Zwanger worden van een tweede kindje, wie nog meer?

Debz, spannend hoor. Geen poliep?

Dat weten ze niet ze hebben op eerdere echo’s niets gezien. En is nu in 1 keer 4cm.

Hij wil me elke week zien nu donderdag weer en had het erover om me door te sturen na het umcg.

Ben ik eindelijk zwanger na alles en een miskraam krijg je deze onzekerheid pff…

Cariska en Debz25 allebei veel sterkte!

En toen ging de operatie niet door…

En ik ben zwanger!!! Heel spannend natuurlijk omdat die poliep er site en de kans groter is op een miskraam… Maar gaan van het positieve uit! Het moet toch eens goed gaan!!!

Cariska, gefeliciteerd!!! Mijn duimen draaien voor je!! :thumbup:

Dinsdag 11 oktober om 8 uur afspraak bij de gyn, voor hopelijk een echo en uitslag bloed

Hallo,



Wij gaan voor een 2e kindje. Zijn er nog meer mamas die voor een 2e gaan

Voor de dames die bezig zijn voor een tweede , wens ik heel veel succes en sterkte en hopen dat het snel raak mag zijn.





Ik zou ook graag een tweede willen nu mijn meisje bijna een jaar is, maar mijn vriend wil nog niet. We hebben nu afgesproken dat ik de pillen strippen op maak die er liggen ( zijn er nog 3 ) en dan gaat ie nog wel even kijken en nadenken of ie er aan toe is :roll:

Spannend Tijgertje! Ik hoop dat hij het er dan ook mee eens is :slight_smile:

@ Marcella Ik hoop het ook :pray: Want over Fleur hebben we ook bijna 2 jaar gedaan en dat blijft ook in mijn achterhoofd meespelen. Ik wil er niet een al te groot leeftijdsverschil tussen hebben zitten…

ik wil ook graag meeschrijven. ik ben nu voor het eerst na het stoppen in januari ongesteld geweest en nu gaan we het ook weer proberen!

Jaja Mijn vriend is er over uit dat hij ook graag een tweede wil.



Na de vakantie gaat de pil de prullenbak in

( dit heb ik zelf gezegd zodat ik nog een fijne vakantie heb, zonder ongi problemen. Als ik stop met de pil weet ik niet hoe mijn cyclus loopt en wanneer ik ongi zou moeten worden )



Dus eind augustus gaan we voor een tweede kindje :smiley:

Maar nu ben ik benieuwd hoe lang het gaat duren voordat we zwanger zijn :oops:

Spannend tijgertje!! Hopelijk mag je snel zwanger zijn en vertellen dat Fleur een brusje krijgt!!



Uiteraard ook voor de andere veel succes

Ik kom me ook melden Mijn man en ik ga vanaf eind aug ook voor nr 2 dan is Nadine 2+ als nr 2 komt

Mywish2



Leuk dat jullie ook in augustus voor een tweede gaan.

Wij gaan ook een poging doen.



Ik heb een topic geopend voor augustus stoppers 2012.

wij willen ook graag een tweede…dt is ronde 2, dus nog maar net…

Ik zou ook graag een 2e willen maar financieel zit het er nu ff niet in. Reservens zijn op na mijn werkloosheid. Maar we kunnen nu weer sparen

Mijn man en ik zijn ook in de wagen voor een 2e kindje… Na mijn bevalling ben ik nooit terug aan de pil gegaan, wel tot 5 a 6 maanden borstvoeding gegeven maar we willen wel heel graag een 2e :slight_smile:

Wie weet (zie signature) :oops:

Wij gaan er ook voor! Komende dinsdag spiraal eruit… Spannend!

Mijn man en ik zijn ook bezig voor een tweede. Helaas tot nu toe 3 miskramen, maar de hoop dat het ooit nog eens gaat lukken komt weer terug.

Hopelijk dus de volgende een plakbeeb.



Succes voor iedereen die bezig zijn! Ik duim mee!



Groetjes Jaylynn