Brrrr ik hou ook niet van prikken, het gaat mij niet om die naald maar dat hij in een ader moet :shifty: Vorige week moest ik bloedprikken…
blauwe arm eraan overgehouden?? dat heb ik nml altijd…ze prikken altijd door mijn aders heen…die zijn nogal flexibel geloof ik :shifty: :oops: :shock:
daarom kijk ik er ook nooit naar waneer hij er in gaat
als ie zit kan ik wel kijken maar erin brrrrrr
maar zo raar… ik kan op mijn werk wel gewoon een injectie zetten bij clienten … al heb ik de eerste paar keer bij het prikken in een spier wel zweethandjes gehad hoor
toen ik klaar was heb ik echt een paar keer gevraagd of ik diegene niet had gepijnigd :shifty:
het is ook een beste naald als je hem zo bekijkt
en als je dan soms die ledematen ziet van sommige clienten dan denk je wauw ik mag wel oppassen dat ie er niet straks aan de andere kant weer uit komt :shock:
maar nu had ik laatst een oudste dienst en moest ik dus helemaal zonder begeleiding een injectie geven in de spier (hydrocobamine vit. B12) en voelde me toen wel even trots dat mevr. zei dat ze er helemaal niets van had gevoeld
echt super stoer vond ik dat van mezelf 8)
raar he ?
ik controleer ook regelmatig nu mijn eigen bloedsuiker
zeker omdat bij mij in de fam. diabetis voorkomt
en ik zou het intraveneus prikken (in de ader) ook heel graag willen leren
ondanks ik het heel eng vind
hadden jullie dat trouwens ook meegekregen?
dat je tegenwoordig een apparaat hebt die via een blauwe lamp de aders zo kan laten zien zodat je makkelijker geprikt kan worden?
ik had het laatst op het nieuws gezien
dat lijkt me echt een hele verbetering
nee niks van gehoord! maar wát een uitvinding!!! :dance:
en ik heb ook 2 jaar verpleegkunde gedaan en kon ook rustig andere mensen prikken…maar als iemand bij moi moest prikken…nee dank je de koekoek!!! :roll:
Naalden brrrrrrr zo niet mijn ding :eh:
Ik ben ook moeilijk te prikken, vorige week moest ik nog voor mijn ijzer, had ze dat ding erin liep hij niet dus op een andere plek, die is nu nog blauw :roll:
Daarom hoop ik ook zo dat mijn suikerwaardes stabiel blijven en ik geen insuline hoef te gaan spuiten tot aan de bevalling :oops:
En ik dacht, laat ik eens een buikfoto hier erin gooien :mrgreen:
Vandaag 33 weken en hij gaat nu echt naar voren ipv rondom zoals bij Naat.
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
wat een mooie buik zeg :inlove:
maar insuline is niet eng toch? dat is maar zo’n miniscuul naaldje
ik heb mezelf ook geinjecteerd met pregnyl en dat is eigenlijk ook niet eng
maar 4 jaar geleden zat ik nog helemaal niet in de zorg en had ik het mezelf nooit voor mogelijk gehouden ooit een naald in mezelf te steken :shock:
en dat is ook een onderhuidse injectie en die is niet eng vind ik achteraf gezien
Een naald is een naald voor mij :oops:
Ik vind het al zo knap dat ik mezelf durf te prikken voor de suikerwaardes en dat is nog wel met zo’n speciaal ding :lol:
Nee zonder gein, ik ben doodsbenauwd voor naalden. Toen ik 5 was heb ik een auto-ongeluk gehad waarbij ik 3 weken in het ziekenhuis heb gelegen en het enigste wat ik daar eigenlijk nog van kan herinneren zijn de spuiten die ik dagelijks kreeg in mijn benen.
ik snap je helemaal…
toe ik van Yaniek moest bevallen was ik een maand te vroeg dus kreeg ik een infuus…
Yaniek was er nog niet uit en het eerste wat ik vroeg was of dat ding er ein delijk uit mocht!!! :lol:
kon ik tenminste fatsoenlijk douchen…
ahhh zielg hoor :hug:
mijn moeder was ook helemaal in shock hoor toen ik had verteld dat ik mezelf had geinjecteerd … die was helemaal van haar padje af hahaahaha
ik … het kind die het hele stadhuis bij elkaar gilde als er geprikt moest worden en doodsbang voor naalden …
ze wist echt niet wat ze hoorde toen hahaahah
Hahaha tja een mens kan veranderen he.
Kijk, mochten mijn waardes gaan stijgen en ik eventueel toch moet spuiten dan zal ik het wel doen hoor, alles voor Harry maar ik doe het met mijn ogen dicht :oops:
hihihihi zie het helemaal voor me :mrgreen:
Dus ik blijf hard door hopen dat de waardes stabiel blijven, Harry niet ineens een flinke groeispurt krijgt en de vk mee wil werken zodat ik misschien toch thuis mag bevallen EN geen insuline hoef te spuiten :mrgreen:
ik duim voor je hoor…
ook al ben ik nog niet zwanger ben ik wel al aan het nadenken over hoe ik het straks zou willen doen
als ik moet bevallen word er uitgeweken naar harderwijk of almere
maar ik zie het zelf niet zitten om dik in de weeen naar het ziekenhuis te rijden… mennnn het is best een eind weg hoor
zeker 30 min rijden daar moet je toch niet aan denken
toen ik nog in almere woonde waren we er zo … maar nu
oef ik twijfel ernstig of ik het straks thuis wil proberen
maar goed het is ook een 2de kindje dus zou makkelijker moetn gaan
dus het is wel brain stormen
nou dat is ook al zeker iets waar je over na moet denken hoor! :hug:
kan ik heel goed begrijpen…
Ff een kort berichtje vanuit t Vennebos, vanochtend getest en helaas negatief!! Maar nog niet ongesteld… Zal wel snel komen… Vind t super jammer en ook mijn vriend is teleurgesteld (meer dan ik dacht dat ie zou zijn) Komende maand gaan we er flink voor!
Zal volgende week op jullie verhalen reageren!
oh balen zeg apie :hug:
maar kan nog altijd hoor… er is nog hoop
zijn meiden geweest die pas na 10 dgn overtijd teste
en misschien kan je eisprong wat later zijn geweest dus dat het hcg nog teweinig was
@sweatest7 wrote:
berichtje van chelleke op hyve’;
jammer, kan mijn mail niet checken. Op de tel kan het niet en op de laptop is het ook mislukt. Seunt maar helaas. Nu lekker slapen. Morgen weer leuk dagje van maken. xxx @ het vennenbos
veel plezier nog meissie!! :-
Dank je wel wijffie :- :-*
Ga even vluchtjes bijlezen, zijn nogal wat pagina’s :shifty:
Iig hebben wij een super week gehad (op de duivels na)