Zwanger worden van een tweede kindje, wie nog meer?

Oh balen !! Ik zou denk ik gewoon opnieuw gaan testen, want het kan miss wel invloed hebben anders staat het niet op de verpakking :wink:



Ik heb nog geen buikpijn, wel volle borsten.



Nou had ik gister tijdens het knuffelen helder bloed :eh: dus het ziekenhuis gebeld het was nog tevroeg voor een menstruatie omdat ik pas zondag 2 week an me eisprong zit. Nu heb ik nog een klein beetje oud bloed. Dus waarschijnlijk is het van binnen kapot geweest om maar zo tezeggen :oops:

Het was ind ook wat pijnlijkā€¦

@Amanda wrote:

Debz, ik ga voor je duimen meid!!



Je lichaam kan je idd mal voor de gek houden!!



Wij zitten nu midden in onze klusdagen, dus na morgen is het afwachten en komen de spannende 2 weken!!



Straks om 14.20 toch even naar de huisarts met Myrthe

Wil toch even in dr oortjes laten kijken voor de zekerheid

We zitten namelijk wel voor het weekend en heb geen zin aan de hap om dan vervolgens toch langs de ka te moeten omdat een vreemde ha Myrthe niet kent en haar door gaat sturen




Hoe waren der oortjes? Zielig he. Onze man is in dec aan buisjes geholpen.

Myrthe haar oren zagen er rustig uit gelukkig

Wel had ze gisteren toen ze naar bedje ging een temp van 38

Vanmorgen weet ik niet omdat ik aan het werk was



Debz, mischien domme vraag, maar wat bedoelen ze met iets kapot van binnen?



Ik denk dat ik mijn ovualtie heb als ik die ongieachtoge krampen zo voel

Ik zet even onder een spoiler :oops: Miss tedroog omdat het ook pijnlijk was dan kan het zijn dat ik een wondje van binnen ervan heb gekregen.

Oke dan, moet je eerlijk zeggen dat ik ook wel eens te droog ben

Maar ben zowiso heel gevoelig van onderen na de bevalling

hey meiden!!



niet voor schamen!! En gewoon neerzetten want daar heeft iedereen wel eens last vanā€¦ toch>?!!



Hoe gaat het verder met iedereen??

Lekker aan het genieten van het weekend??



dikke knuf

Als mijn berekening klopt heb ik vandaag mijn ovulatie

Zijn vanmiddag nog even wezen klussen haha

Dus kan ik op het wachtbankje gaan zitten

spannend!!

altijd weer spannend he die 2 week ernaā€¦

Net nog geklust maar geen bloedā€¦



Ja ok dat is ook zo en we zitten op een vrouwen forum :wink:

Dat ik dit net voor nod hebā€¦



Hier vanmiddag even lekker wezen zwemmen, J genoot volop je ziet met deze lft zo snel veranderingenā€¦

Ik vind het alleen zo vreemd dat ik nog niks geen slijm heb ontdekt

Normaal heb ik altijd zoā€™n 2 weken na mijn ongie last van veel slijmprodictie en nu eigenlijk helemaal niks

Ik zag aan mijn banner dat de wijzer nog in het groene deel zit, dus denk dat wij voor de zekerheid nog even een paar dagen doorklussen haha



Carisca is er al iets van ongie te zien bij jou?

Hoop toch zo dat de test niet goed meer was door de kou!!

Hier gisteravond vanuit het niets opeens druppels rood bloed, niet heel veelā€¦ afwachten wat er vandaag gebeurdā€¦

ik merkte de laatste keer dat ik veel rekbaarslijm had nadat ik me eisprong had gevoeld.



Vanmorgen getest en niks tezienā€¦Dus ik denk dat ik morgen ofzo wel ongi ga wordenā€¦ Betekent dus dat ik dus wel dat pijnlijke onderzoek voor me baarmoeder en me eileiders moet hebben :cry:

@Debz25 wrote:

ik merkte de laatste keer dat ik veel rekbaarslijm had nadat ik me eisprong had gevoeld.



Vanmorgen getest en niks tezienā€¦Dus ik denk dat ik morgen ofzo wel ongi ga wordenā€¦ Betekent dus dat ik dus wel dat pijnlijke onderzoek voor me baarmoeder en me eileiders moet hebben :cry:




balen zeg!! Welk onderzoek moet je doen???



grappig, amanda woont in drenthe, debz in assen en ik ook!. Wij drenthenaren zijn goed vertegenwoordigd hier!

Balen debzā€¦ :hug:

Moet je voor een hsg? Heb ik ook gehad. Zeer zeker geen pretje, maar geukkig wel snel klaar!

Debz meid wat balen!!

Waarom krijg je dat onderzoek als ik vragen mag?



Hihi dus we zijn met een aantal noordelingen, leuk hoor!!



Ik heb heel erg het gevoel dat het deze ronde raak zal zijn, maar denk ook dat dit komt omdat ik het natuurlijk graag wil, maar ook omdat ik het zo bijzonder vind dat alles dan net zo is gegaan als voor 3 jaar terug toen ik zwanger werd van Myrthe

Ik zei gisteren al tegen manlief, stel het is nu raak dan weet ik zeker dat het een meisje word haha

Cariska, heb je al meer bloed gehad of is het bij die paar drppels gebleven?

hier nog niet ongi :think:



ZE gaan een vloeistof inspuiten van onderen, vanaf de baarmoeder om te kijken of de eileiders niet verstopt ofzo zitten en of de baarmoeder goed is.



Ik heb tijdens mijn kraamtijd een baarmoederontsteking gehad en soms denk ik er wat van over heb gehouden dat kan natuurlijk helemaal niet :eh:



Ik ga even de kleine man op bed doen

Debz, ik ga duimen dat je alsnog niet ongie word en straks toch een positieve test in handen hebt!!



Wij hebben vanmiddag een caranvalsoptocht bekeken bij mijn schoonzus in de straat

Daarna met een hele bubs mensen pannenkoeken gegeten die mijn zwager gebakken heeft

Waren 3 pakken hahaha



Myrthe had een mega mindy pakje aan :inlove:

Hoi meiden,



Ook hier besloten om voor een 2de te gaan, allemaal veel succes :inlove:



Gr Cindy ( mama van Milan 3 jaar )

welkom in ons midden cindy