Ik weet nog niks! Heb niet getest vandaag, wacht het eerst nog ff af en dan morgen testen… We vertrekken zo richting 't Vennebos dus de testen liggen in m’n koffer!
En ons zolang in spanning laten??? :naughty: :naughty: :naughty:
@Marieke_5000 wrote:
muggebulten :think:
hihihi foutje, ik zie net dat er mannetje staat :oops: maar goed ik vind dat gele dus lastig te lezen
En had het ook nog verkeerd geschreven :oops:
Apie, veel plezier en hopelijk heb je daar een positieve test
Ik zie geen geel?
Apie heel veel plezier en geniet ervan!!! :-*
De gele tekst bij Sweatest
hahahaha :lol: ik dacht al! waar gáát dit over??
mijn fout!!! :oops:
laatste updat op hyves van chelleke;
Laatste spullen pakken, huisje netjes achter laten, nog even zwemmen, de hondjes bij de opa’s en oma’s ophalen en dan weer naar huis. Einde van een super week. @ Vennenbos @ Veghel @Uden
(blauw beter?? :lol:
ik denk dat ze vandaag alweer weer om de hoek komt kijken :mrgreen:
ben thuis uit het zh… de samenlevingstest was negatief
ze zagen wel zaadjes maar die waren niet in leven
de zuurgraad was niet helemaal goed te bepalen maar kon goed zijn omdat vrijdag mijn ei al zo groot was dat hij dus die dag of daarna gesprongen was en nu dus mijn zuurgraad alweer te zuur was geworden
de folikel was nu 25 mm en zou dus kunnen dat hij gesprongen is want dan worden ze altijd wat groter na de eisprong
ze vullen dan met bloed en daarna verschrompelen ze langzaam weer
moet volgende week maandag of woensdag bloed laten prikken en weer opnieuw een afspraak maken
dus het is afwachten
:think: ik ben denk ik blond…
er is dus wel een eitje geweest maar niet bevrucht omdat je zuurgraad te hoog is?? of tast het zuur de zaadjes van je man aan??
:oops:
dat ie niet bevrucht is zeg ik niet
het is zo dat je de avond voor de samenlevings test moet vrijen
en dan gaan ze baarmoeder weefsel afnemen en kijken hoe de zuurgraad is en of er levende zaadcellen aanwezig zijn
als je vlakbij je eisprong zit dan is je baarmoederslijmvlies toegankelijk voor zaadcellen en blijven ze erin leven (als alles goed gaat)
maar te ver voor je eisprong en 24 na je eisprong word je slijmvlies weer te zuur voor de zaadcellen en overleven ze het niet
dus het kan zo zijn dat als ik afgelopen donderdag had gevreeen en die vrijdag middag ook die samenlevings test had gehad dat het toen wel positief had kunnen zijn en ik dus wel toegankelijk slijm had
maar goed pat en ik hebben die vrijdag wel ijverig de liefde bedreven :inlove: dus het zou nog mogelijk kunnen zijn
een eitje springt waneer hij zo’n 20 mm is en dat was het die vrijdag al
dus zou erom kunnen hangen
ergens had ik al een voorgevoel
want vrijdag had ik amper een terugvloed van sp**** vocht en zondag wel
nouja we zien het wel
ik snap :oops:
het gaat spannend worden dus!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
aha ik heb het ook even goed gelezen poeizie, dat wordt dus inderdaad spannend
@sweatest7 wrote:
hahahaha :lol: ik dacht al! waar gáát dit over??
mijn fout!!! :oops:
:lol: :lol: :lol:
Poeizie, duidelijk uitgelegt, nu snap ik hem ook
Ik duim voor je dat het raak is, en anders krijg je volgende maand weer een samenlevingstest?
ja als ik nu mijn cyclus weer afloopt en ik weer ongesteld word dan gaat het hele riedeltje weer van voor af aan beginnen
dag 5 t/m 9 clomid en dan weer afspraak voor echo dan afspraak voor samenlevingstest en als die is geweest weer bloedprikken
en moet weer een afspraak maken als ik bloed heb laten prikken
nou ja, je word iig aan alle kanten geprikt!
sorry, beetje flauw…hoop natuurlijk dat die “ellende” je volgende maand bespaard blijft… :-*
nouja ik hoop dat ik iig iemand tref die ervaren is met mensen die moeilijk te prikken zijn
poeh ik had blauwe plekken de vorige keer
en een gevoel van binnen alsof de naald aan de binnenkant geschampt had
je zag een hele onderhuidse streep :shock:
nouja hij liep toen wel… maar leuk is anders
bij de bloedbank jasten ze hem er zo in
en Jassen met een hoofdletter J zoooo echt zo snel was ik nog nooit geprikt
daar ben ik ook écht allergisch voor bbbrrrr krijg er de kriebels van…en ik weet dat ik binnenkort ook weer buisjes moet afstaan… :shock:
ja er werkte eerst een ja uh denk dat hij turks is … maar die kon echt mega goed prikken
had zijn naam ook opgeschreven in mijn agenda… en iedere keer als ik geprikt moest worden vroeg ik naar hem
helaas werkt hij er niet meer