Zwanger worden van een tweede kindje, wie nog meer?

gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: :inlove:

wat goed !!! gefeliciteerd!!! :inlove: :dance:

amanda, gefeliciteerd!!!

Gefeliciteerd Amanda! :dance:



Ik kom hier ook gezellig meekletsen. Morgen gaat de pil definitief de deur uit en ik heb vandaag al foliumzuur en zwangerschapstesten gekocht. Kortom we gaan ervoor. :lol:



Eigenlijk was mij verteld dat ik onvruchtbaar was na een uit de hand gelopen blinde darm ontsteking, vreselijk nieuws natuurlijk. Na 2 jaar zonder pil kwam er ineens een enorme verrassing, ik was toch zwanger geworden!!!

Helaas verliep mn zwangerschap niet zo fijn en hield ik er ook nog eens chronische rugklachten aan over, dus ik ben wel heel benieuwd hoe dit nu allemaal zou gaan. Ook moet ik nu met mijn astmamedicijnen stoppen, dus ik vind het allemaal superspannend.

spannend suzanne, welkom hier!!

Welkom :wink:



Aamanda Gefeliciteerd :wink: Is dat de techniek om zwanger te worden haha dan kom ik ook even niet :stuck_out_tongue:



Hier de knuffel dagen weer gehad. Aan het knuffelen kan het niet hebben gelegen :oops:

Bedankt meiden!!!

Ik heb geen idee wat de tactiek is haha

Weet wel dat ik mij enorm gezegend voel om nu voor de tweede keer in de 1ste ronde meteen zwanger te zijn

Hoop dat er vele meiden mij snel zullen volgen haha

Wanneer ben je ong uitgerekend? Ja dat mag je zeker, heel veel vrouwen zijn veel langer bezig…

Ik ben net als bij onze dochter op 23 November uitgerekend

Amanda, wat leuk… dat was vorig jaar mijn uitgerekende datum! :mrgreen:



Had ik je al gefeliciteerd? Zo niet, bij deze alsnog!! :-*



Wij hebben min of meer besloten om mijn huidige cyclus en waarschijnlijk ook de komende 2 cycli voorbij te laten gaan. Enerzijds vanwege de afgelopen keizersnee, maar ook vanwege problemen nu weer met onze kleine… en het lijkt ons toch wel fijn als de kleine net even íets ouder is voordat er een brusje komt. Komt nog bij dat we december in elk geval niet heel handig vinden als geboortemaand… :wink:

We gaan niet aan de anticonceptie, maar proberen de vruchtbare dagen te vermijden.

Amanda: Een leuke tijd ik was op 25-11-09 uitgerekend haha…



Tierr: oei een keizersnee, dan kan je het beste het eerste jaar niet zwanger, ik werk in de kraam en dat advies geven de vk weet je dat wel?

Idd leuke datum he!!

Vind het ook heel erg bijzonder dat ik dus 2 keer op dezelfde datum uitgerekend ben

Dat heb ik nog nooit eerder gehoord haha



Je kunt idd na een keizersnee beter nog een jaar wachten, dus denk idd dat het wel verstandig is dat jullie er nu niet bewust mee bezig gaan

@Amanda wrote:

Je kunt idd na een keizersnee beter nog een jaar wachten, dus denk idd dat het wel verstandig is dat jullie er nu niet bewust mee bezig gaan




Nou, het is dus wel apart, maar mijn gyn heeft me verteld dat ik gewoon direct wel weer zwanger mag worden, geeft helemaal niks, zei hij… :roll:

Maar van andere bronnen hoor ik inderdaad wel eens andere dingen. Mijn vk had het over een half jaar, dit lees ik ook heel vaak op internet.

Dus ja, ondanks de geruststellende woorden van de gyn voel ik me er toch niet helemaal lekker bij om bewust nu zwanger te worden. je wilt ook geen rare dingen met je baarmoeder he? Dus vandaar toch nog maar ff wachten tot mijn lieffie een half jaar is.

Het heeft met je litteken te maken joh. Ik geef het advies ook altijd om nog zowiezo een half jaar te wachten het beste is een jaar…

Ja, dat snap ik… maar wáárom zegt een gyn dan dat het helemaal niks uitmaakt? Da’s toch raar? Nouja, ik voel me prettiger bij een half jaar wachten dan om nu alweer zwanger te worden, ongeacht wat de gyn zegt… het zal je maar gebeuren dat je litteken scheurt ofzo, brrr…

Hee leuk, jouw mannetje heet hetzelfde als mijn mannetje… de eerste naam dan! :mrgreen: (ja, I know, er zijn er meer… ;))

Idd vaag dat je gyn anders zegt

Goed dat je zelf zoiets hebt van ik wacht nog even

inderdaad goed van je :wink:



hahaha mooie naam he :lol: Als ik ooit weer zwanger mag worden en het word weer een jongen heb ik geen idee wat de naam word haha…

Zijn 2de naam gebruiken we verder niet, Hij is vernoemd naar me vriend zijn opa die is 4 weken voordat hij werd geboren overleden.

ja ik denk ook dat het beter is dat je wacht :oops: als ik mijn mening nog mag geven…

Maar ze zeggen over een “gewone” bevalling toch ook dat je 9 maanden zwanger bent en 9 maanden ontzwangeren nodig hebt?



Nog meer mensen leuke dingen gedaan vandaag??

Ik heb een zwemvest voor tess gekocht zodat we lekker met de boot weg kunnen vd zomer!!

O ja! ook nog babyzwemmen vanochtend! Super leuk al die kleine kindjes!



@amanda : gefeliciteerd!! Wat een toevallig iets dat je op dezelfde datum bent uitgerekend!! De kans is vaak niet groot dat het dan echt geboren wordt, maar het idee is wel super leuk :inlove:



xxx

Bij onze 1ste was ik er van overtuigd dat ze op 5 dec geboren zou worden en is ze uiteindelijk een maand eerder op 6 November geboren haha

Dus dan zal het nu wel 5 dec worden hihi