zwangerschapstesten... + uitslag

Hoi allemaal.



Vraagje, bij de kruidvat, kan je daar 2 testen kopen voor 5 euro?



Als ik op de site kijk, zie ik alleen maar testen die veel duurder zijn.



En welke test is eigenlijk meest geschikte?

Die van 2 voor 5 zijn heel erg goed, ik zou die nemen. In de winkel liggen ze wel, en Trekpleister heeft ze ook.

Dankjewel D. voor je snelle antwoord :slight_smile:



Die testen, kan ik die ook doen voor NOD of moet ik echt wachten tot NA mijn nod? die is vermoedelijk 29 Januari. maar heb al zoveel klachten en 1 dag minimaal bloeding gehad die nu alweer 2 dagen over is.

Ik heb 3 dagen voor NOD licht positief getest met de kruidvattesten. (twee keer zelfs, bij de MA en bij Siem)



Ik vind ze erg betrouwbaar en hoor er goede verhalen over.

Oke, dankje voor je antwoord :slight_smile:



Keuze is gemaakt! ik ga vanmiddag even naar kruidvat of trekpleister en die testen halen…



:-*

Wachten tot na je NOD is wel aan te raden. Er zijn vrouwen die eerder al positief testen, er zijn ook vrouwen die pas heel laat positief testen (zoals ik…). Als je de teleurstelling van een mogelijk negatieve test aan kan is het niet erg, maar goed beschouwd weet je dan nog niet veel, want je kan officieel pas na je NOD positief testen. Eerder een negatieve test houdt niet in dat je niet zwanger bent. :slight_smile:

punt is dat ik niet precies weet wanneer mijn nod echt is.



heb nl net na kerst licht bloedverlies gehad welke 31 op 1 januari losbarste.



als ik uitga van 1 januari dan zou ik pas volgende week 29 januari kunnen testen. maar ga ik van 26e uit dan zou ik nu al kunnen testen.



anyway, heb net toch gewoon even getest… maar volgens mij is het fout gegaan want heb geen controlestreep gezien :shifty:



dus ben even benieuwd hoelang ik moet wachten nu voordat ik weer kan testen of kan ik toch beter wachten tot morgenochtend? en moet ik het bij 4 druppels houden zoals in bijsluiter staat? of kan het geen kwaad als meer druppels doe?



Ben echt een noob met deze testen. Normaal gebruik ik clear blue maar vind ze zoo duur.

Je gaat uit van de dag dat het losbarst. Dan zou je NOD dus 29 januari zijn, ben je een week te vroeg met testen nu.

oef… nog een week in de spanning zitten dus… ahja, heb er iig alvast eentje liggen dan hihihi :slight_smile: Dankjewel voor je uitleg :slight_smile:



Maar kan die bloeding van 2 dagen terug dan wel inestelingsbloeding zijn? was maar paar druppels in mijn onderbroek en dat is nu helemaal gestopt.

Ik kon echt niet meer wachten… met in mijn achterhoofd dat als de test negatief is… ik te vroeg ben met testen… toch besloten om het toch te doen aangezien ik misselijkheid bleef houden en bloeding wegblijft…



Zie hier:



https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/486007_404646069619989_320217756_n.jpg







PS wie mijn op FB heeft… nog steeds mondje dicht aub! :wink:

Wat een rare test. Het streepje staat normaal gesproken meer naar rechts… :think:

Viel mij dus idd ook op… weet echt niet meer wat ik ervan moet denken op deze manier…



naja, denk dat maar gewoon over paar dagen weer opnieuw ga testen dan.

Productiefoutje misschien? Ik zou idd opnieuw testen als ik zoiets had.

Ik zou deze test als mislukt beschouwen, daar hoort geen streep te staan. Nog even afwachten en dan opnieuw testen?

Heel vreemd idd :think: , mijn gevoel zegt ook dat dit niet klopt, of dat iig de test niet klopt. Zou dus later nog ff een nieuwe test er tegen aan gooien.

Wat gek zeg! Balen dat je nu twee mislukte testen hebt! Ik zou er idd nog 1 tegenaan gooien, 3 maal is scheepsrecht!

Doxie, ik zie in je berichtgeschiedenis dat je vaker een topic als dit hebt geopend, omdat je toen twee keer het condoom was vergeten en hij een keer was gescheurd…



Als je niet zwanger wil worden, zou ik echt wat zorgvuldiger zijn met de anticonceptie, of kijken naar iets anders dan condooms.

@D. wrote:

Doxie, ik zie in je berichtgeschiedenis dat je vaker een topic als dit hebt geopend, omdat je toen twee keer het condoom was vergeten en hij een keer was gescheurd…



Als je niet zwanger wil worden, zou ik echt wat zorgvuldiger zijn met de anticonceptie, of kijken naar iets anders dan condooms.




+1

Voel me beetje aangevallen maar ik ga ervanuit dat het niet zo bedoeld is…



Zou graag iets anders dan condooms willen doen maar ik kan niet tegen die hormonen en spiraal is echt een no go voor mij.



Dus naast bewust geen sex hebben, blijft de enige optie over en dat zijn condooms.



We hebben juist maatregelen genomen dat we de condooms niet meer vergeten. Zorgen dat ik goed nat ben zodat de condoom niet meer kan scheuren. Maarja wat kan je er dan aan doen als hij afglijd? Zei al tegen mijn man… cockring dan maar?



Ben er dus wel bewust mee bezig :wink:

@Doxie wrote:

Zei al tegen mijn man… cockring dan maar?



Ben er dus wel bewust mee bezig :wink:




:think: een cockring als AC?? :wall: :wall: