zwangerschapstesten... + uitslag

nee om de condoom op zijn plek te houden. dus als extra hulpmiddel.

:lol: :lol: :silenced:



Een passende zal wellicht beter werken 8) . En direct na het orgasme terugtrekken en condoom vasthouden… 8) . En geen gaatjes prikken in het condoom… :angel:

Je hoeft je niet aangevallen te voelen. Maar het komt gewoon wat onverstandig over om een aantal keer het condoom te ‘vergeten’. Als je dat blijkbaar moeilijk kan onthouden, is er vast wel een andere methode van anticonceptie die bij je past. Ik vind dat er tegenwoordig wel erg snel wordt geroepen ‘Daar kan ik niet tegen’. Lijkt een makkelijke manier om door te gaan met waar je mee bezig bent.



Buiten dat, een condoom glijdt niet zomaar af. Probeer eens een andere maat, zou ik zeggen.

Wij gebruikten ook altijd enkel condoom en wij hebben het maar één keer meegemaakt dat een condoom gescheurd was en verder alleen bij terugtrekken dat het condoom wel eens bijna afgleed.

Maar nog nooit tijdens de daad dat een condoom afgleed.

Ik denk dat je dan echt samen op zoek moet naar beter passend condoom.



En naast spiraal, pil etc. wat allemaal gepaard gaat met hormonen heb je ook nog het pessarium.

Ik kon ook nooit tegen de pil en werd daar echt ontzettend misselijk van.

Ik gebruik nu al een aantal jaar de implanon, het hormonenstaafje… Deze heeft een ander soort hormoon dan de pil en bovendien zit deze in je arm,dus vergeten kan je hem niet :wink:



Maar wilde je nu wel of juist niet zwanger worden? Dat is me nu even niet duidelijk meer…

En heb je inmiddels alweer getest?