Zwanger worden van een TWEEDE (deel 11)

zo het is idd weer maandag

was alweer bijna vergeten dat ik vandaag een afspraak bij de fysio had voor het ophalen van mijn steunpanty … maar gisteravond had ik zoiets van oja dat moet ook nog , zucht :roll:

en natuurlijk als ik iets te doen heb smorgens vroeg dan bedenkt tygo om lang door te slapen dus die moest ik wakker maken vanmorgen

nouja heb ze dus kan weer beetje rustig aan doen vandaag

ben nog steeds niet helemaal beter dus ga geen gekke dingen doen

vanmorgen gestart met clomid

o ships ja ik moet zo ook nog even de fertiliteit bellen

kijken of ik de afspraak naar de vrijdag middag kan zetten

in de ochtend is toch moeilijker op mijn werk

Leuk he, zo’n steunpanty :lol: Ik meet die dingen aan dus weet wat het is… Waarom moet je eigenlijk een panty dragen en niet kniekousen of kousen tot de lies?

Spannend dat je begonnen bent met clomid! Hopelijk geeft het snel resultaat.

@ Bigsby, ook jij succes in het ziekenhuis!

@ bigsby

Suc6 elke dag in het zkh :hug:

en die lunch doen ze maar gewoon even hoor :angel: :slight_smile:

@ poeizie

:hug: :hug: :hug:

@ All

Fijne dag :-*

@Apie wrote:

Leuk he, zo’n steunpanty :lol: Ik meet die dingen aan dus weet wat het is… Waarom moet je eigenlijk een panty dragen en niet kniekousen of kousen tot de lies?

Spannend dat je begonnen bent met clomid! Hopelijk geeft het snel resultaat.

@ Bigsby, ook jij succes in het ziekenhuis!

ik heb grote spataderen in beide bovenbenen en ze was bang dat alleen de kousen te weinig steun zouden bieden en te snel zouden afzakken

zeker omdat ik nogal veel beweeg in mijn werk

veel bukken, lopen hurken etc

Hmm dan nog zitten panty’s vaak heel vervelend. Ik meet ze eigenlijk nooit aan, wel lieskousen en die zijn een stuk comfortabeler! Hoop dat de panty bij jou wel goed zit! Panty’s zijn overigens ook duurder, ligt aan je verzekeringsmaatschappij in hoeverre je daar iets van merkt (sommige verzekeraars hebben een vaste prijs en het verschil in prijs wordt door de aanmeter betaalt, heel oneerlijk…) Maar veel succes iig :wink:

ik had al een panty voor proef en die zat niet helemaal goed

die ik nu heb zijn wel goed

ze zitten eigenlijk best lekker… zeker omdat ze ze bij de taille nu hoger heeft gemeten dus komt hij nu tot net onder mijn boezem

dat scheelt een eind met bukken enzo

maar merk wel dat ze weer nieuw zijn hoor… zo echt wel

ik krijg volledig vergoed alleen de aantrekhulp die zou ik zelf moeten betalen,…dat vind ik wel weer krom

Ja ook dat is per verzekeraar verschillend, Agis vergoed die aantrekhulpen weer wel. En hou er wel rekening mee, dat de panty’s wel vergoed worden maar eerst van je eigen risico af gaan! Dus als je daar nog niks van hebt verbruikt betaal je ze eigenlijk alsnog zelf…

Ff helemaal off topic, sorry dames hihi

oh aan het eigen risico is al aangekomen hoor

ik dacht ook dat ik mijn clomid moest betalen

4 jaar geleden moest ik per beurt 30 euro betalen ofzo

maar dit keer hoefde ik dat niet

denk dat mijn eigen risico al betaald is :mrgreen:

oh meiden ik zag net op de kindjeopkomst website dat we hot op het forum zijn hahahaa

wat is hot op het forum

zwanger worden van een TWEED… haahahaa

samen met foto pos. met 8 wkn en

Arts advieseerd fv?!?!?!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ooo ik zie nu pas dat ie 3x geplaatst is hahaha.

Denk dat dat door mn mobiel komt.

Anyway bedankt dames!

Ik ken nog niet alle verhalen hier, dus sorry als ik iets vraag wat al 100x gevraagd is haha.

@ Apie, dat is nu precies wat ik ook bedoel ja, jebent er toch steeds mee bezig.

Maar volgens mij kan het wel hoor, maandag is 5 dgn geleden, kan zijn dat je misselijk bent van het innestellen? Wil je geen valse hoop geven natuurlijk.

Maar ik was met Sem toen met de innestelling flink ziek. Dag erna was het over. Alleen misselijk blijven kan denk ik nog niet.

Hmmm beetje vaag haha.

@ marieke, jeetje meid, dat is heftig zeg. Het niet weten wat er nu precies is gebeurd werkt niet mee aan het verwerken inderdaad.

Ik wens je veel sterkte toe.

@ Pattycoat, dat heeft wel wat de zelfde verlos! Is heel fijn die ken je al en ze kent jou al.

@ Chelleke, wie weet! Ik duim voor je!

@Bigsby succes in het ziekenhuis.

nou hier een testje gedaan (kruidvat 2 voor 5) 1 had ik laten liggen. en zag m later pas, streep was duidelijk aanwezig.

Dus maar een 2e gedaan. EN jawel een heeeel vaag streepke (binnen de tijd) wel zo vaag dat je heeel goed moet kijken, maar zichtbaarder naarmate de tijd verstrijkt.

WAt moet ik hier mee :frowning: durf nog niet echt te hopen…

Later!

Haha, dat ken ik hoor.

Ik had ook een hele vage streep op mijn test, ik durfde toen ook niks te hopen, ik moest heel goed kijken.

Ik liet hem mijn man zien, en die zag ook wel ‘wat’.

Ik was klaar met de streepjes test, ik haalde een test van Clearblue, gewoon met ZWANGER of NIET ZWANGER, dat was voor mij duidelijker.

En daar kwam 10 maanden geleden ZWANGER uit, dus ik wil je niet te vroeg laten juichen, maar ik heb er een goed gevoel bij.

Myse, ik had 5 dagen voor NOD een vage streep… Morgen of overmorgen nog een keertje 1tje doen. :pray:

Owww Myse, dat is spannend zeg!! Maar een streep is een streep! En morgen of overmorgen weer testen, dan zou de streep dikker moeten zijn… Wanneer is/was je NOD?

Hier nog steeds krampen in m’n onderbuik. Dit heb ik normaal echt nooit… 's Ochtends valt het nog mee en wordt in de loop van de dag erger. En met vlagen wat weeig… Weet dat ik nog ff moet wachten helaas. Over een paar dagen toch maar ff testen!

Het gaat spannend worden voor een aantal dames hier.

:pray:

@Pattycoat wrote:

Het gaat spannend worden voor een aantal dames hier.

:pray:

En voor jou ook spannend, morgenochtend de 1e afspraak bij de vk zie ik! Ook meteen een echo? Ben benieuwd, veel plezier!

Ik ga niet van een echo uit. Is alleen de intake volgens mij…

Ergens hoop ik met het oog op afgelopen mei, dat ik een extra echo mag. Maar ik ga nergens vanuit.

Ik kon me niet inhouden, heb vanmorgen toch een testje gedaan (Kruidvat 2 voor 5 euro) en na een half uurtje stond er toch een heeeel vaag roze streepje! Maar over een paar dagen nog maar een keer doen, ik ben er natuurlijk wel erg vroeg bij. Maarja, ik voel me zwanger en dat had ik bij mn dochter ook!

Dat is wel vroeg ja… Dat had ik bij de 1 na laatste keer ook gedaan, ook na half uurtje een streepje. Maar een dag later werd ik ineens ongesteld… Maand later was het wel raak en had ik 5 dagen voor NOD een licht streepje binnen de tijd…

Hopelijk test je van de week donkerder :pray:

Ja dat hoop ik ook… Vrijdagochtend nog maar es doen. Pff wat gaat de tijd toch langzaam als je ergens op zit te wachten!!

Hoe was 't bij de vk, Pattycoat?

Spannend hier :pray: :pray: :pray: :pray:

Net weer terug uit het ziekenhuis. Kleine Harry groeit nog steeds volgens de middellijn en weegt nu 1991 gram. En… ik had gelijk, hij ligt met het koppie naar beneden!!!

Arts dacht eerst van niet want ze kon hem niet voelen en in eerste instantie zag ze het op de echo ook niet maar ze zat te diep, meneer ligt gewoon nog wat hoger, ach had Nathalie ook.

Mijn bloeddruk is 140/60, voor mij ietwat afwijkend maar verder goed.

Voor de duizeligheid net gelijk bloed af laten nemen. Hopelijk vanmiddag daar de uitslag van.

Ik heb gelijk gevraagd of ik misschien toch weer terug mocht naar de vk, omdat Harry gemiddeld groeit en de internist tevreden is over mijn waarden. Wel zei de internist dat het een beginnende zwangerschapsdiabetes is. Kielekiele dus. Ze gaat het met haar supervisor overleggen, in principe doen ze het niet maar ze snapt mijn beweegredenen heel erg goed, helemaal ook omdat het al zo’n emotionele tijd voor ons is. Mogelijk kan er een tussenoplossing gevonden worden, controles bij de vk en echo’s in het ziekenhuis. Misschien dat ik dan ook alsnog thuis mag bevallen. Als het meezit horen we dat vanmiddag.

Verlof laat ik inderdaad een paar dagen eerder ingaan, dus aanstaande dinsdag zal mijn laatste werkdag zijn, de arts vond dat ook een zeer goed idee.