1e kw 07 | 10* zwanger nog 5 tegaan al 6* baby's geboren #25

hoi meiden

gerdy: leuk dat je eindelijk een kee reen goeiedag heb t gehad

noemi: geweldig die echo zeg zo duidelijk

amy :hug: :hug: ja ik ben t met angel eens je moet toch maar is gaan laten nakijken waarom t iedere keer fout gaat want dit klopt toch gewoon niet.

missy: leuk zeg een gips buik afdruk!!!

bigsby: ik herken je pijn en krampen ze zeggen dat het voorweeen kunnen zijn.

angel: leuk gehad met vfeestje voor luna vandaag aan de fotos te zien wel!?

francis: goed dat de tweeling wat aangekomen is voel je je verder wel ok??

hier gaat alles ok (ik sta boven aan het lijstje om te bevallen )

hoop dat ook bij godsgratie dat het snel mag gaan gebeuren wan ti kben t echt goed zat nu !!

buik wordt echt huge en alles zit zo in de weg .

me bed staat op klossen jee wat is dat hoog zeg je zou er bijna hoogtevrees van krijgen.

naja klaagzang is er ook weer uit

ik red t nog wel even hoor

maar owee als iemand me voor is

:wink: :smiley:

x loessie

Dionne, het is gewoon een katoen/synthetisch stofje. Heb ook flanel gekocht voor een maatje groter pyjama, maar vraag me af of ik daar ooit aan ga beginnen :oops:

Angel, nou lekker toch weer een hele diepvries vol!

Moesten er dan toch nog onverwachts eens mensen komen, heb jij lekkere hapjes in huis.

Missy, leuk dat je zo aan het kliederen bent geweest met zo’n gipsafdruk. Is het mooi gelukt? Wil wel een foot zien! En ging het gips daarna wel makkelijk van je buik af?

Loessie, neenee, jij mag als volgende bevallen!!

In de namiddag naar de HA, voet doet steeds meer pijn, dus ben nu ook thuis. Hopelijk weten ze daar wat het is ...

Ohja Missy, wanneer ga je naar de vk? Lijkt me toch niet goed als je zoveel vocht vasthoudt!

Amy, vandaag voor jou weer een hele dikke :hug:

moet donderdag naar de vk noemi…

en die gipsafdruk heeft me een getrainde kont opgeleverd… :lol:

het begin was leuk maar na een poosje werd het wel wat vervelend… de afdruk liet opzich makkelijk los…

weet nog niet of het echt gelukt is hij is nog vochtig :think:

ik laat het jullie wel weten…

Nou … ik wil ook wel een gipsafdruk maken en daar een getrainde kont aan overhouden :mrgreen:

Ben benieuwd naar het resultaat!

Ooh, donderdag … nog even met de beentjes in de lucht blijven hangen dus.

Amy: Dus je was eigenlijk te vroeg met testen?

Het blijft balen :hug:

Angel: ik kan me voorstellen dat je nu helemaal kapot bent, het zal ook niet meevallen zo’n kinderfeestje.

Jammer dat er zoveel mensen hadden afgezegt!

Noemi: hij is erg mooi geworden hoor :thumbup: en wat ga je nu maken?

Fijn dat je voor vandaag al een afspraak met de HA hebt voor je voet, heb je vrij genomen voor vandaag dan?

Loessie: Lekker hé dat het nu al zo dichtbij komt :mrgreen:

Heb jij ook al veel last van voorweeën?

Missy: lastig dat je zoveel vocht vasthoud, volgens mij heb ik het alleen nog maar in mijn handen :think:

Bigsby, ja, krijg straks toch een briefje voor het werk. En aangezien ik eerst niet wist hoe laat ik bij de HA terecht kon, heb ik gewoon gezegd dat ik niet kwam. Hier kan ik ook beetje rusten en met mijn voet omhoog (niet dat het helpt, maarja). Ben benieuwd wat de dokter ervan zegt …

Lekker rustig aan doen Noemi, heb je nog een beetje uitgeslapen? onee ik zag dat je al vroeg online was :hug:

Nee, moest vroeg de dokter bellen eh :mrgreen:

Nouja, ben nu lekker rustig aan aan het doen …

En jij, ook lekker aan het genieten?

NOemi: ik ben ook niet veel aan het doen :mrgreen: ik was er om half 11 uit

en ik ben aan het kijken wat ik voor een suprise ik moet gaan maken :think:

Ooh, leuk suprises maken.

Kijk naar de hobbies of wat er op die persoon zijn/haar verlanglijstje staat, op basis daarvan kan je altijd wel wat maken …

middag

ben nog steeds moe heb ook niet echt weekend gehad natuurlijk :smiley:

Luna had ook lekker veel centjes bij elkaar gespaard het afgelopen jaar :dance: gaan nu weer sparen voor d’r volgende verjaardag :mrgreen: (hopelijk heb ik nu wat vaker klein geld :wink: en anders maar zakgeld invoeren voor d’r spaarpotje haha)

Luna is ook doodmoe hebben net boodschappen gedaan maar ze viel steeds maar dus heb haar de terug weg maar gedragen gelukkig wonen we op 100 meter van het winkelcentrum 8)

we moeten nog een aantal op verjaardagsvisite krijgen maar goed ik zie het wel ik ga er niks meer voor in huis halen iig hadden ze gisteren maar moeten komen :wink:

