterkste kant hahahahahaha volgend jaar toch maar zo’n pompje halen :wink:

laatste kado nog ff snel ingepakt die was namelijk een beetje erg te groot om al ingepakt hebben te staan :mrgreen:

gelukkig begint het allemaal pas om 12 uur :dance: (alhoewel allemaal lekkere hapjes dus mag ook wel eerder beginnen :oops:)

sinterklaas vandaag was ook geweldig alleen wou ze weer niet bij sinterklaas opschoot :?

ze heeft van sinterklaas een wasbakje gehad :mrgreen: kan ze oefenen met afwassen :wink:

Monique: nee heb het te druk gehad om te kunnen testen verder en gisteren was ik ook behoorlijk druk en ik test elke keer om 17.00 en toen was ik dus 16.30 naar de wc geweest en had ik verder niet meer stil gestaan bij die test :wall: :wall: :wall:

ach als er deze dagen een ei is geweest hebben we hem iig niet kunnen missen (40% kans volgens de testen van 3 jaar geleden :wink: dus allemaal ff duimen :lol: )

Gerdy: haha een ik*a ladenkast :lol: zal er eens overnadenken :wink:

Noemi: dat was de eindstand 2-1

Angel: heel veel plezier vandaag!!

En natuurlijk :thumbup: ik voor je!!

je kunt misschien altijd morgen nog een keer testen om te kijken wat die dan aangeeft :think:

Angel, veel plezier vandaag met het feestje voor Luna haar verjaardag!

Joseetje, super dat alles er goed uitzag en dat het geslacht nog steeds hetzelfde was!

Amy, lieve meid, hoe gaat het vandaag met je?

Hoop dat de buikpijn en het bloedverlies gestopt is! :hug:

Bigsby, wat verdrietig zeg. Wel fijn dat je daar nu naar toe kon.

Gisteren 3D echo gehad. Oooh, wat een fantastische ervaring zeg. Hebben er zo van genoten :inlove:
Baby is wel erg eigenwijs. Met de 12 weken echo lag onze kleine al met zijn/haar armpje en handje tegen het voorhoofd aan, met de 20 weken echo ook en nu dus weer! Blijkbaar een positie waarin hij/zij graag ligt.
Heeft hij/zij van mama hoor 8)
Hebben een paar mooie foto's van het gezichtje, maar de baby draaide vaak het gezichtje in de placenta, handjes ervoor, voetjes ervoor, ...
Bed waar ik op lag werd bij mijn bekken omhoog gezet, zodat de baby naar mijn borstkas zou zakken en dat ze de baby dan dus beter zou kunnen zien. Ze was ook even gestopt, dus lag ik daar toch een paar minuten. Nou, weer proberen ... baby had zich dus overstrekt op dat moment en bleef gewoon beneden zitten. Vond ze erg raar, want normaal zakt de baby dus. Mja, die van ons niet ...
Terug normaal gaan liggen, moest ik even 5 Ã 10 minuutjes rondlopen. Daarna weer kijken, nee hoor, hij/zij bleef zich wegduiken. Hebben nu wel ook een mooie foto van het oortje en van het voetje.
Grappige is wel weer dat ze het voetje wilde laten zien, wat doet ons opdondertje? Ja hoor, gauw zijn/haar voetje in de placenta verstoppen. Oohohoh, we gaan daar zo wat mee te stellen krijgen ...
Enne, ze vond het een stevige baby ivm de dikke wangetjes (ja, het ging allemaal in het Frans, en mijn Frans is nou niet zo heel super om precies te weten hoe of wat. Ach, nog even wachten en we zullen zien of het echt een stevige baby is of niet ...)
Ga nu foto's uploaden in ons sf!

Noemi: haha wat een lekker eigenwijsje krijgen jullie :mrgreen:

fijn dat het in iedergeval alles hebt gezien :mrgreen:

Ja, eigenwijs eerste klas … :mrgreen:

Ohja, de mevrouw die de echo deed vond het ook super om te zien dat onze baby zijn/haar oogjes al opendeed. Op de film kan je dat ook echt goed zien, zo leuk!

