zo klaar met rekenen 6 1/2 plank nodig dus nog geen 100 euro voor een kastje van 240 l x 61 b x 62.5 h
en gelukkig is het op maat zagen gratis bij gmm anders zou ik daar een kapitaal aan kwijt zijn geweest :lol: :lol:
ga het denk wel in delen halen haha en bij verschillende filialen anders zullen ze me wel gek aankijken als ik 90 plankjes :shock: :shock: laat zagen (klinkt erger dan ikea :oops: )
ik ga slapen heb aardig m’n best gedaan geloof ik met berichtjes vandaag
zwaai
slaap lekker allemaal :-*
Hihi, 90 plankjes :mrgreen:
Nouja, als je het echt nodig hebt … Ze kunnen toch niet weigeren om het voor je te zagen?
Slaaplekker! Ik duik ook zo mijn bedje in, kan mijn voetje goed rusten :mrgreen:
Let dan wel op dat ze goed afzagen. Heb ik ook laten doen en ik moet nu nog de plankjes die exact gelijk moeten zijn schuren om ze alsnog even recht te krijgen. En heb je ook rekening gehouden met de zaagsnedes? Daar moet je iets van een halve cm voor rekenen. Kwam bij mij dus ook verkeerd uit. Achteraf had ik het toch liever zelf geprobeerd met de cirkelzaag van m’n vader :think: . Kastje is namelijk nog steeds niet in elkaar hier :oops: Maarreh… bij jou gaat het vast goed!! Succes
oh hahahaha dan kan ik weer opnieuw gaan rekenen dus :lol: :lol:
zelf zagen is helaas geen optie hier dan gaat het geheid fout :lol: (ooit wil ik zo’n zaag machine als de bouwmarkten 8))
ik weet niet of ze kunnen weigeren eigenlijk maar ik denk dat ik dan wel met een rode kop zal staan… :oops:
of met z’n 3-en of meer naar de bouwmarkt en allemaal een paar planken laten zagen hahaha
morgen weer verder rekenen dus :wall: hoe verzinnen ze het 0,5 zaagsnede ARGH!!!
LadyC, vorige keer heeft Angel in haar hand gezaagd (met het bed toch??), dus denk dat zagen geen optie is 8)
Angel, balen dat je alles opnieuw moet berekenen.
Ik weet niet zeker of het een halve cm is hoor, dus misschien voor de zekerheid even navragen?! Gelukkig was dat voor ons geen probleem, maar het recht afzagen was voor hun toch ook erg moeilijk, ook al hebben ze een superdeluxe zaagmachine daar :think: .
hmm… :think: Zelf zagen lijkt me dan inderdaad geen goed idee, Noemi! Angel heeft haar handen nog wel nodig hoor! Anders kan ze hier niet meer typen! :o
Sorry Angel, dat je weer opnieuw moet gaan rekenen :oops: .
Ja, daar heb je een punt LadyC, en ze moet hier natuurlijk wel kunnen blijven typen :mrgreen:
Dat dacht ik nou ook! :mrgreen: :lol:
nou ben weer ff langs de bladzijdes gevlogen maarre ik ben dus niet zo gek dat ik alles ga lezen he…
morgen weer vroeg uit bed dus ik kruip er nu in…
oant moarn. :-*
goedenmorgen
hahahahaha nee wij hebben een gewoon decoupeerzaagje (schrijf je dat zo :think: ) dus daarmee krijg je het nooit zo mooi recht
Goedemorgen!
Lady C nee ik gebruik geen Rennies.
Vind dat zooow smerig, net alsof ik op krijtjes kauw :lol:
Pepermunt helpt gelukkig ook wel.
Francis: dat moet ook dat jullie verwend worden :dance:
ANgel heeft iets met plankjes? succes ermee :lol:
Noemi: leuk dat de pufles leuk was.
Katten zien alles :mrgreen:
Nog even en dan is het al december en dan januari en dan FEBRUARI :dance:
:mrgreen: :mrgreen: gek op hout :shifty:
LadyC: Jeetje wat balen zeg!!! hopelijk kun je snel bij een kdv terecht!
Joseetje: gaat het vandaag al wat beter met je?
Francis :lol: :lol: :lol:
Toch lezen hé je weet nooit of er nog iets belangrijks tussen die onzin staat :mrgreen:
Noemi: eerst december is aan de beurt :snooty:
en wat hebben jullie gisteravond bij die cursus gedaan?
en hoe gaat het nu met je voet?
Angel: ik ben benieuwd hoe dat ladekastje eruit komt te zien :mrgreen: ben je nu weer opnieuw begonnen met rekenen?
Monique: nee eerst ff wakker worden 8) :lol: