Zwanger worden van een tweede kindje, wie nog meer?

Hier mijn allereerste test en de test van net van MvM

hey cariska,



Dat is nogal wat…

Maar wel blij dat ze het allemaal serieus nemen toch?!

En die poliep er uit.

Hopelijk helpt dat ook al.



Heel veel sterkte en succes aankomende tijd dan!! :hug:



het is niet niks!



:-*







debz,

mooie foto’s hoor!! :inlove:

mamanicole, bedankt voor je lieve reactie. hoor hier veel van stelt niets voor… maar voor mij wel. IK moet het ondergaan, IK kan (en doe ik dus ook) ertegen op zien, … brrrr was het maar dinsdag 16 uur…

Cariska Ik zie net dat we rond dezelfde tijd hebben geplaatst, maar jeetje dat is nog even wat anders. was dit je eerste bezoek? :hug: Ik hoop dat de onderzoeken goed gaan en je operatie!

niet eerste bezoek aan gyn, maar wel eerste in het mcw, voor de ofo. maar dat is dus niet nodig.

Heb wat gelezen op internet en daar staat dat het het beste plaats kan vinden voor de eisprong. Het gebeurt dus op 21-6. 22-6 is ongeveer de eisprong gerekend vanaf 32 dagen. Deze maand gaat het dus sowieso neit lukken.

cariska,

Niemand kan beoordelen hoe JIJ dit vind of hoe dit voor jouw te ervaren is!!

Vind ik erg jammer van sommige mensen.

Maar luister vooral naar je eigen gevoel en neem je rust. koop anders een LEUK VROLIJK boek of iets wat je graag doet als ontspanning…

dat je 's avonds niet loopt te piekeren maar een week even je boek (ofzo) erbij pakt en afleiding zoekt. Voor je het weet is het dinsdag meis!



dikke knuf!! :hug:

Spannend cariska, ik hoop dat het een beetje snel gaat… :hug:

Wel fijn dat er iig wat onderzocht wordt… toch??

tierr, zeker fijn dat het onderzocht wordt!



Net ff potje gejankt bij vriendlief. Gelukkig lees ik veel verhalen dat je er weinig last van hebt dus dat is fijn… maar tja is toch prive plekje hé??

Leidinggevende vroeg of het echt volgende week moest, of het niet later kon. Hallo!!! Ik heb gezegd dat het volgende week moest omdat het anders nog lang duurde… zucht… Heb me NOOIT ziekgemeld voor miskramen en omdat ik lichamelijk heel slecht in mekaar zat toen met het hele b12 verhaal, terwijl ik van collega’s naar huis moest. En nu zegt hij dit… belachelijk!!!

Cariska Lekker he even uithuilen bij vriendlief ook lekker doen meid :hug:

Oh kan me daar zo boos over maken sommige werkgevers, een teken dat ze zelf nog nooit wat hebben meegemaakt :naughty:

hey meiden!





Hoe gaat het hier??



Ik las bij feb 2012 mama’s dat je duizeligheidsklachten hebt debz…

Wat vervelend zeg!! :hug:

Maar gelukkig is het voor een goed doel toch?!? :-



hey cariska,

gaat het weer een beetje meis?? :-


Vervelend als je zo je best doet en je het gewoon niet terug krijgt… Dus de begrip die je wilt na jaren zo goed gefunctioneerd te hebben.

Het is zo oneerlijk af en toe! :hug:





Ik ga zo onze nieuwe bolderwagen ophalen!

:inlove: En heb net samen met onze kleine meid gevingerverfd.

Voor vaderdag een schitterende tekening gemaakt… hahahaha nou ja… alles zat onder zeg maar… haha maar maakt niet uit. Leuk voor later!!



:inlove:

het gaat redelijk zolang ik maar niet aan dinsdag denk… was het maar snel dinsdag 16 uur…

hoi



Klopt ik ben erg duizelig. En de misselijkheid is nu ook aanwezig, vooral met het douche.Maar alles voor een goed doel.



Carine succes alvast dinsdag, je moet zeker ook een nachtje blijven?



Mama nicole en wat vond papa van zijn kado? Leuke lft he ik zag dat er niet veel verschil tussen onze kinderen in zit. Hier moeten we papa nog verrassen J was pas om 8.45 wakker, dus gaan om 10 uur hem maar eens wakker maken.

nee geen nachtje blijven, is plaatstelijke verdoving of zonder. Mag daarna meteen weer weg…

heel veel sterkte vandaag cariska!

:hug:

Ik denk aan je!!

Heel veel sterkte!! Ik hoop dat we snel horen hoe het nu met je is :hug:

Het is achter de rug. Werden gebracht naar de diabetisverpleegkundige, toch wel apart. Daarachter was de behandelkliniek, daar moest ik dus zijn. Werd opgehaald en ontspannen ontvangen, maar ik was alles behalve ontspannen. Kom je binnen is het eerste waar je naar kijkt een groot ding waarmee ze het gaan doen :shock: .

Op het bed gaat liggen, voeten in de beugels (en die werden vastgemaakt) en meteen jo zijn hand gepakt.

Toen begonnen ze… pff deed echt zeer. Ben echt niet kleinzerig maar dit vond ik echt niet fijn, dus ogen dicht en knijpen in jo zijn hand.

Ze vroegen of het wel ging, ik zei nee maar doorgaan, het moet nou eenmaal. Paar keer vroegen ze of het ging, maar dan ben ik ook zo toe nou maar.

Halverwege dachten ze me te kunnen afleiden, ga je nog op vakantie? Ik zei, dat helpt niet hoor :lol: Toen wilden ze het weghalen, nog meer pijn, rook je een branderig iets (ze verdampen het met warm/heet water) en daar werd jo niet goed van. Dus hij weggebracht door vpk en die kwam later bij mij zitten.

Toen het eenmaal klaar was nog ff over de nieuwe auto gepraat en mezelf weer aangekleed. Lag helemaal te trillen. Nog ff daar kopje thee op die afdeling en toen richting restaurant, cola light met lekkere muffin.

Nu ff chips gepakt, misschien dat ik van wat zout wat minder ga trillen.

Nu nog erg zeurend gevoel, beetje weeënachtig.

Gelukkig is het voorbij, volgens de gyn (koops) kon het best zijn dat die poliep in de weg zat.

vandaag en morgen rustig aan doen.

Hmm, vervelend dat het zo zeer deed zeg… :frowning:

Maar gelukkig heb je het achter de rug! :hug:

Kreeg je geen verdoving? Klinkt erg pijnlijk. Halen ze zo ook geen moedervlekken weg dat ruikt ook zo :sick:



Je vriend ook weer bij gekomen? Gelukkig heb je het achter de rug wie weet ben je nu wel zo zwanger :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

jeetje cariska,

dat klinkt helemaal niet fijn!

doe maar rustig aan nu…

FF goed bijkomen.

En hopelijk goed nieuws ERG SNEL!!! :inlove:

nee geen verdoving, heeft ze het ook niet over gehad. Gyn had eerder gezegd dat ze soms wel verdoven, soms niet, lag eraan of de bmm helemaal gesloten was of niet, met een normale bevalling is dat niet zo …