1e kw 07 | 10* zwanger nog 5 tegaan al 6* baby's geboren #25

nee m’n ouders en broer zullen vast nog wel ff langskomen die wonen immers om de hoek :mrgreen:

maar verder niks hoor lekker rustig aan afgelopen dagen is te druk geweest voor Luna

maandag moet ze ook naar de peuterspeelzaal (nouja moet…) dus lekker rustig weekje volgende week word weer druk en spannend genoeg :wink:

Nee, snap ik en jullie hebben het van het weekend natuurlijk al gevierd.

Wel gezellig dat je ouders en broer nog even langskomen.

En wat spannend dat ze maandag naar de peuterspeelzaal mag! Ben heel benieuwd hoe ze het gaat vinden!

Maar nu duik ik echt mijn bedje in, want mijn oogjes vallen toe.

Weltrusten!

ik denk dat ze het geweldig gaat vinden ze is echt gek op andere kindjes :inlove:

slaap lekker :-*

hoe is het trouwens met Hellen Sabje en Luna??

die heb ik hier ook alweer een tijdje niet gezien toch :think:

LUNA gefeliciteerd met je 2de verjaardag!!

Angel, nou super dat ze zo gek is op andere kindjes, dan gaat ze het zeker geweldig vinden.

Nou, ik ben weer van de partij …

Voet doet nog steeds zeer. Mja, moet er mee rusten, maar ik moet vanavond wel voor het eerst naar de prenatale cursus. En van de parkeerplaatsen tot ingang van het ziekenhuis is het een aardige wandeling … dag opgebouwde rust …

Gisteren ook al niet kunnen gaan naaien, want nadat ze mijn voet zo bevoelt en betast had en geduwd enzo, kon ik amper nog naar huis met de auto. Misschien moet ik maar krukken gaan aanschaffen als het vrijdag nog niet weg is :think:

LUNA GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG MEID! We komen snel cadeautje brengen hoor! Groetjes aan papa en mama!

Dikke kuss Charissa & Mama.

Angel: dus dit keer is het potje wel aangekomen?

ik vind ook dat het tijd word voor een nieuwe zwangere dus ik hoop dat jeje ei goed benut hebt :pray:

Van harte gefeliciteerd met Luna’s verjaardag!!!

Noemi: waar ben je nou??? anders redden we het nooit meer :mrgreen:

Hoe is het nu met je voet?

nou moet ik nou de rest in mijn eentje verder l*llen??

Ik had eigenlijk vanmorgen willen beginnen, maar daar is niks van gekomen!

Ik was pas om half 11 mijn bedje uit!

dus moest ik heeel erg opschieten!

Aangezien ik naar de huisartsen post moest, en dat kon maar tot 12 uur.

en die zit in Noord en ik woon in Zuid!

`Jeetje dat schiet zo echt niet op :think:

Oja nu ff verder over wat ik daar ging doen…

Ik heb ff urine weg gebracht want ik wou ff zeker weten dat ik geen blaasontsteking heb.

Ik denk het niet maar toch…

vanmiddag kan ik bellen voor de uitslag!

Daarna ben ik opzoek gegaan naar klossen voor onder het bed, maar die kan ik alleen maar in de stad halen.

maar dat is me echt te veel moeite nu aangezien ik al helemaal brak ben :? Auto rijden valt tegenwoordig ook niet mee, ik heb alleen maar last van harde buiken dan!

ohhh ik zit al op 1 pagina :mrgreen:

Zo ondertussen heb ik ook ff gebeld met het kinderdagverblijf aangezien ik nog steeds niks van ze gehoord heb. Maar ik word terug gebeld door iemand van de planning, ze zei al dat ze de planning waarschijnlijk klaar hebben begin december. Dus zal ik wel redelijk snel een uitnodiging krijgen, (zal tijd worden)

jeetje ben ik nog steeds alleen???