Zwanger worden van een tweede kindje, wie nog meer?

debz, super zeg!!! Gefeliciteerd!!!

ja volg het dukan dieet! Gaat hartstikke lekker dus!

hey meiden,



hier geen klachten meer.

Denk ook dat ik ongi ga worden, maar test gewoon morgen en anders zondag nogmaals.



Jullie horen het zsm!!



xxx :-* slaap lekker

waarom ga je wel testen als je denkt dat je toch ongi wordt??

Ik teste eerst ook wel eens maar naar 2 xeen negatieve test te hebben gehad toen en die dag erna ongi tegaan worden doe ik dat ook niet weer :wink:



Ik was nu ook 2 dagen overtijd.



Knap joh zo’n dieet, ik moet ook wat kwijt maar tijdens een zwangerschap gaat dat niet echt werken.

omdat ik het zeker wilde weten zodat ik lekker een rose-biertje kon nemen op manlief (die werd 35 gister) ! haha en dat heb ik ook gedaan na een negatieve test!!



Verder nog geen ongi hier dus hoop wel dat het snel komt…!



nog leuke dingen doen meiden??

wij een bruiloft vanavond en verder misschien naar het sprookjesbos maandag. :thumbup:

nog gefeliciteerd!!!

Nog gefeliciteerd inderdaad!

Jammer van de nega test…



Hier nog 4 dagen, spannend…

Nog gefeliciteerd



Nou ind meiden sluiten jullie je maar samen met mij bij de feb mama’s :wink: aan

Hihi, ik ga mijn best doen, debz!!

dank jullie wel meiden!



ja ik hoop dat er meer meiden bij de februari mama’s kunnen!

Had het ook leuk gevonden want ik ben zelf in februari jarig. Maar ik denk toch dat ik weer een ronde verder moet. Ookal ben ik nog niet ongi…



Had vandaag weer een test gedaan en ook deze negatief. Dus daar ben ik klaar mee hahaha maar (stomme ik) ik keek na 2 uurtjes nog eens…zie ik een 2de streep. Pfff hoezo jezelf gek maken met een indroog lijntje… :wall: :wall:

Dus ik ga het gewoon afwachten nu… :thumbup: En merk het vanzelf wanneer ik ongi word.

hmm welke test heb je gedaan? Anders over 3 dagen weer testen :wink:

kruidvat testen…



Maar de :evil: zijn al gekomen… had al een vermoeden. maar hoopte dat het mijn darmen waren…

Maar helaas.



Wel een goede cyclus heb ik! Ben er super blij mee!! :inlove:

stil hier…



iedereen al zwanger ofzo?? hahaha



Nou ik ga weer over 2 weken flink klussen!!



baal wel een beetje want de februari mama’s zijn erg gezellig om bij te kletsen! hihi lees stiekem gezellig mee. :inlove:



Nou ja, wie weet kan ik bij de maart mama’s :pray:

He balen mama nicole… :hug:

Ik wil indd ook wel bij de feb mama’s, maar ik had gister een negatieve test, dus wordt hem niet… nog niet ongi trouwens, maar dat zal dan morgen wel komen, morgen dag 14 DPO.

o jammer!!! :hug:



Nou ja, :shifty:

samen dan maar naar de maart mama’s?? :-*

feb mama’s zijn ind heeel leuk :wink: Maar samen na de maartmama’s is ook leuk :wink: Ik hoop dat jullie snel positief testen.



Ik ben de eerste van hier zeker?



MvM is net langs geweest en een vette duidelijk streep :lol:

ooo debz! Wat super lekker gevoel!

En nu plasje verzamelen!! haha :lol:



Ik denk dat ik het bij de 2de (indien dat lukt :pray: ) ook ga doen…

Voor het goede doel!!

Ik had ook zoiets van nu moet ik gewoon meedoen ook omdat ik zelf bijna pregnyl moest gaan spuiten :wink:

ja precies.

Snap je helemaal. :thumbup: Hartstikke goed!

zwanger? nee helaas :cry:



wij zijn naar de gyn geweest

We gaan de ofo niet meer in! De gyn vertelde dat ofo opgestart wordt als men in 1 jaar tijd niet zwanger wordt. Aangezien wij in 1 jaar tijd 3 keer zwanger zijn geweest ligt daar de oorzaak niet en is het niet het goeie onderzoek.

We gaan nu dus kijken waarom ik niet zwanger blijf. Wel echo gehad en daarop was een poliep te zien in de baarmoeder, deze wordt 21-6 eruit gehaald . Hopenlijk valt dit onderzoek mee!!!

VOlgende afspraak gepland over 2 maanden, tenzij ik zwanger ben, dan mag ik komen als ik 2 tot 3 week overtijd ben voor de echo. Dan is er een kloppend hartje te zien (als het goed is natuurlijk).

Vanmorgen al bloedgeprikt, ook op stolling en chromosomen. Chromosomen moest van mij en vriend.

Al met al spannend dus!!!