Zwanger worden van een tweede kindje, wie nog meer?

Ik duim mee!!

Morgen ga ik testen als ik nog niet ongi ben :wink:

Ik duim ook mee!!!

spannend debz!



Hier woensdag bloedprikken en dinsdag (volgende week) voor 1e echo!

Hoezo moet je bloedprikken en een echo dan?

gaan het ofo traject in. Dus gaan ze veel nakijken of alles vanbinnen wel goed gaat. Met bloedprikken kijken ze de hormoonspiegels e.d. na. En echo’s gaan ze kijken of eitjes goed rijpen enzo.

Spannend hoor, heel veel succes alvast

Spannend joh. Wij hebben het ook moeten doen, toen kwamen ze achter de pco van mij.



Gaan ze je man ook onderzoeken?

cariska,

wat spannend allemaal.

Dat is toch wel ff wat anders dan uitkijen naar je NOD.

Hopelijk kunnen ze iets vinden/of juist niet… :oops: nou ja, wat ik bedoel is dus dat het allemaal duidelijk word! :hug:

mijn man onderzoeken, geen idee, zullen we nog wel horen. Al ligt daar het probleem niet want nu 3 keer zwanger maar bleef niet hangen … maar goed afwachten.



Ergens hoop ik dat ze iets vinden, beetje medicatie en dat het dan lukken gaat…

Een vriendin van me heeft het ook die word wel zwanger maar verliest het ze gaan nu ook verdere onderzoeken doen.



Ik hoop dat ze erachter komen wat het nu is! Loop jij hier in Assen?

ja, moet naar medisch centrum wilhelmina (zit bij borgstee, zitten alle mensen die “niet zwanger kunnen worden”. Loop je dus niet tegen dikke buiken aan te kijken :thumbup: )

@Cariska wrote:

ja, moet naar medisch centrum wilhelmina (zit bij borgstee, zitten alle mensen die “niet zwanger kunnen worden”. Loop je dus niet tegen dikke buiken aan te kijken :thumbup: )




Dat is netjes, zeg!! :thumbup:

Ik ben er ook geweest bij sluimer. Maar ben na me oude gyn gegaan. Hij vond dat ik eerst maar eens 10 kilo kwijt moest :roll:



Ik liep al onder behandeling… Nu weer helemaal happy bij kme oude gyn is wel een uur hier weg maar dat maakt me niet uit…

ik moet naar dr glas. Neem aan dat ze niet over afvallen gaan beginnen want ben dus al doorgestuurd door scheers, dan had die dat toch kunnen zeggen? Ben dr wel mee bezig, wa 89kg vanmorgen 84.4! (en dat in een maand tijd, gaat super dus!)

Dat is zeker heeel netjes!



Ik liep ookal onder behandeling en kwam daar dus gewoon omdat ik verhuisd was maar ik moest eerst maar eens afvallen :think:



Ik heb toen me oude gyn opgebeld en kon daar gelukkig weer terecht en ze vonden het allemaal maar gek daar.



Maar dat is zeker heel knap. Ik wil ook graag wat kwijt, volg je een dieet ofzo?

Jaaaa ik ben zwanger, gelukkig geen medische molen!!!

Jaaaaa Debz, wat goed zeg!! Super!! :dance:

wat super!!! :inlove: :inlove: :inlove: gefeliciteerd meid!!! :-*

Wat super!!! Gefeliciteerd!!!