ik ga maar eens lekker op de bank liggen tv kijken
ik kom morgenochtend maar eens kijken of we al weer toe zijn aan en nieuwe topic :mrgreen:
Ja heb even stokbroodjes in de oven gedaan.
ben nu weer misselijk.
Ga denk ik ook maar op de bank.
daag :-*
ja uh als iedereen op de bank gaat hangen / liggen komen we vandaag nog niet toe aan een nieuw deeltje hoor
Hahahaha!! :lol: :lol: :lol: :lol: Erg grappig al die bladzijden! :mrgreen:
Ik geloof dat het nu even mijn beurt is om wat te typen?! :think:
Wij moeten in ene weer achter de kinderopvang aan . De gastouder waar ik eerst Perrin heen zou brengen heeft een ernstig ziek dochtertje dus dat gaat voorlopig niet gebeuren
.
Dus ben ik de twee kinderdagverblijven gaan bellen waar ik (nou ja ,Perrin dus) nog ingeschreven stond.
Bij de ene staan we 6e en 7e (afhankelijk van de dag) dus dat zou nog wel een paar maanden duren :o :shock: :? :evil: .
En bij de andere duurt het ook nog erg lang bij degene die we eigenlijk wilden. De andere (tweede dagverblijf, ze hebben er drie) is wellicht wel plaats, maar dat hangt ervan af hoeveel ‘interne’ wachtenden er nog zijn (2e en 3e kindjes e.d.). :think: Dat hoor ik als het goed is deze of volgende week…
Gastouderbureau ook maar even gebeld, dus zij gaan ook kijken voor tijdelijke opvang, want het is uiteindelijk wel de bedoeling dat ik weer bij deze gastouder terechtkom… Dus even spannend hier!
En m’n ouders gaan juist 5 weken op vakantie (overwinteren in Portugal! :shock: Wil ik ook!! ) twee weken nadat ik weer aan het werk ga. Ik vind het ook niet fijn als zij hun vakantie voor ons moeten annuleren, omdat wij niet op tijd opvang hebben kunnen regelen…
Vanmiddag naar een afscheidsreceptie van m’n oude baas op m’n werk gegaan. Dat was erg gezellig!
Perrin had ik lekker bij m’n ouders achtergelaten en uitgelegd hoe ze de fles moesten maken. Het begon goed…
Maar toen hij weer wakker werd en na de fles was het huilen geblazen. Dit klopte natuurlijk niet! :naughty:
Pas toen ik er weer was werd hij weer tevreden en heeft hij weer geslapen :inlove: :mrgreen: .
Het is maar goed dat ik niet ook vanavond mee uit eten ben geweest met de afdeling!
Was ook wel wat te veel van het goede hoor. Ben doodmoe! Maar het was wel gezellig!
En nu ben ik weer thuis! Even computeren!
Oh ja, nog gefeliciteerd met Luna d’r verjaardag!! (ik ben nog op tijd he :think: )