Zwanger worden van een tweede kindje, wie nog meer?

welkom cindy!

Dank jullie ! tis erg rustig hier, hopelijk komen meer meiden ons vergezellen :lol:

ja het zijn denk ik weer de wacht weken hahahaha

die komen er voor mij ook weer bijna aan

zit nu midden in de klus dagen :mrgreen:

hier al sinds maandag ongi. Bah… maandag moet ik onderzoeken hebben voor me baarmoeder en eierstokken. En dan woensdag moeten we knuffelen en moet ik snel na het ziekenhuis, Ben benieuwd…

Alvast heel veel succes debz

hier ook ongi (al zijn wij nog niet begonnen met echt klussen) maar baal evengoed. Ben het altijd zo hevig!! Die 8 maanden zwanger zijn waren geweldig!! haha (tess was een maandje te vroeg)



Hey cindy! welkom!! :thumbup:



xxx

Jammer dat je ongie geworden bent

hier nog een stel die voor een tweede wil gaan, woensdag word mijn spiraaltje eruit gehaald :smiley:



kan niet wachten, als je eenmaal zover ben om ervoor te gaan is het net of het gister had moeten gebeuren terwijl nog niet zo lang geleden we er nog niet aan dachten…

Hallo allemaal,



Wij hebben gisteren besloten om voor een tweede te gaan en 1 april als datum gezet om de spiraal eruit te laten halen… maarja, nu het eenmaal beslist is, wil ik hem er eigenlijk morgen wel uit, hahahaha.

Vorige keer duurde het 5 maanden, ik hoop eigenlijk nu ook zoiets want dan ben ik einde van de zomer zwanger en voor de volgende zomer bevallen. Maarja, dat is de ideale situatie en je hebt het absoluut niet voor het zeggen he! Ik hoop dat het ons weer gegeven is…

hahaha ja we zijn allemaal liever gister al zwanger geraakt! hihi Maar helaas moeten sommige (lees:mezelf!!) geduld hebben… Maar wel spannend! We starten dan bijna gelijk met proberen :thumbup:



xxxies nicole

welkom claudia estha en mama nicole!

@ estha: hihihi ja ik had ook een beetje een planning… maar die vlieger gaat hier mooi niet op

ben nu aantal rondes clomid verder terwijl ik bij tygo 3 rondes nodig had

dus zegt idd niets helaas

nu hoop ik dat ik dit jaar nog mama mag worden dus dan moet het uiterlijk april gebeuren… maar ja is ook nog maar kort dag zeg maar :roll:



voor de rest druk aan de klus… had dit keer geen zin om aan ovulatie testen te denken dus we doen alles gewoon lekker op de gok :mrgreen:

we zien het allemaal wel… we willen allebei heel graag en we zouden het zo fijn vinden voor tygo

maar we hebben het helaas niet in de hand

tja daar zeg je wat! Wij gaan pas half april beginnen met klussen dus voor ons wordt het sowieso 2012 als het lukt… :pray:



Hoe was verder iedereens weekend?? Nog leuke dingen gedaan? Of spannende momenten gehad??



xxx :-*

Ja iets plannen kan je ind niet echt :wink: We zijn nu al 9maanden bezig :?

De vorige keer heb ik in dec me spiraal eruit gehaald en in feb ben ik al zwanger geworden.



Morgen dan eindelijk een onderzoek. Ik heb nu zoiets van is het deze maand niet raak dan vind ik het ook prima als het het nog 5 maand duurd…

hey meiden! ff een vraag: vorige keer waren we 7 maanden bezig en toen was het raak. Maar juist na die 6de poging kocht ik ovulatie testen die ik zou gaan gebruiken…

Die testen zijn nu over datum (helaas) maar ze zitten nog keurig ingepakt. Ik heb nog geen haast ofzo, maar kan ik ze toch gebruiken?? Ze zijn wel overdatum maar kunnen die dingen ook echt bederven?? Wat vinden jullie? Zal ik ze maar weggooien?



xxx

mamanicole, geen idee of je ze nog gebruiken kan… geen ervaring ermee maar denk dat een tht datum er niets voor niets op staat.



debz, idd plannen kan gewoon niet. Toen wij er in mei voor gingen zei ik, wel leuk nu hebben we kans op een lente/zomer kindje. dochter is van december dus dat is dan wel een andere verloftijd. 1e mk was ik uitgerekend in februari, 2de miskraam in april maar helaas dit heeft niet zo mogen zijn…

@Cariska wrote:

mamanicole, geen idee of je ze nog gebruiken kan… geen ervaring ermee maar denk dat een tht datum er niets voor niets op staat.



debz, idd plannen kan gewoon niet. Toen wij er in mei voor gingen zei ik, wel leuk nu hebben we kans op een lente/zomer kindje. dochter is van december dus dat is dan wel een andere verloftijd. 1e mk was ik uitgerekend in februari, 2de miskraam in april maar helaas dit heeft niet zo mogen zijn…






Tja, ik zal dus ook nooit zeggen we NEMEN nog een kindje…Ik heb 2 maand terug ook een miskraam gehad, ben toen 2 vruchtjes verloren, Ik had al een echo gehad omdat het bij bruin bloed en weinig bleef, dus we wouden toch kijken voor ik aan de clomid ging. Zag ze dus 2 zitten ik dus heel blij, me vriend bleef wat voorzichtig. Heb die dag bloed laten prikken en op het moment dat ik wou bellen voor de uitslag, was het nog vroeg dus wou eerst even douchen, toen kreeg ik veel buikpijn en verloor ik het eerste vruchtje, toen ik dus belde voor de HCG bleek dus ook dat het niet goed zat :cry:

precies, er wordt soms zo makkelijk over gepraat helaas…

ik probeer het zeker om niet te zeggen we "nemen"een tweede kindje ipv probeer ik te zeggen we willen graag een tweede kindje maar soms schiet het eruit voor ik er erg in heb.



Hier is woensdag mijn spiraaltje eruit gehaald, het viel me echt niet tegen maar nu best wel last van bloedingen nog en kramp misschien nog orgi weet eigenlijk niet, we zien wel.



@mamanicole ik heb geen idee van die testen heb ze nog nooit gebruikt, als je ze wil gaan gebruiken zou ik kijken of ze werken. Je kan een oude en nieuwe test gebruiken om te controleren

Meiden, ik ben hier niet zo actief meer geweest met meekletsen, maar mag jullie wel het bleide nieuws komen brengen dat ik vanmorgen een positieve test in handen had!!

Ik ben 23 Nov uitgerekend, precies net zoals met onze dochter :smiley: