Zwangerschapskwaaltjes?

Sinds anderhalve week heb ik pijnlijke en vooral gezwollen borsten.

Normaal zijn mijn borsten wel iets gevoelig tijdens mijn menstruatie, maar ik moet pas volgende week weer ongesteld worden. De pijnlijke borsten zijn dus zo’n beetje 2,5 week te vroeg. :roll: En ze zijn nog nooit eerder zo gezwollen en pijnlijk geweest. (Ik heb nu wel mooie volle borsten, dat is wel mooi meegenomen. :mrgreen: )

Mijn vorige menstruatie liet 2 dagen langer op zich wachten en het was ook minder heftig dan normaal.

Ook heb ik sinds een aantal dagen last van misselijkheid en weinig eetlust.

Mijn buik raakt ook meer gezwollen. Nu had ik dat af en toe wel eerder, maar mijn buik zwelt nu veel lager. Zo’n beetje rond de ‘haargrens’ zeg maar.

Alles bij elkaar op geteld kwam ik tot de conclusie dat ik maar eens een test moest doen. Dus test gekocht en zaterdagochtend getest… Uitkomst negatief.

Toch twijfel ik nog steeds heel erg. Herkennen jullie misschien deze klachten als zwangerschapskwaaltjes?

En wanneer zou ik de test opnieuw moeten doen om meer zekerheid te krijgen?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

je kan misschien hier eens kijken of er iets van tussen staat

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=3439

Bedankt, Dol Gelukkig! Er stonden zeker dingen tussen die ook op mij toepassing zijn die ik nog niet eerder had genoemd: meer afscheiding (cremerig) dan normaal, buikpijn/ongi gevoel, opgeblazen gevoel in buik, sterk voorgevoel, ‘verkouden’. Mijn stoelgang is ook minder regelmatig (normaal elke dag, nu de ene dag wel, dan weer 2 niet, enz. ).

En dat van die kat… Heel frappant! :shock: Mijn kat lag laatst nachten achter elkaar op mijn buik te slapen of heel dicht naast me, terwijl hij normaal aan het voeteneind ligt!

Nu ik dit allemaal gelezen heb begin ik nog meer te twijfelen! Wanneer zou ik het beste weer een test kunnen doen?

ik zou pas een testje doen op je NOD, niet eerder, hoop dat je zwanger bent hoor meid, zal in ieder geval heel hard voor je :thumbup: :thumbup:

Weer bedankt voor je antwoord!

Ik ben nog niet zo thuis in de ‘zwangerschapstermen’, dus weet niet precies wat NOD is. :oops:

[edit] Ik heb het even opgezocht en het is duidelijk nu wat NOD is. :wink: Het duurt alleen nog zo lang voordat mijn NOD is (volgende week dinsdag)

NOD betekend Niet Ongi Dag, dus de dag dat je normaal ongesteld moet worden. :wink:

Hahaha, had het net opgezocht. :mrgreen:

wanneer is je NOD eigenlijk, ben nu wel benieuwd aant worden hoor.

Aankomende dinsdag. Dat duurt dus nog even…

zal heel hard voor je :thumbup: :thumbup: meid, hoop dat je gevoel goed zit en dat je lichaam niet met jou aant spelen is.

Ja, dat hoop ik aan de ene kant ook. Maar aan de andere kant komt het niet heel handig uit… Ik studeer momenteel nog en ben pas in 2008 klaar.

Maar mocht het zo wezen is het bij mij wel heel welkom.

hier ook vele zwangerschaps verschijnselen. gister mijn nod gehad, nog niet :twisted: tegen gekomen maar test geeft :thumbdown: aan… heb zo’n idee dat het toch nog gaat doorbreken… zucht ik haat dit wachten.

ben ik veel te ongeduldig voor… 't ja en dan is 't natuurlijk niet snel raak. :roll:

als ik overmorgen nog niet ongi ben, ga ik toch maar weer eens testen.

groetjes alex

Succes Alex! Ik hoop voor je dat het een positieve test wordt!

En Alex, nog steeds geen rode duivel? Ik hoop het voor je!!

jah was ook wel ff nieuwsgierig…

tis heel gek maar het maakt me nu echt niets meer uit… ben er eigelijk haast niet meer meebezig… ben deze maand met ovu testen begonnen en heb het idee dat dat niet helemaal goed gegaan is aangezien ik geen positieve test heb gehad… :think: :think: en dat heeft naar mijn idee weer te maken met ochtend urine enzo…

ik heb volgens mij wel een eisprong gehad omdat ik weer een behoorlijke gevoelige cupmaat heb hangen :stuck_out_tongue: :mrgreen: :stuck_out_tongue: en ik ga dus gewoon nu naar mijn lichaam luisteren…

en op 1 of andere manier heeft dat gewoon voor rust gezorgd…(klinkt erg gek als ik het zo lees…)

ik :pray: dat we allen goed nieuws hebben

Misschien is die rust juist wel bevorderlijk voor het zwanger worden. :wink:

Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in je handen hebt!

ik hoop het ook voor jullie :pray: :pray: :pray:

en wie een dosis rust nodig heeft kom maar bij mij halen :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Hahaha, ik heb van mezelf rust genoeg. :mrgreen:

Wil alleen graag weten of mijn lichaam me nu voor de gek houdt of dat er echt wat is… Wat dat betreft ben ik wat minder rustig. :lol:

beter laat dan nooit antwoord.

vorige cyclus 5 dagen na nod alsnog ongi geworden.

Nu dus nieuwe ronde nieuwe kansen. Borsten staan op springen, maar moet pas volgende week zaterdag ongi worden, dus weer spannend, maar ja hoop maar niet te veel.

hoe is’t bij jouw pookie

Wat vervelend Moedergans, dat je alsnog ongi bent geworden!

Ik hoop voor je dat het volgende ronde raak is! Ik ga voor je duimen!

Hier zijn de twijfels weer volop… :roll:

Ik ben 24 maart ongi geworden, dacht ik… Maar… nu las ik dat als je aan pil bent (en dat ben ik) dat je dan altijd een bloeding krijgt in je stopweek, ook als je zwanger bent!

Mijn borsten zijn weer erg pijnlijk. Verder voel ik me eigenlijk wel prima. Soms weer wat weinig eetlust. Mijn buik wordt steeds dikker, qua buik lijk ik echt zwanger. (Ook 's morgens is mijn buik bol.)

Dus genoeg twijfels… Ik ga weer testen bestellen via internet en dan zullen we het wel weer zien.

Mijn vorige testen kunnen verkeerd zijn gegaan, de 1e heb ik te vroeg getest en bij de 2e heb ik mijn urine opgevangen in een bakje waar nog wel schoonmaakmiddel in gezeten kan hebben.

Dus daar twijfel ik ook nog aan.

Ach, misschien wil ik het te graag ofzo en haal ik me van alles in het hoofd.