1e kw 07 | 10* zwanger nog 5 tegaan al 6* baby's geboren #25

@Noémi wrote:

Angel, geen ervaring met ovulatietesten, dus ik kan je niet helpen.

En pik jij gewoon Luna haar centjes in?? :mrgreen:

:think: hoezo pik ik haar centjes in?? ik zet het op haar spaarrekening
balen dat je een weekje moet rusten alhoewel een weekje rustig aan doen af en toe ook wel lekker is
hoop dat het gauw weer beter gaat met je voet

Missy: balen dat je zo moe bent

Angel: ik zou ook niks meer in huis halen hoor, hadden ze er gister maar moeten zijn :hand:

En heb je het nog lekker rustig aangedaan?

Heb je wel goed geklust in die tussenliggende dagen dan? want je hebt dus wel een eisprong toen gehad!

Loessie: ik kan me heel goed voorstellen dat je nu de zenuwen krijgt, ik denk dat ik dat straks ook meer ga krijgen.

En die krampen zijn echt niet fijn, heb je zeker vooral s’nachts?

Francis: wat fijn dat het zo goed met Chayenne en Joel gaat :dance:

En lekker dat jullie al naar buiten zijn geweest, en zelfs wezen winkelen :mrgreen:

Noemi: wat lekker dat je een weekje thuis moet blijven :mrgreen: lekker uitrusten en niks doen :dance:

Het komt dus door je zwangerschap? het extra gewicht?

Angel, ik dacht dat hierom:

@Angel & Luna wrote:

Luna had ook lekker veel centjes bij elkaar gespaard het afgelopen jaar :dance: gaan nu weer sparen voor d’r volgende verjaardag :mrgreen: (hopelijk heb ik nu wat vaker klein geld :wink: en anders maar zakgeld invoeren voor d’r spaarpotje haha)

Maar zie al dat ik het gewoon verkeerd gelezen heb. Jij hoopt gewoon dat jij vaker kleingeld hebt om aan haar te geven. Ik dacht dat je zei dat je van haar het kleine geld ging gebruiken :wall:

Missy, hoe gaat het verder met jouw heupen en rug? Daar had je toch ook zo'n last van?

Bigsby, ja, idd doordat mijn voet dat blijkbaar niet gewend is en ik dus een holle voet heb (goh, wist ik niet eens), ben ik nu mijn voet aan het overbelasten :?
Achja, samen lekker een weekje thuis. Kunnen we het hier eens goed gaan volschrijven, hahaha.

:mrgreen: :mrgreen: ik pin altijd vandaar dat ik nu een keer hoop kleingeld te hebben haha :wink:

noémi; lekker rustig aan doen dus ja!

francis; fijn dat het met je kindjes goed gaat!! Hoe vind Brian het allemaal?

bigsby; ja te vroeg getest… kan! maar ik had woensdag wel hcgwaarde van 60… dus wel net overtijd…

gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie) IU/L of MIU/ML gerekend vanaf bevruchting

Niet zwanger < 5 -

21 dagen 0 - 5 7 dagen

28 dagen 3 - 426 14 dagen

35 dagen 18 - 7.340 21 dagen

verder heb ik nog wel bloedverlies. geen buikpijn gelukkig, dat heb ik alleen zaterdagochtend beetje gehad… het voelt allemaal ook zo anders als toen ik in mei die miskraam kreeg… en toen had ik nóg meer bloedverlies, en als ik aan die weeeige buikpijn terugdenk… heb ik nu helemaal niet gehad…

Noemi: haha laten we ze 10 pagina’s doorlezen :mrgreen:

Amy: dus je hebt wel getest terwijl je overtijd was?

Gelukkig heb je overmorgen een afspraak met de gyn, misschien kunnen ze nu kijken waarom het toch steeds mis gaat :hug:

bigsby; ja ik heb blijkbaar wel getest toen ik overtijd was. ik weet het eigenlijk niet, want ik heb natuurlijk geen cyclus waar ik me aan vast kan houden!! :slight_smile:

Ik heb mijn verhaal bij kraamtijd gezet staan nu ook foto’s bij :slight_smile:

zo het word hier steeds rustiger he :frowning:

morgen gaat Darius weer naar het labratorium

deze keer met openbaarvervoer :wink: dus dat moet goedkomen :smiley:

hopelijk krijgen we snel de uitslag

nouja beter is gewoon als het bij dit ei raak is geweest :wink: het is wel weer tijd voor een nieuwe zwangere :shifty:

Angel, nou hoop dat het openbaar vervoer beter gaat en dat Darius op tijd is!

Amy, woensdag gewoon alles rustig bespreken met de gyn. Schrijf anders nu alvast al je vragen op, dan kan je niets vergeten.

Francis, ik heb je verhaal gelezen en de foto’s gezien :inlove:

Bigsby, ja, 10 pagina’s, hihi, gaan we ons best mogen doen :mrgreen:

@bigsby wrote:

Noemi: haha laten we ze 10 pagina’s doorlezen :mrgreen:

@Noémi wrote:

Bigsby, ja, 10 pagina’s, hihi, gaan we ons best mogen doen :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: wil ik zien :stuck_out_tongue: volgens mij krijgen jullie dat niet voor elkaar :wink:

Noemi: met ov moet het haalbaar zijn aangezien die gewoon kunnen doorrijden (tram en metro :wink:) als het de bus was had ik het niet zien zitten

Angel, ooh, ik was al aan de bus aan het denken, dus dacht al, dat gaat toch ook niet echt lukken :think:

Metro en tram rijden idd gewoon maar door.

Enne, we zijn nu toch al begonnen aan die 10 pagina’s :angel:

oh nu al nou dan stop ik en ga ik aan de zijlijn mee kijken hoe jij en Monique die 10 pagina’s volkletsen :stuck_out_tongue: 8)

bus staat dan idd in de zelfde file als met de auto dan zou hij nu al mogen vertrekken tentje mee hahahahahaha

ja dat schiet niet op he in dit tempo :stuck_out_tongue: :lol: :lol:

het zijn geloof ik 15 berichtjes per pagina :wink: dus 150 berichtjes te gaan haha

Zoveel??? Hmm, weet idd niet of we dat redden zonder hulp … :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen:

nou zeg nu al terug krabbelen had dat wel willen zien hoor jij en Monique zoveel vol kleppen 8)

Hihi, 10 pagina’s is denk ik toch wel veel … zeker als het 150 berichten moeten zijn …

Nou, het is hier wel steeds rustiger en rustiger aan het worden …

En straks nog rustiger, want ik ga mijn bedje zo induiken :mrgreen:

ja zo halen we natuurlijk nooit die 10 pagina’s als je nu al naar bed gaat haha

ja het word hier te rustig :frowning: (misschien strakkies 08 in de titel neerzetten :stuck_out_tongue: word het weer druk 8) )

Haha, dan zal het idd wel weer druk worden :mrgreen:

Gaan jullie morgen nog wat speciaals doen met Luna haar verjaardag?