Vond ze heel zeldzaam (omdat zij dus meestal mensen krijgt die minder ver zijn en pas met 28 Ã 29 weken doen babies blijkbaar hun oogjes open)

Ach wat lief, jammer dat je nog niet kan zien welke kleur ogen het zijn :mrgreen:

noémi; ik heb gelukkig geen buikpijn meer, dat had ik alleen gister. heb alleen nog bloedverlies, gewoon helderrood, geen buikkramp oid…

ik ben inmiddels dus ‘gewoon’ ongi geworden… als ik die test niet had gedaan en afspraak bij de gyn niet had, was ik er ook gewoon vanuit gegaan dat dit mijn ongi was…

10e ei op springen, dan zou ik de 27e ongi moeten worden, en 28 dagen daarna was gisteren…

tja ik probeer het een beetje te relativeren, hoewel het klte blijft… :frowning:

woensdag dus nog de afspraak met de gyn staan, ga toch eens vragen hoe het nu steeds komt… thnx trouwens nog voor je lieve berichtje :-

fijn trouwens dat jouw 3d mooi was! :inlove:

en sorry hoor als ik verder even niet meer op anderen reageer, heb daar ff geen zin in…

hallo dames…

hier ben ik ook weer voor vandaag…

druk weekend gehad… dus heb vluchtig bijgelezen…

hier alles goed al houd ik echt extreem veel vocht vast… had zonet haast geen enkels meer en mijn voeten zelf zijn ook erg extreem… toch maar ff met de vk overleggen want ik heb heel veel met mijn voeten omhoog gelegen maar dat helpt echt niet…

we hebben vandaag een gips afdruk gemaakt van mijn buik… erg leuk maar wel een kliederboel :lol: :lol: :lol: :lol:

ik hoop dat ie gelukt is…

nou verder niet veel reageer morgen ff op iedereen… :-*

hoi hoi

zo ik ben gebroken… toe aan weekend maarja die zit er nu zo goed als op :cry:

het was een hele gezellige dag al had ongeveer de helft afgezegt :twisted: :twisted: zouden 16-20 mensen komen ongeveer en zijn er 10 geweest alleen dichtbije familie eigenlijk dus hebben we lekker gezellig met z’n allen gepoold hahaha doe je niet zo gauw als er zo heel veel mensen zijn :wink:

zelfs m’n moeder vond het een erg leuk spel hahahahahaha en heeft zelfs een paar keer gewonnen :mrgreen:

verder is Luna weer gruwelijk verwend :inlove: had al haar speelgoed naar boven gebracht en de woonkamer staat gewoon weer vol :roll:

ze verandert ook echt met de dag nu :inlove: m’n oom miste met poolen en zei riep gelijk MIS!!! en lachen :inlove: m’n neefje stootte wel raak zij helemaal juichen en klappen voor hem :inlove: :inlove:

Amy: ik zou het idd maar eens navragen want klopt niet hoor dat het elke keer maar mis gaat :hug:

hoop dat ze iets kunnen vinden en er iets aan kunnen doen want zo schiet het niet op vind het echt kl*ten voor je

elke keer die blijdschap die weer zo ruw word verstoord doordat het niet goed gaat :hug: :hug:

heel veel Luna spam weer sorry kon niet kiezen :oops:

Amy, logisch toch dat je even geen zin hebt om op iedereen te reageren.

En graag gedaan van het pm’tje :-*

Hoop dat je woensdag al je vragen kwijt kan bij de gyn!

Angel, super dat het feestje zo geslaagd was. Wel jammer dat er zoveel mensen afgezegd hadden. En wat een bijdehandje die Luna, hihi!

Nou, eindelijk is de babypyjama af ... Heeft lang geduurd, maar ben er maar mee verder gegaan. Kan het volgens mij nooit meer opnieuw want weet echt niet meer hoe of wat :?
Kleurtje van pyjama heb ik gekozen omdat het zo mooi bij de babykamer past, dus hij/zij kan over een tijdje een groene pyjama aan die bij de babykamer kleurt :mrgreen:

Noemi: ja vond het ook erg kl*te dat er zoveel hadden afgebeld en dan ook nog sommige op het laatste moment :twisted: had echt veel in huis gehaald lekker een hoop in de vriezer gemikt :wink:

mooi gemaakt hoor die pyama en ook erg stoer :inlove: (het is dat ik hier las dat je al lang ermee bezig was ik dacht dat je het geslacht al wist :oops: )