Zwanger worden van een tweede kindje, wie nog meer?

hoe is het nu hier???

hier gaat het goed we hebben een kloppend hartje gehad dinsdag alleen voel ik mezelf niet goed :sick: Ik lig de laatste dagen alleen maar op bed of op de bank…Maar ik weet waar ik het voor doe.



Hoe gaat het nu met jou? Nog veel last gehad?

top een kloppend hartje!! SUper!!



Hier gaat het goed, wachtend op de ongi. Na de operatie 1 a 2 dagen wat last gehad, daarna niets meer! Gelukkig maar!

ik zit op het wachtbankje… nog anderhalve week… :pray:

Hoi, ik wil ook wel meedoen hier. Heb net even wat teruggelezen. Amanda en debz gefeliciteerd.



Ik ben vandaag voor het eerst weer ongesteld sinds de geboorte van Aron. Ik geef nog bv dus het had ook nog langer kunnen duren. Hopelijk heb ik nu ook weer een eisprong over twee weken. We gebruiken al een tijdje geen voorbehoedsmiddelen meer, maar nu kunnen we wat gerichter aan de slag. Ik moet zeggen dat ik niet heel veel haast heb, maar ik vind het wel weer heel leuk en spannend.

hey diana,

het is hier wel iets rustiger hoor :shifty:

maar gezellig dat je erbij komt.

Ik zit nog steeds te wachten op mijn ei :mrgreen:

En mijn kleine meid is al anderhalf ondertussen. pffff gaat hard!

welkom hier!! Hier druk aan de klus…

ja ik ben zwanger!!



waarschijnlijk 18 april uitgerekend!!!



:inlove:

wow, gefeliciteerd!

:inlove: dank je wel!!



het was hier zo stil… dacht: meld het toch maar even! :mrgreen:

gefeliciteerd!

Hoi Meiden



Het lijkt me erg leuk om ook hier mee te gaan schrijven!



Vorig jaar oktober zijn we gestopt met de pil. En hadden toen zoiets van we zien wel. Ik was daarna heel snel zwanger, maar helaas ging dat na 10 weken mis. Heb een curretage gehad en na 2 maanden was ik toen weer zwanger. Wat helaas weer eindigde in een miskraam met 10 weken. (dit was de 3e miskraam. We hebben toen 2 maanden even niet geprobeerd om zwanger te worden en nu zijn we dus weer druk aan de klus! :mrgreen:



Als jullie nog meer willen weten dan hoor ik het wel!



Hopelijk hebben we allemaal snel een positieve test weer in ons handen!



Enne, mama nicole. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hier ook 3 miskramen gehad, nu ofo in

Misschien stom hoor. Maar wat houd dat precies in? Ken het niet.

Niet dom hoor. Het is het oriënterend feriliteitsonderzoek Spermacontrole, bloedtesten echos om te kijken of alles wel gaat zoals het gaan moet. Gyn telt laatste miskraam niet mee, was te kort, en dan us het een jaar later sinds vorige miskraam

Ok, dank je wel. Heb je zelf om die onderzoeken gevraagd als ik vragen mag? Fijn iig dat ze het gaan onderzoeken. Hopenlijk is er niks aan de hand. Bij ons hebben ze alleen bloed onderzoeken gedaan, maar daar is gelukkig niks uitgekomen. Blijf het wel eng vinden. Is nu 3x fout gegaan in dezelfde week…

Gyn stelde het zelf voor en ik wou het graag, maar dr wordt dus niet gezocht naar oorzaak miskramen. Is al eerder poliep gezien en verwijdert, kon een oorzaak zijn. Ook Moët bloedstolling opnieuw worden geprikt omdat daar mogelijk iets mee zou kunnen zijn, maar dan was het iets kleinste en ik mocht.me er niet druk om maken…



(En nu ga ik slapen, morgen vroege dienst…)

Ik ben vanmorgen naar de gyn geweest … en … weer een poliep. GRRRRRRR Ik zei ook dan als eerste ALWEER??? Tja dat kon. Hij moest eruit zei hij, was het beste. Maar gaan eerst deze maand de ofo afmaken.

hij vroeg nog of ik het een vervelende ingreep vond, ik zei ja en volgende keer moet het onder narcose, nou dan was dat duidelijk zei hij…

He, wat naar Cariska. Sterkte daarmee.

@Cariska wrote:

Ik ben vanmorgen naar de gyn geweest … en … weer een poliep. GRRRRRRR Ik zei ook dan als eerste ALWEER??? Tja dat kon. Hij moest eruit zei hij, was het beste. Maar gaan eerst deze maand de ofo afmaken.

hij vroeg nog of ik het een vervelende ingreep vond, ik zei ja en volgende keer moet het onder narcose, nou dan was dat duidelijk zei hij…




Pff zit je niet mee.Sterkte



Ik heb ook iets in me baarmoeder ze weten alleen nie wat het is, het is nu 4cm en ligt tussen de placenta en de baarmoeder niet erg gunstig dus en ben dan ook best bang. Moet nu rust houden zodat het kindje groeit en ik niet teveel bloedverlies heb…

Vind de arts die ik heb wel erg fijn!