1e kw 07 | 10* zwanger nog 5 tegaan al 6* baby's geboren #25

Amy, balen zeg dat het allemaal zo tegenvalt met zwanger worden. Ik hoop dat de gyn een verklaring heeft of nog beter: een oplossing! :hug:

Jippie! Nieuwe bladzij!! :smiley: :mrgreen:

Wat balen dat jullie zonder gastouder zitten!

Al is de reden uiteraard nog zieliger :frowning:

Zo, dat was het weer eventjes…

En Perrin mistte zijn mama gewoon te erg :inlove:

Zie het maar als een compliment :wink:

Ja, ik hop wel dat het goedkomt met haar dochtertje. Zij is net twee weken eerder dan Perrin geboren. Waarschijnlijk een of andere leveraandoening. De artsen weten het ook niet precies :frowning: .

Ik moet zeggen dat ik mijn kleine ventje ondertussen ook wel mistte hoor! Gelukkig niet nog de hele avond door! :mrgreen: :inlove:

:shock: pfffffff :shock:

ik probeer het niet eens meer… :lol: :lol: :lol:

ik ga weer ff lekker een spelletje spelen… :dance:

aaaah wat erg :frowning:

hopelijk komt alles goed!

En tuurlijk hoop ik ook voor jullie dat jullie snel geschikte opvang voor julllie Perrin vinden :-*

Ik hoop ook dat alles goed komt. :pray:

:slight_smile: En de opvang: dat komt vast ook wel goed. :pray: Moet gewoon! :shifty:

Anders neem je hem mee :mrgreen:

Hennie je moet gewooon geen spelletjes spelen, dan mis je niets :mrgreen:

Ik heb last van maagzuur :sick:

oooooh ik ben zooooooooow zielig :lol: :mrgreen:

zwelgt in zelfmedelijden

Zooooow klaar :angel: :lol:

Zo kan ik jullie toch nooit bijhouden :naughty:

Ik heb alles bij gelezen maar meteen geen tijd meer om te reageren :lol:

EN IK BEN GEWOON ZO GEK DAT IK ALLES GELEZEN HEB :wall:

Heb net bezoek gehad van een vriendin en weer hele leuke kleertjes gekregen, we zijn echt verwent :mrgreen:

Ik heb ook alles gelezen hoor Francis! Hahahaha Zo gek als een deur! :lol:

En lekker verwend dus! :mrgreen: Altijd leuk!!

Arme Joseetje! :hug: Maagzuur is echt vervelend hoor! Had ik ook in m’n zwangerschap. Hoe verder in m’n zwangerschap, hoe erger het werd. En ik kon op een gegeven moment niet eens meer pizza eten, omdat het dan nog erger werd! :shock: :frowning: . Maar gelukkig kan het nu wel weer! :smiley:

Gebruik je nog iets van Rennies (of iets anders, genoeg mogelijkheden volgens mij)? Ik hoop dat zoiets een beetje helpt. Ik had Regla PH tabletjes en die vond ik een stuk prettiger dan de Rennies.

Angel, Ik heb mijn soap gewoon gemist Marco wilde perse voetbal kijken :?

Joseetje, Lekker toch pas 2 kilo aangekomen :wink:

Lady, Ik hoop dat je snel opvang hebt zeg dit is ook geen fijn idee he, en hopen dat het kindje snel beter is :frowning:

Amy, Nou er moet maar eens duidelijkheid komen he.Ik hoop echt dat je volgende zwangerschap je wel gegunt is maar geloof me een tweeling zwangerschap wil je echt niet :wink:

Ik heb nu ff pauze tot half 12 12 uur en dan is het weer etenstijd. Maar daarna slapen ze tot een uur of 5 :dance:

:lol: :lol: :lol: