Zwanger worden van een tweede kindje, wie nog meer?

hey meiden!



nog plannen deze week?? Ik wil nog beginnen met de voorjaarsschoonmaak en misschien nog wat schilderswerk om het huis…

ENNNN koffers inpakken voor onze vakantie/bruiloft.



:dance:



En verder nog meer positieve testen geweest?? Of helaas wat minder positieve dingen?

hey meiden!



Wat is het stil hier?!!



Nou ja, ik ben ongesteld en dus gaat het klussen toch echt beginnen nu!! Spannend hoor! :dance:



nog een foto van onze tropische bruiloft:



Mooie foto zeg!!



Hier vrijdag naar de gyn…

Mooie foto, zeg!! Ziet er heerlijk uit! :slight_smile:



Cariska, succes vrijdag, ben benieuwd…

Wauw, mooie foto!!!

Nu ben ik heel nieuwschierig naar je hele jurk hihi



Spannend hoor Cariska!!!

hey cariska! succes vrijdag :-*



ik ga wel even kijken of dat lukt , mijn hele jurk laten zien.

Spannend!!

dit zijn wij met z’n 3tjes!! hihi tropisch ondanks de regenbui 1 uur voor de ceremonie.



Hey cariska… hoe ging het vandaag?? :oops: :-*

WAUW!!!



Echt heel erg mooi hoor!!!

super mooi zeg!! Geweldig!!



Ze gaan nu verder kijken. Bij volgende ongesteldheid moet ik bloedprikken tussen dag 3 en 5, en dan een echo tussen dag 8 en 10. Daarna kunnen er veel meer echo’s volgen. ze gaan dan kijken of de eitjes goed rijpen enzo… Er wordt dus eindelijk actie ondernomen! Super dus!

wauw wat een mooie jurk, wanneer zijn jullie getrouwd?

En wat een toplocatie, hadden jullie wat mensen mee?



Cariska: spannend denken ze aan pco? Dat heb ik namelijk wel ik krijg nu elke maand Clomid.



Verder hier een tijdje niet geweest, bij ons is eruit gekomen dat de kans dat we zo zwanger worden heeel klein is, me vriend zijn spul is namelijk maar 15% bewegelijkheid. Mocht ik in aug weer ongi worden laten we iui doen.

jeetje misschien iui… :hug:



pco? Dat is toch dat je geen eisprong hebt ?? Die heb ik wel en ben natuurlijk ook al 3 keer zwanger geweest… ze heeft het niet over pco gehad …

@Cariska wrote:

jeetje misschien iui… :hug:



pco? Dat is toch dat je geen eisprong hebt ?? Die heb ik wel en ben natuurlijk ook al 3 keer zwanger geweest… ze heeft het niet over pco gehad …




Pco betekend dat het langer duurd dat je eitjes rijp worden of niet ind, Bij mij duurde het soms 2 week langer. Ik gebruik al clomid vanaf Aug. daarom wouden ze verder onderzoeken waarom ik nog niet zwanger ben omdat alles er goed uitzag bij mij na een hsg, Daar kwam na verschillende testen uit dat het aan me vriend lag. dat ik de vorige keer zwanger ben geworden is dus echt een wonder.

maar dan zou je toch ook niet zo redelijk regelmatig als ik ongi zijn??

klopt, dan heb je niet echt regelmaat, en ben je eigenlijk niet binnen 28 dagen ongi

dank jullie wel! We waren maar met z’n 3en op 7 april getrouwd en zaterdag hadden we in nederland een feestje voor familie en vrienden. Was super gezellig.



Ik was bij tess ook niet regelmatig… dus ik denk ook dat ze een gelukstreffer is maar we gaan het gewoon weer proberen op de “normale” manier.



Wel fijn dat er nu actie wordt ondernomen cariska! zal je wel heel blij mee zijn!!!



En debz ; moet je tot augustus echt wachten??

Ik had niet gezien dat er gereageerd was, had al wel zoiets van wat ios het rustig hier :wink:



Nicole: Ik hoef niet te wachten, maar we willen kijken of de natuur miss nog zijn werk doet, vandaar dat we pas in aug of sept een iui laten doen.

ahaaa. Begrijp het! Maar dan moet je stiekem toch ook proberen het los te laten… Als je je druk gaat maken werkt dat vast ook tegen!



Nou veel succes nu deze maandjes. EN hopelijk lukt het “gewoon” .





Het is inderdaad erg stil hier… maar wij zijn echt begonnen met klussen! :mrgreen:

rustig zeg hier!! hier komt de vruchtbare periode er weer aan…

ja ik was de enigste nog hahaha dus ben hier gestopt en gebleven bij feb/maart stoppers 2011



Hier de eerste ronde gehad.

Netjes 31 dagen… geen baby helaas.

zondag als het goed is weer een nieuwe eisprong. Dus ik hoop dat er dit weekend veel geklust wordt. hihi