LadyC: balen dat jullie nu geen gastouder hebben hoop dat dat meisje snel weert beter is
:think: ik weet het verder niet meer ik ga weer verder rekenen
Dat hadden wel 5 berichtjes kunnen zijn Francis!
Balen dat je je soap niet kon kijken. Gelukkig houden wij allebei niet van voetbal, dus zul je dat bij ons niet snel aan zien. En we hebben een tweede tv op onze slaapkamer, dus als we echt allebei iets anders willen kijken, dan zou dat kunnen. Is tot nu toe nog niet gebeurt, maar wie weet
Succes met rekenen Angel! :think:
dankje heb ik nodig hahahahaha hoop hout hoop kleine stukjes
ik ben grote platen 244 x 122 cm aan het verdelen om te kijken hoe duur het ongeveer zal gaan worden haha (ladenkast)
Francis, hier nog zo’n gek die alles gelezen heeft :eh:
Enne, waarom ben je dan niet boven gaan kijken?
LadyC, balen dat de opvang van Perrin wegvalt voorlopig. Hoop dat je snel iets nieuws vind.
Amy, denk aan je voor morgen!
Angel, super dat de ladenkast toch gaat lukken.
Missy, niet teveel doen, gewoon lekker rusten.
Joseetje, balen van je maagzuur, ik ken het.
Zo, las iets lekkers over een amandelstaaf ... nou die hebben we niet, dus ik ga een stuk speculaasbrok eten :mrgreen:
Wandeling deze avond was een hele beproeving. Heb nu wel weer veel pijn in mijn voet :?
Prenatale cursus was wel leuk. Volgende week weer.
Moesten stickertjes met onze naam opplakken (het was met partner, is elke les is trouwens met partner) en die had mijn lieve partner net op de keukendeur geplakt. Hihi, je had onze katten moeten zien kijken. Die zagen dus direct dat er iets nieuws was en gingen het proberen te pakken :inlove:
Zo’n gekke, maar lieve beestjes! :inlove:
(buiten als ze zo vervelend doen zoals vanmiddag :evil: )
Nounou, flauw hoor, ik ben er weer en iedereen is weg …
Bijna 30 weekjes …
Is het al februari??? :mrgreen:
haha helaas nog niet nders roep ik wel bijna VAKANTIE!!!
oja Monique geloof ik :oops: vroeg jij nou of ik alle kerstkado’s al had nu :think:
nog niet dus :lol:
Oh, nou roep dan eens VAKANTIE!! :mrgreen:
erg leuk zo’n ladenkastje vooral het berekenen :wall:
Hihi, jij wilde zelf een ladenkastje maken …
ja stom he :lol: :lol:
Ik zeg niets :mrgreen:
Hoe gaat het met je lattenbodem? Is die nog eruit gevallen??
nee de knijpers doen goed hun werk :dance: