Zwanger worden van een TWEEDE (deel 11)

Monique Rabbit Hill zit toch bij jou in de buurt?

Marieke, ja zit redelijk dicht bij mij ja, ga jij daar heen?

Ja van 4 t/m 8 oktober.

Ben jij er weleens geweest?

Schijnt wel leuk te wezen, vooral voor kids.

Nee natuurlijk ben ik daar nog nooit geweest, dat is veelste dichtbij huis :wink:

Maar het schijnt daar idd erg leuk te zijn, ik kende vroeger ook mensen die daar werkte.

Ik heb nl ook 13 jaar in de horeca gewerkt!

Lekker dat je daar heen gaat, is wel genieten.

We zijn er ook wel even aan toe hoor na alles van de afgelopen 3 maanden, volgende week wordt ook moeilijk, verjaardag van schoonmams, ipv feest worden ze op die dag bijgezet :cry:

Ik geloof graag dat jullie er echt aan doe zijn, jullie hebben het zwaar genoeg gehad :hug: :hug:

Ik ben er ook nog hoor, maar net terug van een weekje vakantie op Terschelling.

Dus ik ben druk druk druk met wassen en strijken.

Dus wanneer ik alles weer op de rit heb zal ik weer lekker komen kletsen!

@Myse wrote:

Hoooi,

Ik kom hier ook inhaken. Heb n zoontje sem van ruim n jaar, zitten nu in ronde 9 alweer.

Moet volgende wk za weer ongesteld worden. Of niet.

Sinds vandaag ben ik met pozen wat weeigi, opgeblazen buik, weer meer melkafscheiding (na n dostinex kuur) uitslag op mn buik, vooral rond navel.

Hoewel we geen haast gebben, merk ik dat ik er toch meer mee bezig ben. Ik hoop ergens deze maand niet, we hebben t geprobeerd over te slaan, want mocht t raak zijn ben ik op dezelfde dag uitgerekend als sem haha, zou wel n bak zijn.

Welkom en toi toi toi :pray:

Denk ook zeker dat m’n lijf me in de maling kan nemen… Die misselijkheid kan ivm hcg nog niet idd. Wel onafgebroken menstruatie gevoel sinds eispong. Heb ik altijd wel een paar dagen maar nooit zo lang als nu… Op vakantie kan ik testen…

Marieke, heerlijk dat jij ook ff op vakantie gaat, heb je zo te horen meer dan verdient!

Hoe is 't met de rest???

Apie mijn schoonouders zijn afgelopen juni beide bij een verkeersongeval om het leven gekomen. Nog steeds ongeloof maar dus heel veel moeten regelen de laatste tijd. Aan ons verdiet nog niet echt toegekomen. Ook het feit dat we nog steeds niet weten wat er precies gebeurd is, waarom die ander op hun weghelft is gekomen werkt niet echt mee.

Vandaar :wink:

Wij wilden vandaag wat leuks met Naat gaan doen maar het is niet echt weer om een lekkere boswandeling ofzo te maken :think:

Marieke, vervelend dat jullie nog steeds niks weten zeg. Dat maakt het verwerken er ook niet makkelijk op :hug:

Is een indoor speeltuin dan niks voor vandaag om te doen met Naat ?? :-*

Hier gaat het wel lekker, ben wel nog steeds onzeker. Heb af en toe wat last van menstruatie-achtige pijnen in mijn onderbuik, maar gelukkig geen bloedverlies. Woensdag moet ik voor de intake naar de vk. Ben benieuwd. Ik krijg dezelfde die bij Damian er was en de vorige keer met mijn mk.

@ Marieke

pfff wat duurt dat toch lang hè met dat onderzoek :frowning:

Je wil toch wel eens weten hoe en wat :hug:

@ Pattycoat

Fijn dat je dezelfde vk krijgt :thumbup:

He meiden,

ik had al even vluchtig bijgelezen de afgelopen dagen maar niet de puf gehad om te reageren.

we zijn afgelopen donderdag teruggekomen van onze vakantie in Italië. We hebben een heerlijk vakantie gehad. Donderdag en vrijdag verder heel druk geweest met wassen en boodschappen doen.

Gisteren hadden we groot feest want toen werd onze kleine man 2 jaar. Het was erg gezellig en hij is erg verwend.

Morgen naar de gyn voor het ivf verhaal en morgenvroeg even naar de apotheek voor de clomid. Ben gisteren ongi geworden en we willen deze maand nog een iui meepakken.

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Liefs Chantal

Welkom terug :thumbup:

Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad!

Pff Marieke, wat een vreselijk verhaal! En natuurlijk wil je weten wat er precies is gebeurd. Is de tegenligger ook om het leven gekomen? Veel sterkte met jullie verlies :hug:

zo…ik heb 2 vriendinnen…allebei zwanger :inlove:

misschien mooi dat ik nu de volgende ben :angel: :pray:

al zie ik het deze ronde somber in :frowning:

Chelleke, ik duim voor je dat je het mis hebt… :pray:

Chelleke, hopelijk heeft je gevoel het mis :hug:

:-* :-* :-*

pff het is weer maandag :roll:

Zo vanaf morgen mag ik elke dag naar het zkh, ff vragen of lunch inbegrepen is :lol: :lol: