Angel, geen ervaring met ovulatietesten, dus ik kan je niet helpen.
En pik jij gewoon Luna haar centjes in?? :mrgreen:
:think: hoezo pik ik haar centjes in?? ik zet het op haar spaarrekening
balen dat je een weekje moet rusten alhoewel een weekje rustig aan doen af en toe ook wel lekker is
hoop dat het gauw weer beter gaat met je voet
Luna had ook lekker veel centjes bij elkaar gespaard het afgelopen jaar :dance: gaan nu weer sparen voor d’r volgende verjaardag :mrgreen: (hopelijk heb ik nu wat vaker klein geld en anders maar zakgeld invoeren voor d’r spaarpotje haha)
Maar zie al dat ik het gewoon verkeerd gelezen heb. Jij hoopt gewoon dat jij vaker kleingeld hebt om aan haar te geven. Ik dacht dat je zei dat je van haar het kleine geld ging gebruiken :wall:
Missy, hoe gaat het verder met jouw heupen en rug? Daar had je toch ook zo'n last van?
Bigsby, ja, idd doordat mijn voet dat blijkbaar niet gewend is en ik dus een holle voet heb (goh, wist ik niet eens), ben ik nu mijn voet aan het overbelasten :?
Achja, samen lekker een weekje thuis. Kunnen we het hier eens goed gaan volschrijven, hahaha.
francis; fijn dat het met je kindjes goed gaat!! Hoe vind Brian het allemaal?
bigsby; ja te vroeg getest… kan! maar ik had woensdag wel hcgwaarde van 60… dus wel net overtijd…
gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie) IU/L of MIU/ML gerekend vanaf bevruchting
Niet zwanger < 5 -
21 dagen 0 - 5 7 dagen
28 dagen 3 - 426 14 dagen
35 dagen 18 - 7.340 21 dagen
verder heb ik nog wel bloedverlies. geen buikpijn gelukkig, dat heb ik alleen zaterdagochtend beetje gehad… het voelt allemaal ook zo anders als toen ik in mei die miskraam kreeg… en toen had ik nóg meer bloedverlies, en als ik aan die weeeige buikpijn terugdenk… heb ik nu helemaal niet gehad…
bigsby; ja ik heb blijkbaar wel getest toen ik overtijd was. ik weet het eigenlijk niet, want ik heb natuurlijk geen cyclus waar ik me aan vast kan houden!!