1e kw 07 | 10* zwanger nog 5 tegaan al 6* baby's geboren #25

haha ik kan nog wel ff doorgaan zo, ik heb nog wel wat te vertellen :mrgreen: :silenced:

Oke ik zal alleen het belangrijkste vertellen: ik heb geen blaasontsteking :dance:

en nu ga ik douchen doei

Veel doucheplezier :mrgreen:

Super trouwens dat je geen blaasontsteking hebt!

Mijn voet doet nog steeds pijn :frowning:

En alsof de katten het weten, ze zijn mega irritant vandaag … Grr, kan ze niet eens achterna rennen om ze op hun kop te geven.

hahahahahahahahahahahahahaha Monique toch beetje die 10 bladzijden in je uppie vullen :naughty:

bedankt voor de felicitaties :mrgreen:

het is Darius vanmorgen gelukt het potje in te leveren :dance:

krijgen volgende week de uitslag ervan

ben vandaag even met m’n ouders naar de markt geweest

was gezellig :stuck_out_tongue:

gelijk een paar kerst kadootjes gehaald voor Darius en m’n broer :smiley:

Noemi: balen van je voet hoop toch voor je dat het met een weekje over is of iig een stuk minder pijnlijk

Amy: hoe is het vandaag met jou :hug:

heb je al je vragen al op papier gezet hoop dat ze wat voor je kunnen doen hoor :hug: :-*

gos nog maar 9 berichtjes (ok met deze is het 10) weet niet wat ik verder nog moet vertellen :think: :shifty:

oja vandaag nog ruzie gezocht met een fietser in de stad :oops: (alhoewel zij zocht ruzie 8) )

m’n moeder liep niet erg op te letten (ja ook fout :D:D)

en die fietser kon makkelijk om m’n moeder heen fietsen maar die *$&#^& reed dus gewoon recht op m’n moeder af :doh:

toen heb ik die fietser maar ff duidelijk gemaakt dat ze toch moet oppassen voor voetgangers aangezien die meer worden beschermd door de wet dan fietsers :lol: :lol:

steekt die muts d’r middelvinger naar me op :lol: :lol:

toen heb ik haar gezegt dat ze die mocht stoppen in een plekje waar de zon niet schijnt :oops: :lol: :lol:

oh en die ladenkast die ik heb getekend moet toch haalbaar zijn volgens m’n vader :dance: :dance:

hij dacht dat ik er gleuven in wou gaan frezen en dat is idd geen doen :mrgreen:

en nu ga ik stoppen we halen die 10 bladzijden vandaag toch niet meer :stuck_out_tongue:

Ja

jullie

hebben