Zwanger worden van een TWEEDE (deel 11)

Balen Apie :hug:

Mooie grote buik Marieke :inlove:

Dikke knuffels meiden :hug: :hug:

Prikken? wat stelt dat nou voor :snooty: :mrgreen:

Ik doe het normaal 3 keer per week bij mezelf :mrgreen:

(nu 2 keer)

Er is een paar jaar geweest dat ik om de 14 dgn moest bloedprikken :shock:

:hug: voor diegene die het maar niks vinden :-*

Hey dames,

Ik hoop dat hier alles goed ga.

Ik heb niet alles mee gekregen of onthouden.

Want ik neem even iets wat afstand tot de test/ongi periode.

Ik heb vorige maand me helemaal me gek gemaakt en nu wil ik me daar voor behoeden.

Ik lees nog gewoon wel mee, maar ben er dan maar ook heel even.

Apie wel bale meid.

:hug: :hug: :hug: :-*

:hug: :hug: :hug: ikaa

je lichaam kan je vlink in de maling nemen he

Hey meiden,

Ikaa, snap je gevoel heel goed. Miss wel even lekker om wat afstand te nemen en het dan wat af te wachten…

Chelleke, heb je het lekker gehad in 't Vennenbos? Veel gezwommen?

Wij zijn vandaag terug gekomen, was leuk maar ook weer fijn om thuis te zijn! Nog niet ongesteld, maar net wel iets gekleurde afscheiding. Ik denk dat de duivels vandaag nog doorbreken! Wel 30 dagen cyclus opeens, en heb m’n eisprong dus helemaal verkeerd gevoeld. Volgende maand weer een kans…

We hebben het super gehad :smiley:

We hebben 3 dagen gezwommen en de rest anders ingevuld.

Foto’s gaan nog volgen :wink:

En hebben jullie het gehad?

:-*

En Apie heeft het doorgezet?

Chel, ben benieuwd naar je foto’s

Ook wij hebben 't lekker gehad! Niet zulk mooi weer dus idd veel gezwommen, en veel gegeten met z’n allen (we waren met vrienden van ons waarvan er 1 kok is :smiley: )

Vandaag lijkt m’n menstruatie door te zetten…

Hoe is 't met jou Bigsby? Inseminatie goed gegaan en nu het lange wachten…? Echt super spannend!!! Ik hoop het zo voor je!! :pray:

Fijn dat jullie het ook leuk hebben gehad :thumbup:

Waren jullie maandag ook nog wezen zwemmen (jullie aankomstdag)?

Inderdaad wel jammer van het weer. Wij hebben echt geluk gehad :smiley:

Nee die dag niet, kwamen ook pas om 3 uur aan. Eerst ff lekker niks gedaan, rond 6 uur wel naar 't Plaza gegaan voor een drankje. Waren jullie toen al weg?

Ja, wij zijn rond 16u weggegaan. :wink:

Ach jullie zouden elkaar toch niet herkend hebben :wink:

Balen dat het doorgezet heeft Apie :hug:

En ja het is idd heel spannend, ik heb veel last onderin mijn buik en een zwaar drukkend gevoel op; mijn bekkenbodum :think: Maar goed ik ga nergens vanuit, zal wel heel toevallig zijn als het de eerste keer gelijk raak zou zijn :wink:

Tuurlijk hoop ik dat wel :lol: :lol:

dat zou natuurlijk heel gaaf zijn bigsby :smiley:

ja dat zeker maar ik geloof niet dat dat gaat gebeuren, ik ben de laatste tijd een beetje bang dat het helemaal niet meer gaat gebeuren :cry: :cry:

:hug: hoop met je mee dat je snel een kindje onder je hart mag dragen

ik dacht ook altijd dat ik met die verschrikkelijke rot cyclussen nooit zwanger zou raken

indirect is dat ook zo want zonder medicatie is de kans heeeeel erg klein dat ik spontaan zwanger raak

ik heb geen eisprong zonder die medicatie

gelukkig na 3 cyclussen clomid waarvan de laatste ook een pregnyl injectie was ik zwanger van tygo

het is gewoon moeilijk om het los te laten… ik haat het als ik iets niet zelf kan controleren

maar het kan niet anders… het enige wat ik kan doen is mijn medicatie slikken en in de juiste periode geslachtsgemeenschap hebben

de rest moet het lichaam zelf doen

maar ik zit ook hoor

IK WIL HET IK WIL HET IK WIL HEt!!! NUUUUUUU!!! :wall: :mrgreen:

Vervelend h’e Poeizie, ik wil het ook NU :snooty:

Het is gewoon zo kl*te dat het nu niet meer wil.

Bij jou heeft het een oorzaak, en jij weet dat je die medicijnen nodig hebt. Maar ik weet niet wat ik nodig heb want ik mankeer niks (zover ze weten) dus betwijfel ik zolangzamerhand of het nog wel gaat komen :think:

Dikke knuffel meiden :hug:

@ Poeizie, dat verlies van controle maakt het extra klote he. Een heleboel dingen in 't leven kan je bereiken door er hard voor te vechten maar dit kan je gewoon niet zelf beinvloeden! Ook al doe je nog zo je best… Godzijdank voor de wetenschap die iig een handje kan helpen!

@ Bigsby, super frustrerend dat je niet weet wáarom het niet wil lukken! Hierdoor ben je ook weer een groot stuk controle kwijt… Maar ze kunnen tegenwoordig zoveel! En wie weet ben je nu al zwanger :wink: De hoop niet opgeven hoor!

Hallo!!

zitten jullie ´vol´??

Ik ben al een tijdje niet meer ingelogd geweest hier… met de drang voor een nummertje twee tóch maar weer eens kijken, kom ik dit topic tegen! Leuk!

Onze Fréderique is anderhalve week geleden 1 jaar geworden en ook wij willen graag nog een kindje. Afgelopen maanden een beetje halfslachtig mee bezig geweest met 0 resultaat, nu met een vakantie naar Egypte in het verschiet kijk ik er opeens met heel andere ogen naar! Hahah! :inlove: