Hallo meiden
Kom hier ook even een kijkje nemen. Ben 2 mei gestopt met de pil.
We hebben al een dochtertje en gaan nu voor een broertje of zusje voor haar. Ik zit nu in de 3e ronde dus afwachten maar.
Hey zonnetje,
Leuk je hier ook tegen te komen. ('t Is hier alleen een beetje heel erg stil, in tegenstelling tot mei 2008 stoppers) Laten we hopen dat we snel (weer) zwanger zijn en dat het dan (wel) goed gaat.
:hug: Ingrid
Hoi Ingrid,
Zal heel hard :thumbup: :thumbdown: voor ons.
Moet zeggen dat ik al vanaf vorige week heel erg pijn in mijn borsten heb.
Bij mijn vorige zwangerschap ben ik er eigenlijk achter gekomen door mijn borsten en bleek toen al 6 weken zwanger te zijn. Heb dus echt een goed gevoel. Toen ik vanmorgen wakker werd wilde ik eigenlijk gaan testen, maar heb het niet gedaan :naughty: Hihihihi,
:-* Peggy
Verleidelijk heh… een test doen… zeker als je het gevoel hebt zwanger te zijn!! Had dat vorige maand ook en… was zwanger… helaas ging het met 6 weken mis!! Gisteren waarschijnlijk mijn eisprong gehad, dus het wachten is begonnen!!
:-* Ingrid
hahaha ik kan mij gelukkig ook nog steeds goed in houden om niet te gaan testen.
ik wil pas testen al ik een paar dagen overtijd ben.
en dat omdat ik zo’n onregelmatige cyclus heb.
suc6 met wachten zonnetje.
ingrid wat jammer dat je vorige zwangerschap is gegeeindigd in een miskraam ik duim nu extra voor jou dat je de volgende zwangerschap 9 maanden mag gaan genieten van een hummeltje in je buik.
nou meiden hier vage klachten
- erg moe
- erg veel drinken vooral melk en sap
- boeren met zuur naar boven.
- lichte misselijkheid.
-onrustig gevoel in me buik
-opgeblazen gevoel
-stoelgang gaat moeilijker
-windjes laten
meisie zal duimen dat het raak is
en andere meiden duim duim duim
hier is het volgends mij weer niet raak…ik heb wat bruinige afscheiding en af en toe krampjes in mijn buik.
#$@#$%^%^&(&^%$#@#$%^&*( :evil: heee bah had zo gehoopt dat het raak zou zijn deze ronde.
Nou chantalmvbrittany, dat is spannend dus. Hier begin ik met :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor je hoor!!
Jammer meissie. Maar als het nog niet is doorgezet, is er natuurlijk altijd nog hoop. Dus ook voor jou :thumbup: :thumbdown: :thumbup: !!
Ik heb zaterdag een klein veegje roze aan mijn wc-papiertje gehad en gisteren een beetje slijm met een “draadje” bloed. Vanmorgen bleek ik wat licht rood bloed te hebben, maar weer alleen aan mijn wc-papiertje (sorry voor de details). Hoop maar dat het alleen betekent dat het een innestelingsbloeding is, hoewel ik dit nog nooit eerder heb gehad; vorige maand niet en toen ik zwanger raakte van Nynke ook niet.
Heeft iemand ervaring met innestelingsbloedingen na een miskraam?
Heb vandaag al heel de tijd een raar gevoel in mijn buik. Mijn borsten zijn ook nogsteeds super gevoelig. Ging net naar de wc en had dikke slijm dat een beetje bruin was. Weet niet precies wat het is. Hoop niet dat mijn ongi doorzet. Ben er eigenlijk zo van overtuigd dat het raak is. Zou wel erg teleurgesteld zijn.
Het is dan trouwens ook weer een andere cyclus, dan zou het nu (als het toch mijn ongi is) 24 dagen zijn. Zoooooooo raar. Weet wel dat toen ik ooit begon met de pil, ik dit ging doen omdat ik zo’n onregelmatige cyclus had.
Nou, ga zo naar de kapper en laat jullie later meer horen.
Chantalmvbrittany, zal ook voor je :thumbup: :thumbdown: hoor!
Meissie, ik hoop voor je dat het toch wat anders is of heeft het echt doorgezet?
ICL; heb hier verder geen ervaring mee, maar misschien is het idd de innesteling. Hoop het voor je!
nee het heeft nog niet doorgezet.
zat me net te bedenken dat mijn cyclus wel weer eens anders kon zijn en misschien dus wel langer.
dan heb ik misschien wel te vroeg getest.
ohhh hoezo ik kan mijzelf heel goed gek maken, hahahaha.
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: meissie!! Dat het niet door gaat zetten.
Erg is dat hè meissie.
Het is ook zo erg als je iets graag wil en je hebt er geen invloed op.
Ik heb hier ook niet zoveel verandering. Nogsteeds slijm en iets roder. Hopen maar dat het hierbij blijft.
Blijf hier voor iederen
Vorige week een negatieve test, 2 weken na aandienen van de miskraam.
Vandaag… een positieve :inlove:.
YES, BEN WEER ZWANGER!! (hoelang is echter de vraag, heb echt geen idee :think: ) Nu hopen dat het nu wel goed gaat!!
Wow, ICl; GEFELICITEEEEEEEERD!!!
Hopen dat nu alles goed blijft gaan!
gefeliciteerd!!!
hier zijn de duivels gekomen :evil:
Hoi meiden,
kom ook even gezellig meekletsen als jullie dat goed vinden
Wij hebben sinds kort bijna 12 weken nu alweer een wolk van een prachtige dochter gekregen en willen nu voor een tweede gaan :mrgreen: Ik (diana) heb deze zwangerschap gedragen en nu hopen we dat Nancy de tweede mag gaan dragen :think: Ik hoop zo voor haar want het is zo ongelooflijk mooi maar ook zwaar :oops:
Waarom zo snel al: wij willen graag dat ze jong met elkaar opgroeien :dance: en omdat mijn vrouw der leeftijd ook doortikt
We zijn nu weer bezig met het bijhouden en van de week gaan we testen voor de ei-sprong
ICL, gefeliciteerd meis :thumbup: hoop dat nu alles goed blijft gaan.
Gezellig zoveel nieuwe meiden erbij.
Hier moet ik nog ff een paar dagen wachten en dan kan ik testen.
Ik hoop het maar we zullen zien.
ICL gefeliciteerd.
Meissie :hug:
zonnetje01 weet je al iets meer?
@L word fan wrote:
Hoi meiden,
kom ook even gezellig meekletsen als jullie dat goed vinden
Wij hebben sinds kort bijna 12 weken nu alweer een wolk van een prachtige dochter gekregen en willen nu voor een tweede gaan :mrgreen: Ik (diana) heb deze zwangerschap gedragen en nu hopen we dat Nancy de tweede mag gaan dragen :think: Ik hoop zo voor haar want het is zo ongelooflijk mooi maar ook zwaar :oops:
Waarom zo snel al: wij willen graag dat ze jong met elkaar opgroeien :dance: en omdat mijn vrouw der leeftijd ook doortikt
We zijn nu weer bezig met het bijhouden en van de week gaan we testen voor de ei-sprong
Wordt de donor voor het volgende kindje dezelfde als van jullie eerste kindje?
ICL, we hopen van wel het is nog even afwachten
@L word fan: Dat is dus nog een beetje onzeker begrijp ik?