Zwanger worden van een tweede kindje, wie nog meer?

hier heel erg last van mijn darmen… Vanacht paar keer uit bed gerend en vandaag ziek naar huis omdat de pijn te erg was… :cry:



zaterdagNACHT is mijn man pas thuis…

Heb waarschijnlijk zoiets van: wekker zetten en gezellig nog samen even een drankje doen en klussen (als ik me weer goed voel).

Maar als we tot zondagavond wachten ben ik wel erg laat denk ik en als we het zondag OOK doen… vergroten we de kansen gewoon haha :inlove:

ennnn toen was het weer stil haha



ik heb dit weekend mijn ei gehad denk ik… en ik denk dat mijn man net te laat thuis is gekomen.

Dus we hebben wel geklust… maar ja…

Hier van het weekend me NOD worden.



Nou moet ik wel zeggen dat ik me clomid deze maand was vergeten heb het helemaal dus niet gehad. Ben benieuwd of ik ongi ga worden. Denk namelijk wel me ei te hebben gespot…



Wat een weer he vandaag? Wij zijn met de kleine na de dierentuin geweest en het was heerlijk! Me vriend was ook thuis namelijk…

Lekker de dierentuin! Ben benieuwd naar je NOD, of het klopt dat je je ei hebt gehad.



mama nicole, balen dat je man te laat thuis was waarschijnlijk…



Hier heb ik het idee dat het ei nu dan toch echt in aantocht is… :pray:

hier terug van een heerlijk nachtje weg in hotel!



tierr, dat wordt klussen dus!



Spannend debz



mama van nicole, duimen dat maar dat je ei toch iets later was…

@Cariska wrote:



tierr, dat wordt klussen dus!


Gisteravond gedaan. Maar nu ziek... :?

beterschap :hug: :-*

Cariska: Lekker joh, waar zijn jullie geweest?



Tier: Beterschap je hoort het meer met dit weer pff…



Ons mannetje is astmatisch en hoest op bed zijn longen uit zijn lijf…



mama-nicole: Mm zou wel jammer zijn als je ei net eerder was dan dat je man er was…

bij holten, lang leve hotelkamerveiling.nl haha. Gisteren gezwommen in buitenbad. Echt genoten.



debz, beterschap voor je zoontje :hug:

is dat wat hotelkamerveiling? Je moet dan vaak door de weeks he. Ja het was gister erg lekker, zijn we nog na de dierentuin geweest, Vanmorgen was het 3x niks in Assen dan tenminste bah…

ja vind het leuk hotelkamerveiling. mijn ouders zijn wel in weekend geweest, je moet gewoon geluk hebben (je mag 5 dagen voor aankomst pas boeken, soort last minute, dus moet je mazzel hebben dat het nog vrij is)…

hey meiden!

Nog leuke dingen doen vandaag?

Ik ga zo naar het terrasje! Lekker genieten van de zon!

Morgen nog een dagje werken en dan weekend!

zaterdag lekker naar amsterdam met mijn hele schoonfamilie!

Neven en nichten! iedereen gaat mee! :thumbup:

Nu twijfel ik een beetje of ik een borrel ga nemen. Ik kan pas over anderhalve week testen en als ik een innesteling zou hebben zou het dit weekend zijn (verwacht ik)… Maar als ik geen borrel neem weet meteen de hele familie dat we ermee bezig zijn haha dus ik kijk even hoe ik dat ga oplossen en hoe ik me voel!!



xxx

gewoon nemen hoor die borrel. Je bent nog niet zwanger en kan nu dus nog geen kwaad!! Dus geniet!

Hier zonet gewerkt, morgen vrij en wat leuks doen met dochterlief!

hey meiden!



Heb het rustig aan gedaan met de drank en een carpaccio vooraf genomen. haha

Ja ik had vrijdag een druppeltje bloed in de onderbroek.

Verder met/na het klussen last dat het zeer deed. Alsof de baarmoeder pijn deed.

EN vrijdag had ik na de hele dag werken last van mijn bekken. Echt zeurend gevoel. (had vorige zwangerschap zware bekkeninstabiliteit dus hoop toch niet dat ik het nu ook weer krijg :wall: )



Maarrr ik maak me nog niet druk.

Vrijdag een testje doen want dan is mannetje jarig. Leuk kado dacht ik :dance:



O ja. Jeukende huid en vooooral mijn neus!!! Word er gek van!!!

Mijn hooikoorts tabletten slaan helemaal niet aan.



Hoe gaat het met jullie meiden?? Al een paar zwanger? kunnen jullie al bijna testen :dance:

spannend joh mamanicole! Is er nog iemand wat opgevallen?



Hier is me nod vandaag… En nog helemaal geen bloed.Ik probeer pas dinsdag te testen als ik dan nog niet ongi ben maar weet niet of ik dat wel red :oops: Ik heb nu gelukkig geen testen in huis :lol:



Verder moet ik zeggen dat het hier in assen best mooi weer is.

nu regent het in assen :wink:



hier vanmorgen opeens bruin verlies en wat licht roze bij afvegen. Ook al 2 hele kleine stolseltjes gezien … beetje vroeg hoor!!! Weet dat het de innesteling zou kunnen zijn maar ik ga dr niet meer vanuit na het zien van de stolsels, nu afwachten wanneer het doorbreekt en dan afspraak maken voor de eerste echo i.v.m. ofo onderzoeken.

Spannend Debz en mama nicole!! Ik sta in duimstand!!



Cariska, hmm, apart nu al… balen hoor… :hug:



Hier komt het water met bakken uit de hemel… :?

OE DEBZ!! ik ben benieuwd!! :inlove: haha morgen meteen testen halen denk?!! Je gaat toch niet tot dinsdag wachten?! haha dat zou ik niet kunnen!



cariska,

:hug: balen! Dit is toch niet leuk zo…



tierrr

hier is het nu weer mooi! vanochtend regen en bewolkt… gelukkig nu weer lekker!

Ik ben al wel eens 1 a 2 dagen overtijd geweest en teste dan vaak. Maar dan was het altijd negatief ben zo bang dat dat nu ook weer zo is :roll:

nou ja… dan hoop ik dat je morgen een knallende test hebt!!! :dance: