ZWANGER worden van een TWEEDE ( deel 9)

ohhhh wat leuk al die nieuwe meiden erbij.

welkom allemaal.

ik ben dus ondertussen weer ongi geworden en ben dus nu in mijn 3e ronde bezig.

liefs nathalie

Spannend, Dietje en Chantal!

Voelen jullie al iets…voorgevoel?

Ik ga heel hard :pray: voor jullie!!

hoi hoi

wij zijn ook bezig voor een 2e

ben in januari 2007 gestopt met de pil en de 26e deze maand gaan we naar het ziekenhuis

ik moest eerst afvallen voor we geholpen zouden worden en ik ben nu aardig afgevallen dus op hoop van zegen dat we nu geholpen gaan worden

IK kom me hier weer aansluiten :smiley:

Ik voel me weer goed (lees eerder op de dit onderwerp)

En we gaan het gewoon proberen, mocht mijn lijf nog niet beter zijn zal het ook niet lukken dus we zien wel.

mijn nod is 12juni

@Jacqueline wrote:

Spannend, Dietje en Chantal!

Voelen jullie al iets…voorgevoel?

Ik ga heel hard :pray: voor jullie!!

voel me anders maar kan ook wezen dat ik er onbewust veel mee bezig ben

heb het idee dat me borsten voller zijn geworden en met koken heb ik eens geen trek meer in het eten

maar ja dat zegt niks maar herken dat wel met de zwangerschap van brittany

de 10 dagen duren maar mijn gevoel zegt dat het wel eens raak kan wezen

we zullen het zien of het klopt

heb voordat ik zwanger werd van me dochter de pil geslikt … maar was binnen 2 maanden zwanger

nu heb ik niks meer geslikt alleen toen ik een korte relatie hebt gehad maar die 3 weken de pil reken ik niet mee

Hier ronde 19 voor een tweede.

Volgende week hebben we een HSG onderzoek waarna er statistisch gezien meer kans is op een zwangerschap :pray:

Gezellig wat nieuwe mensen erbij.

Vanmorgen ongi geworden.

Vind het niet erg zou ook wel erg snel zijn dus we gaan er weer voor.

Dit wordt ronde 2 voor nummer 2.

Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?

Ga vanmiddag lekker de stad in met een vriendin en morgen naar het dolfinarium.

En dan is het weekend al weer voorbij.

Fijn weekend allemaal.

balen neirod op naar de volgende ronde

'lieke jammer op naar de volgende ronde

effe een vraag aan iedereen

na hoeveel maanden waren jullie zwanger van jullie eerste kind

hier heeft het 2 maanden gestuurt en was toen ook gestopt in januari 2003 met de pil

slik nu al maanden niks meer

Ben ik ook weer :lol:

Balen meiden dat jullie toch ongie zijn geworden.

Chantal, ik was bij de eerste binnen 2 maanden zwanger maar nu zijn we al

bij ronde 5 :frowning:

ik ga niet echt iets leuks doen het weekend ik moet werken :frowning:

en wij waren voor Luna zo’n 38 maanden

heb momenteel nog een verschijnsel steekjes in me onderbuik

wat kan dat wezen echt had gegeten en ineens erg misselijk en licht buikpijn.

wanneer kan eventueel een innesteling plaatsvinden

Spannend,Chantal!

Ik heb geen idee wat die steekjes zijn…kan ook een teken zijn dat je ongi eraan komt ofzo. Ik denk vaak van alles te voelen, dus ik blijf nu altijd maar een beetje voorzichtig met hoopvolle dingen.

Maar natuurlijk hoop ik dat er een innesteling heeft plaats gevonden!

Wanneer de innesteling is weet ik eigenlijk niet precies.

Succes met wachten!

Ik was vandaag trouwens ook wat misselijk. Niet continu, maar steeds met vlagen. Maar goed, dat heb ik ook wel eens als ik ongi ga worden.

Chantal. Van m’n dochtertje was ik na 5 maanden zwanger.

Nu helaas duurt het (veeeel te) lang.

Hallo allemaal,

Mag ik me hier ook melden? Ben Jikke, mama van Daan van net 2 jaar en nu gaan we proberen of een tweede kindje ons is gegund.

We zitten op dit moment midden in een verhuizing (pffff) en ben drie dagen in de week werkzaam als secretaresse.

Kan niet beloven dat ik echt veel meeklets vanwege de verhuizing, Daan, huishouden (etc etc, jullie kennen het allemaal wel denk ik) maar lijkt me wel leuk om alle spanningen en teleurstelling weer te delen.

De vorige keer heeft het ruim een jaar geduurd voordat het raak was, mede vanwege een zeer onregelmatige cyclus. We hopen dat het dit keer wat sneller gaat, maar ja… daar hebben we helaas/gelukkig geen controle over.

Als er vragen zijn, steek van wal :smiley:

Groetjes!

Jikke, welkom hier!

Leuk dat je met ons mee wil schrijven. En voor jou gaan we dus ook heel hard duimen dat het snel raak zal zijn.

jacqueline :pray: misselijk :pray: ik hoop voor je dat je misselijk blijft :pray: , bijv de eerste 14 weken :wink: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :-* :-* :-*

@pegje wrote:

jacqueline :pray: misselijk :pray: ik hoop voor je dat je misselijk blijft :pray: , bijv de eerste 14 weken :wink: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :-* :-* :-

Haha…je houdt me in de gaten he? :wink:

Heel lief van je, dat je me zo volgt en voor me duimt hoor. :-

haahaha ja sorry hoor :oops: ik blijf steeds kijken of je al goed nieuws hebt , ik hoop het zooooooo voor je , :-*

@pegje wrote:

haahaha ja sorry hoor :oops: ik blijf steeds kijken of je al goed nieuws hebt , ik hoop het zooooooo voor je , :-

:thumbup: :-

Ik kom ook regelmatig kijken of je al zwanger bent Jaqueline. Ik hoop toch zo dat je er nog een kindje bij krijgt. 2 is ook zo leuk. Het meeste gun ik het jou. kus anita