Ik ben 24 maart ongi geworden, dacht ik… Maar… nu las ik dat als je aan pil bent (en dat ben ik) dat je dan altijd een bloeding krijgt in je stopweek, ook als je zwanger bent!
Mijn borsten zijn weer erg pijnlijk. Verder voel ik me eigenlijk wel prima. Soms weer wat weinig eetlust. Mijn buik wordt steeds dikker, qua buik lijk ik echt zwanger. (Ook 's morgens is mijn buik bol.)
Dus genoeg twijfels…
Ach, misschien wil ik het te graag ofzo en haal ik me van alles in het hoofd.
ah dus je bent nog aan de pil?
ik had toen ik nog aan de pil was, standaard in m’n 2e en 3e slikweek hele pijnlijke borsten en in de laatste week een hele opgezette buik en lusteloos. bij mij kwam dat echt door de pil, want toen ik stopte was ik meteen van die klachten af!
de bloeding die je tijdens de stopweek van de pil krijgt, is niet een echte ongesteldheid, maar een uitgelokte bloeding. Je weet dus pas na het stoppen van de pil wat je echte cyclus is en die kan misschien heel anders vallen als toen je de pil had.
maar ik heb geloof ik een stukje gemist. Je wilt graag zwanger worden, maar bent nog aan de pil… waarom??
hier weer spannend. heb mega borsten, maar heel anders als dat ze eerst pijnlijk waren. kan nu niet eens over bobbeltjes of verkeers drempels fietsten zonder ze te voelen! heb vandaag toch al getest, maar nog :thumbdown: nod is ook pas tussen vrijdag en zondag… (ahankelijk van cyclus duur…)
Als zondag de :twisted: nog niet is geweest, maar weer eens testen. maar ik ben zoooo ongeduldig… zucht
ik had toen ik nog aan de pil was, standaard in m’n 2e en 3e slikweek hele pijnlijke borsten en in de laatste week een hele opgezette buik en lusteloos. bij mij kwam dat echt door de pil, want toen ik stopte was ik meteen van die klachten af!
Ik ben nog steeds aan de pil ja.
Ik heb altijd pijnlijke borsten ongeveer 3 dagen voor mijn ongi. De laatste 2 maanden is dat opeens veel eerder. Dat vind ik vreemd.
maar ik heb geloof ik een stukje gemist. Je wilt graag zwanger worden, maar bent nog aan de pil… waarom??
Ik ben helemaal niet bezig met zwanger worden. Ik studeer nog en mocht ik zwanger zijn dan is het ook absoluut niet gepland. (Dat wil trouwens niet zeggen dat het niet welkom is.)
Ik kreeg opeens rare kwaaltjes (die dus allemaal op pagina 1 beschreven staan) en toen ben ik eerder gestopt met de pil (dus mijn stopweek vervroegd), omdat je de pil niet mag slikken als je denkt dat je zwanger bent. Toch maar weer begonnen na de stopweek, terwijl ik er helemaal niet bij na heb gedacht dat je tijdens de pil een onttrekkingsbloeding hebt en geen ongi. Het bloedverlies van vorige maand zegt dus helemaal niks!
hier weer spannend. heb mega borsten, maar heel anders als dat ze eerst pijnlijk waren. kan nu niet eens over bobbeltjes of verkeers drempels fietsten zonder ze te voelen! heb vandaag toch al getest, maar nog :thumbdown: nod is ook pas tussen vrijdag en zondag… (ahankelijk van cyclus duur…)
Als zondag de :twisted: nog niet is geweest, maar weer eens testen. maar ik ben zoooo ongeduldig… zucht
groetjes alexandra
Ik zal voor je duimen dat het raak is!! :thumbup: Hou me op de hoogte!