Noemi: suc6 bij de dokter hopelijk is het niks ernstigs met je voet

Monique: ja behoorlijk balen maarja volgend jaar nodig ik gewoon 2x zoveel mensen uit hahahahaha (moet je zien dat ze dan wel allemaal komen :lol:)

maar goed we hebben het gezellig gehad en dat is het belangrijkste

Loessie: ja word spannend he voor jou nu :smiley: (en dan pas na jou voor Monique haha)

bed op klossen heb ik nooit gehad lijkt me ook niks :oops: maarja in dit huis zal ik het ook wel moeten :?

ja voorweeen zijn er steeds rug en buik en ook nog eens kramp in me benen

vannacht weinig geslapen,

kon bijna niet lopen omdat er zoveel vocht in mijn linker voet zat deed gewoon zeer zoveel druk op me huid.

zijn er dingen die je kan etne of drinken om dat vocht uit me lijf tekrijgen weet iemand dat ??

begin geod de zenuwen erin te krijgen voor de bevalling komt nu wel erg dichtbij !!

gr loessie

uhm mijn schoonmoeder had het over een bepaalde thee… maar zeker weten doe ik het niet…

Vocht vasthouden tijdens de zwangerschap is heel normaal. Gemiddeld is dat ongeveer twee tot drie liter. Vooral in de laatste maand is dit te merken aan bijvoorbeeld opgezwollen handen, voeten en een 'vollemaansgezicht'. Vocht vasthouden heeft niets te maken met de voeding. Minder drinken helpt dan ook zeker niet. Integendeel: veel drinken is juist goed! Door meer te drinken kan het lichaam het extra vocht beter afvoeren.

Vocht vasthouden kan ook een teken zijn van een verhoogde bloeddruk

net weer een ovulatie test gedaan en geen streep meer te bekennen

donderdag dag 18 had ik een licht streepje

vandaag dag 22 geen streepje dus zou ik een normale cyclus moeten hebben toch?!?

dus zou ik op z’n laatst dag 36 ongi moeten worden toch

Hallo allemaal,

Amy, Wat balen zeg ik kan me voorstellen dat je hier redelijk moedeloos van wordt, fijn dat je binnekort naar de gyn kan.

Angel, Als ik zo jou klus ervaringen aanhoor lijkt me een kast van ikea in jou geval geen goed idee :naughty: :mrgreen:

Noemi, Ik ga zo eindelijk naar je foto kijken hoor :smiley:

Joseetje, Fijn he dat alles goed is, heb je er een paar leuke foto’s aan over gehouden?

Ik heb heel goed nieuws: Ze zijn allebij 30 tot 40 gram aan het aankomen per dag dus dat is helemaal geweldig. Omdat mijn rechter borst minder aanmaakte als links had ik voor gesteld Joël dan altijd aan rechts te laten drinken daar hij minder nodig heeft en Chayenne aan links en ja hoor het werkt dus geen zezeik meer met dat gekolf want daar word je redelijk gek van kan ik je zeggen.

Ik heb nu al de hele dag pijn in mijn kop aan de rechter kant zit verstopt denk ik en ik drink mezelf een ongeluk.

We zijn vandaag voor het eerst naar buiten geweest :dance: nou ja buiten: van huis in een voorverwarmde auto en voor de prenatal geparkeerd en toen de prenatal in :mrgreen: we hebben 2 voetenzakken gehaald voor in de cosi 50 uirie per stuk kassa maar we kregen op een wel 15% tweeling korting :stuck_out_tongue: en een pampertas die hadden we na Brian weg gegooid helemaal kapot dus het was tijd voor een nieuwe :mrgreen:

Francis: fijn dat ze zo goed groeien :dance:

ik ben al een beetje aan het tekenen geweest voor een kastje :wink:

alleen is een ladenkast volgens mijn vader wel moeilijk te maken :think: :eh: :shifty:

Angel, geen ervaring met ovulatietesten, dus ik kan je niet helpen.

En pik jij gewoon Luna haar centjes in?? :mrgreen:

Francis, super dat Chayenne en Joël het zo goed doen! En mooi opgelost, zal idd schelen dat je niet meer moet kolven.

Enne, wanneer heb je weer wireless??? :mrgreen:

Nou, toch lekker zo’n 15% tweelingkorting hoor, scheelt toch weer.

Nou, ben dus bij de dokter geweest. Ik moet een week thuisblijven en zo veel mogelijk rusten. Moet ook flexiumgel gaan smeren 3x per dag (staat wel dat dat niet mag tijdens de zwangerschap, maar ze zei dat dat alleen over grote oppervlakten ging, ik moet maar klein beetje smeren op mijn voet).
Heb blijkbaar sowieso al een holle voet en nu door het extra gewicht, heeft mijn voet daar veel last van. Normaal gezien zou ze iets van ontstekingsremmers geven, maarja dat mag ik al helemaal niet nu. Dus nu gewoon een week rusten ...

noemi… lekker rustig aan doen dan :hug:

francis… fijn dat alles goed gaat met de twins… :dance: allebei aangekomen super…

ik zal zo ff een rondje om met de hond… en daarna weer gauw lekker zitten ben echt bek af…