ZWANGER worden van een TWEEDE ( deel 9)

ik heb getest kon me niet meer inhouden negatief

tja kon ook niet anders ik heb eigelijk pas 31 mei me nod

@wesselsem wrote:

Ik kom ook regelmatig kijken of je al zwanger bent Jaqueline. Ik hoop toch zo dat je er nog een kindje bij krijgt. 2 is ook zo leuk. Het meeste gun ik het jou. kus anita

Wat lief ook!! :-*

Ik ben vandaag met vlagen zo vreselijk duizelig joh, word er helemaal gek van.

Herkent iemand dit als eventueel zwangerschapsverschijnsel ofzo? Ik ken het nl niet.

Chantal… :naughty: :naughty: Veel te ongeduldig geweest. :wink:

Nee hoor, heel begrijpelijk natuurlijk. Nu de hoop niet opgeven he, je nod is de 31ste zoals je zelf zegt.

Chantal mn duimen draaien door hoor.

Jaqueline, Ik was met Britt ook met vlagen misselijk. De misselijk kwam te pas en te onpas. Dus wie weet

Wanneer kan je testen??

groet anita

@wesselsem wrote:

Jaqueline, Ik was met Britt ook met vlagen misselijk. De misselijk kwam te pas en te onpas. Dus wie weet

Wanneer kan je testen??

groet anita

En de duizeligheid? Ook herkenbaar?

Ik zal je vertellen, ik eb werkelijk geen idee wanneer ik kan testen he. Nog steeds die onberekenbare cyclus. Ik test altijd maar gewoon op gevoel haha

Vandaag vanaf het opstaan trouwens weer misselijk. Bah

Ja meid, de duizeligheid had ik ook. EN dat begon al voordat ik wist dat ik zwanger was. En nu ben je weer misselijk.

Ik duim echt heel veel voor je.

Dus testen maar

groet anita

@wesselsem wrote:

Ja meid, de duizeligheid had ik ook. EN dat begon al voordat ik wist dat ik zwanger was. En nu ben je weer misselijk.

Ik duim echt heel veel voor je.

Dus testen maar

groet anita

:think: Misschien een leuk idee om morgen (op de verjaardag van Jarno) te gaan testen.

Oh wat spannend Jacqueline!! Ik duim voor je dat het raak mag zijn!

Hier bij vlagen ook wel misselijk en gevoelige borsten… nog even geduld.

Donderdag is mijn nod :pray:

Helaas kan ik jullie het nieuws (als dat er is) pas over 2 weken gaan vertellen,

want morgen vertrekken we voor 2 weken naar Gambia!

nou heb weer getest met matcare

negatief :?

ik had zaterdag steekjes in me onderbuik dus dan kan eventueel net een innesteling wezen dus ja alles kan nog

of moet ik me hoop opgeven?

@chantalmvbrittany wrote:

nou heb weer getest met matcare

negatief :?

ik had zaterdag steekjes in me onderbuik dus dan kan eventueel net een innesteling wezen dus ja alles kan nog

of moet ik me hoop opgeven?

Natuurlijk niet opgeven! Je moet nog 4 dagen zie ik in je banner. Toen ik zwanger was van mijn zoon, heb ik 2 weken daarvoor ook negatief getest.

Hoop houden hoor :hug:

Jacqueline, spannend zeg. Ik duim voor jou. :thumbup: :thumbdown:

Wat zou dat een leuk verjaardagscadeautje zijn.

Tuurlijk moet je hoop houden! Zolang je nog niet ongesteld bent is er nog

hoop hoor :wink:

Je moet nog 4 dagen tot je NOD, ik teste bij Anique ook pas na een week

overtijd positief…

succes iedereen!!! :dance:

nog 3 dagen

duimen aub :wink:

jacqueline :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: succes meid :-* :kaars: :kaars: :kaars:

3 is mijn geluks getal , ik heb alles 3 x gedaan , dus kan niet missen , en ehh met vlagen duizelig zijn had ik bij de 1ste niet maar de 2de wel :-*

ooooooooooh sorry andere meidne , jullie ook succes natuurlijk :-* :-*

nog 2 dagen

He Jacqueline, hoe staat het ervoor?

Durf je er een testje op te wagen? Het mag nu wel eens raak zijn hè, vind je niet !

@Lieke74 wrote:

He Jacqueline, hoe staat het ervoor?

Durf je er een testje op te wagen? Het mag nu wel eens raak zijn hè, vind je niet !

Daar ben ik het helemaal mee eens!!

Ik heb nog niet getest. Op de één of andere manier durf ik het niet ofzo. Misschien bang om teleurgesteld te worden ofzo.

Ik ben nog steeds met vlagen misselijk, vanmorgen om 5 uur heel extreem.

Maar eten kan ik weer wel. Gisterochtend wakker geworden met wat buikpijn onderin de buik, maar dat is ook wel weer weg getrokken.

Peggy, dank je wel dat je zo meeleeft! :-*

Is 3 je geluksgetal?? :think: :think: …we zijn inmiddels ook 3 jaar “bezig”. :wink:

Maar verder voel ik helemaal niets!! En dat vertrouw ik niet :lol:

lieve jaqueline, testen hoor. En wat betreft dat je verder niets voelt. Je bent toch misselijk. Ik had ook echt geen meer klachten. Ik durfde ook niet te testen. Mar doe het nu maar

En nog gefelciteerd met je zoon. Ook alweer 4

groet anita