Zwanger worden van een TWEEDE (deel 11)

Marieke, dat is wel positief nieuws voor je… Ik :pray: dat je alsnog thuis mag bevallen…

ik ben weer terug :mrgreen: 4 buizen bloed lichter, maar ach… is eenmalig als het goed is.

Weer veel info gehad enzo. Ik had naast de vk die 4 mei erbij was ook een studente verloskundige. Die heeft de hele intake gedaan.

Ik mag morgenochtend de vk bellen en dan gaat ze kijken of ze morgen een echo kan maken. Ook kan ik bellen voor een termijnecho.

Als het morgen eventueel niet lukt, gaat ze haar best doen voor een andere oplossing, als ik maar wat meer zekerheid heb :mrgreen:

Zo maar even bellen met het ziekenhuis :mrgreen:

@ nana en Pattycoat, nou ik had er vanochtend nog 1 gedaan, die is nog steeds erg vaag, zo op het eerste gezicht negatief vaag, maar als je goed kijkt zie je wel een streepje.

Ik denk dus niet dat deze blijft plakken. :frowning:

@ Apie, dat hebik dus ook… Ik hoop voor jou dat ie beter uit pakt! :slight_smile:

@ marieke, klinkt goed zo! Het is wel fijn dat ze het in elk geval snappen. Weet je al wat meer ondertussen?

@ Pattycoat, weet jij al wat meer? Ik vond het bij mijn VK zo fijn, die doen bij de intake al meteen een echo. Eigenlijk elke controle, hartslag doen ze pas na 36 wk met doppler, anders met echo apparaat.

Ik ben heel benieuwd, voel me verder nl helemaal niet zwanger. BEn alleen enorm emo en sjaggie…

DUs ik ga ook van niets uit, alhoewel ik nu erg baal hoor ondertussen, k heb elke keer van die vage testen… word je lichtelijk moe van haha

mijn NOD weet ik niet wanneer die is. ik dacht vandaag, maar kan net zo goed vrijdag zijn. T wisselt tussen een cyclus van 24 of 26 dagen.

DUs ik denk (hoop) dat ik gewoon te vroeg was, verklaart alleen niet waarom van 1 en de zelfde pot urine de ene test donkerder uitslaat van de ander. En vanochtend zo’n vaag streepje…

k wacht op mijn ongi!

later meiden!

nog steeds spannend voor een aantal meiden… hoop snel op een dikke streep voor jullie hoor :pray:

hier braaf nog aan de clomid

vrijdag afspraak bij de fertiliteitpoli dus dan meer nieuws

wel fijn dat mijn ongi niet zo heel lang duurde

was er gister vanaf en vandaag ook geen bloed verloren

dus denk echt dat het nu klaar is

wel netjes zo 6 dgn :smiley:

Na n positieve test vanochtend, ongesteld geworden.

Op naar ronde 10 :zzz: hoe is t met de ande re dames?

Ow wat balen Myse! Ronde 10 alweer… (is voor sommigen miss niet zo lang, maar ik vind 't al lang hoor!!) Ik hoop dat je dan meer succes hebt…

Hier voel ik me steeds ‘zwangerder’, borsten worden gevoeliger en heb nog steeds de krampjes in m’n onderbuik. Heb niet meer getest, wacht tot zondag of maandag. Maar heb er een heel goed gevoel over… We gaan 't zien!

Jammer Myse… Op naar de volgende ronde :hug: Duimen op een succesvolle ronde :pray:

Woensdag had ik de intake bij de vk. Alles goed enzo. Ik had een studente vk. En de vk die bij Damian was en bij mijn mk zat er naast. Gelijk vroeg ze of ik al een echo ofzo had gehad. Nee dus. Maar wel verteld dat ik erg onzeker was. Gelijk zei ze me dat ik donderdag om 9 uur moest bellen en dan zou ze even kijken wat ze voor me kon doen. Dus donderdag gebeld en ik kon om half 1 naar haar toe. Heeft ze een echo gemaakt :mrgreen: 1 mooi beebje met een mooi kloppend hartje :inlove: Weer wat gerustgesteld :mrgreen:

Hier mijn 1e echo met 8+1 :inlove:

balen myse :hug:

zh geweest en echo was goed

het is dag 9 maar er zat een folikel van 20 mm

dus we hebben huiswerk voor vandaag en zondag :mrgreen:

maandag heb ik samenlevings test om te kijken of mijn slijm al toegankelijk is

maar zal toch wel … zeker met zo’n knoerd van een ei

ik ben benieuwd hoor

Chelleke, hoe gaat het met jou??

Apie, spannend :pray:

berichtje van chelleke op hyve’;

jammer, kan mijn mail niet checken. Op de tel kan het niet en op de laptop is het ook mislukt. Seunt maar helaas. Nu lekker slapen. Morgen weer leuk dagje van maken. xxx @ het vennenbos

veel plezier nog meissie!! :-*

Jammer maar maak er in ieder geval een leuke dag van… Je leest dit vast als je weer kan internetten :-*

Pattycoat, wat heerlijk zo’n kleine pinda met kloppend hartje he!! Helemaal super! Geeft weer een hele hoop bevestiging. Ben jaloers :wink:

Poeizie, klinkt goed! Lekker aan de slag de komende week :mrgreen:

Ben benieuwd wat er uit de samenlevingstest komt!

Fijn weekend alvast iedereen!

En ik ga maandag Chelleke gezelschap houden in 't Vennenbos hihi

Hallo dames,

Ja ja weer terug van weg geweest.

We hebben een super vakantie gehad en zijn vandaag dan ook terug gekomen.

Ik heb niet alles bij gelezen, want be bek af om alles te onthouden.

Wel even voor Marieke een super knuffel.

Want wat een goed nieuws meid en ik duim voor je dat ze toelaten om je wens te laten uitkomen.

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

update’tjes chelleke van hyves;

van vandaag;

hihi mannetje heeft kleurwedstrijd gewonnen van puk en pelle (waren er maar 2 maar dat zeggen we niet re hard…sssst) @ Vennenbos

Manneke heeft alleen al op 1 oortje 6 muggenbultjes van 1 nacht. Hij heeft geen last van. Nu wachten op de Puk en Pelle show en genieten van mijn mannetje. @ Vennenbos

van gisteren;

weer een leuk dagje gehadm Nu genieten in bedje van het gekletter van de regen op het dak. Gezellie. xx @ het vennenbos

jullie hebben het zo te horen erg gezellig @ het vennebos :mrgreen:

heerlijk hoor ik wil ook weer heen

Pfff nog 2 (maar kan ook 3 zijn) dagen tot m’n NOD, vanochtend weer een Kruidvat testje gedaan en negatief. Ga toch maar nergens vanuit al voel ik me nog steeds ‘anders’… En ik mag natuurlijk ook helemaal niet klagen, ben nog maar net begonnen…

Wel toevallig van Chelleke.

Want wij zijn naar lommebergen geweest (en vennebos zijn 1) en daar heeft N ook de kleurwedstrijd van Puk en Pelle gewonnen.

Vind het kei leuk gedaan van van die 2 parken.

Nou weten jullie misschien wat lik tegen de eisprongpijn kan doen?

Want pffffffff wat een pijn zeg.

Dus vanaaf maar even klussen als het kan hahaha

niet veel ikaa … gewoon ondergaan en vlink aan de klus :mrgreen:

Ikaa, daar is helaas niks aan te doen, maar klussen helpt wel :wink:

Apie: en en en? :pray: :pray:

Marieke, bah muggenbulden :?

Maar zo te horen hebben jullie het leuk :mrgreen:

muggebulten :think: