Zwanger worden van een tweede kindje, wie nog meer?

Bedankt voor het warme welkom! :slight_smile:



Ja, het is heel erg, mijn mannetje is nu net 3 maanden, maar het kriebelt hier gewoon alweer… Op zich hoeven we niet nu direct zwanger te worden, maar we hebben ervoor gekozen om geen anticonceptie te gebruiken, omdat we toch graag een 2e willen en omdat de eerste er niet zomaar vanzelf is gekomen…

En sja, als je geen anticonceptie gebruikt, ben je er toch in je hoofd meer mee bezig he?



Maargoed, we willen in elk geval nog 3 maanden wachten. Dan is het isico ivm mijn keizersnee veel kleiner, t komt qua maanden beter uit en dan is J gewoon iets ouder… lijkt ons toch prettiger!



Gaat met J trouwens goed hoor, Cariska! Sinds ie andere voeding krigtis het een heeeeeel vrolijk mannetje! :slight_smile: Alleen op het moment wat ziekjes, koortsig, arm ventje!



Hoe gaat ie met jou? :-*

Haha ken het, als je dan geen anticonceptie gebruikt kriebelt het toch en denk je elke keer van zou het??



Wij hebben nu 2 dagen geklust en zijn nog niet klaar haha

Vanmorgen heb ik mijn uitstrijkje gehad en met 2 weken kan ik bellen voor de uitslag

hey tierrr welkom :mrgreen:



hier vandaag weer begonnen met de clomid

slik iedere cyclus vanaf dag 5 tm dag 9

nieuwe ronde nieuwe kansen

tierr, fijn dat het goed gaat met jesse, en grieperig. ja gaat heel erg rond. Tl ook erg ziek geweest, gisteren zelfs nog op spoed geweest omdat ze te suf was. Ze was (nog) niet uitgedroogd dus mochten weer naar huis. Vandaag ging het stukken beter en hoefde ze niet meer te spugen. W.s. heeft ze het rota virus…



hier spannende dagen…

Gelukkig gaat het alweer iets beter met Tl



Myrthe had gisteren ineens 38.9 en vanmorgen had ze geen koorts meer, maar moet straks nog even weer tempen

Denk dat dr oortjes weer ontstoken zijn

@Amanda wrote:

Gelukkig gaat het alweer iets beter met Tl



Myrthe had gisteren ineens 38.9 en vanmorgen had ze geen koorts meer, maar moet straks nog even weer tempen

Denk dat dr oortjes weer ontstoken zijn




beterschap :hug:

Dankje!

Gelukkig was de temp net 37.1

Maar denk wel dat ik morgen toch even een afspraak ga maken bij de ha om haar oren te laten controleren

fijn dat temp goed was!!!

spannend voor jou criska :pray:

Idd,spannend voor jou cariska

yep…

Voel je ook al iets dan?

hoi hoi



Ben al een paar dagen niet geweest :oops:



Welkom voor de nieuwe dames.



Al iemand bijna de nod? Ik heb hem zondag of maandag. Heb wel wat gevoelige tepels en soms misselijk maar dat heb ik vaker gehad :think:

ja je lichaam kan je flink in de maling nemen he

ik ben aan begin van cyclus mijn NOD is rond mijn verjaardag de 24ste

3de dag clomid nog 2 te gaan

die kan je zeker in de maling nemen.

Dus je zit weer bij in je knuffeldagen, mag ik vragen wat de hoeveelheid van je clomid is? Ik krijg 50mg per dag 1 tablet zeg maar en reageer daar supergoed op.



Hoop zo dat het raak is is al de 8ste ronde clomid voor ons. :wink:

Debz, ik ga voor je duimen meid!!



Je lichaam kan je idd mal voor de gek houden!!



Wij zitten nu midden in onze klusdagen, dus na morgen is het afwachten en komen de spannende 2 weken!!



Straks om 14.20 toch even naar de huisarts met Myrthe

Wil toch even in dr oortjes laten kijken voor de zekerheid

We zitten namelijk wel voor het weekend en heb geen zin aan de hap om dan vervolgens toch langs de ka te moeten omdat een vreemde ha Myrthe niet kent en haar door gaat sturen

@Debz25 wrote:

die kan je zeker in de maling nemen.

Dus je zit weer bij in je knuffeldagen, mag ik vragen wat de hoeveelheid van je clomid is? Ik krijg 50mg per dag 1 tablet zeg maar en reageer daar supergoed op.



Hoop zo dat het raak is is al de 8ste ronde clomid voor ons. :wink:




ik krijg ook 50mg en heb niks te klagen over mijn cyclus

hoop dat het snel raak mag zijn :pray:

of ik iets voel>??? Probeer er niet teveel over na te denken. Tot nu toe geen bloed dus dat is goed!

Waneer wil je evt gaan testen dan?

Hier een negatieve test. Maar even een vraagje. Ik heb de testen afgelopen woensdag gekocht, heb ze toen tijdens het werk (late dienst) in de auto laten liggen. Bij terugkomst bij de auto moest ik de autoruit krabben en er verder niet over nagedacht.

Nu zie ik net op de verpakking van de testen (kruitvat, 2 voor 5 euro) staan dat je ze moet bewaren tussen 4 graden en nog wat… Mijn testen hebben dus kouder gelegen… kan het zijn dat hij het hierom niet meer doet??