Zwanger worden van een TWEEDE (deel 11)

chel helemaal met je eens! lekker aan de bel trekken! en kijken hoe nu verder…

:hug:

:-*

Chel, vind ik ook hoor, je hebt nu al lang genoeg gewacht. :hug:

Wanneer ga je bellen?

Poeizie, het is nou eenmaal vervelend al je weet dat het niet vanzelf komt. Ik snap daar bij mezelf ook niks van, de eerste kwam gelijk en nu… niks… het is ook gewoon niet te bevatten hoe of wat.

Maarre het is nu onze beurt vind je niet dames? :mrgreen:

Dames ik vind het zeker jullie beurt nu!!!

Sweatest gefeliciteerd :inlove: :-*

:-* :-*

Wij gaan maandag (de 20e) een weekje naar Landal,

ben ik er dit jaar ook nog even tussenuit geweest. :dance:

Daarna wil ik bellen (de 27e of 28e), ben ik mooi net ongi af

(ten minste ik ga er gewoon vanuit dat het wederom een wod word ipv nod)

Of ze ons dit keer meteen weer naar de gyn stuurt weet ik niet, of ze wil eerst weer een potje. :think:

Ik hoop dat eerste want de vorige keer zei mijn ha en Rob zijn ha in dienst dat zijn zaad heel slecht was en we zo niet zwanger konden raken.

Hij heeft dat heel erg gevonden en later bleek bij de gyn het allemaal wel mee te vallen. Zijn zaad was niet optimaal maar we konden er zeker wel zwanger mee worden :roll:

Chel afwachten dus, ik hoop met je mee dat het gelijk naar de gyn wordt.

Lekker even eruit joh, naar welk park gaan jullie?

Wij gaan van 4 t/m 8 oktober naar Rabbit Hill. Naat is nog niet leerplichtig dus vandaar lekker buiten de herfstvakantie om. Even met ons drietjes nog weg voor Harry komt. Zomervakantie zijn de andere meiden ook altijd mee en ik sta er gewoon op dat er ook een week voor ons eigen gezin in. Ik wil niet dat Naat opgroeit met het idee dat er alleen maar leuke dingen/vakantie gedaan worden als haar zussen er zijn. Die gaan vaker dan wij allemaal op vakantie hoor :wink:

Daar ben ik ook eens geweest, maar dat is alweer lang geleden. Schijnt helemaal veranderd te zijn.

Wij gaan naar het Vennebos :smiley:

Daar ben ik heeeeeeeeeeeeeel vroeger eens geweest hahaha.

oooo vennebos is zo ontzettend leuk! :thumbup:

wij zijn in maart geweest voor een midweek in een kinder bungalow… tygo heeft zich echt super vermaakt

en het onderste bed was een hoge opstaande rand dus daar sliep hij in

kon hij er wel uit maar niet uit rollen als hij sliep… ideaal en was veelste kort vond ik zelf

kwam er helemaal tot rust … misschien binnenkort weer heen voor minimaal een week 8)

Ja we hebben er ook zin in :dance:

Hihi wij gaan de 27e naar het Vennebos! Laat je 't volgende week dan wel schoon achter :wink:

Jeetje wat een lekker vooruitzicht hebben jullie allemaal nog, wij hebben helemaal niks gepland staan.

@Apie wrote:

Hihi wij gaan de 27e naar het Vennebos! Laat je 't volgende week dan wel schoon achter :wink:

Hihi goed hoor :mrgreen:

Misschien zwaai ik nog wel even :mrgreen:

Wij gaan nog lekker zwemmen die dag :wink:

Ik ben ongi! :dance:

Heb meteen weer een afspraak gesmaakt voor echo op dag 11

Het is dag 9 geworden omdat het in het weekend valt nu ben ik bij mijn schoonmoeder en kon ik niet in mijn rooster kijken

Nu maar hopen dat ik de 25ste vrij ben

Ga zo even mijn werk bellen

Hoooi,

Ik kom hier ook inhaken. Heb n zoontje sem van ruim n jaar, zitten nu in ronde 9 alweer.

Moet volgende wk za weer ongesteld worden. Of niet.

Sinds vandaag ben ik met pozen wat weeigi, opgeblazen buik, weer meer melkafscheiding (na n dostinex kuur) uitslag op mn buik, vooral rond navel.

Hoewel we geen haast gebben, merk ik dat ik er toch meer mee bezig ben. Ik hoop ergens deze maand niet, we hebben t geprobeerd over te slaan, want mocht t raak zijn ben ik op dezelfde dag uitgerekend als sem haha, zou wel n bak zijn.

Hoooi,

Ik kom hier ook inhaken. Heb n zoontje sem van ruim n jaar, zitten nu in ronde 9 alweer.

Sinds vandaag ben ik met pozen wat weeigi, opgeblazen buik, weer meer melkafscheiding (na n dostinex kuur) uitslag op mn buik, vooral rond navel.

Hoewel we geen haast gebben, merk ik dat ik er toch meer mee bezig ben. Ik hoop ergens deze maand niet, we hebben t geprobeerd over te slaan, want mocht t raak zijn ben ik op dezelfde dag uitgerekend als sem haha, zou wel n bak zijn.

Hoooi,

Myse welkom, welkom, welkom :mrgreen:

Hopelijk voor jullie binnenkort dan goed nieuws.

Mag ik vragen wat een dostinex kuur is?

Poeizie joepie ongesteld :dance: Wat klinkt dat vreemd eigenlijk :think:

Ik zal zo eens wat foto’s uploaden en dan mijn buikie weer in het showforum zetten :smiley:

Hai Myse, welkom!! Hoop voor je dat het snel raak is, en ach op dezelfde dag uitgerekend zijn heeft toch ook wel weer wat!

Hier is 't nog rustig… moet afwachten tot volgende week en ben niet zo goed in wachten… Wil er niet teveel mee bezig zijn maar onbewust dwalen m’n gedachten toch steeds weer af!

Ben sinds gister wel met vlagen misselijk, maar dat kan nu toch nog helemaal niet?? (maandag/dinsdag m’n eisprong gehad) Wat denken jullie?

Apie het kan zijn dat je juist doordat je er zoveel mee bezig bent van alles opmerkt nu.

Helaas moet je toch nog even geduld hebben voor je meer weet :hug:

Nou, buuk staat in het showforum.

Welkom Myse.

Apie, ik denk dat het nog te vroeg is, het is nog niet eens ingenesteld.

Net als Marieke denk ik dat het komt omdat je er teveel op let.

Ik had dat eerder ook, elke ronde voelde ik vanalles. Maar nu ik daar niet meer oplet voel ik niks bijzonders.