WAUW!!! geVEEEEEELiciteerd!!!
wij hebben afgelopen weekend de kansen benut… wellicht dat ik straks ook…
:shifty:
nu eerst maar eens aan t werk. Vandaag tot half zes en dan de koffers definitief inpakken - hondje wegbrengen - friet halen :mrgreen: / voor de laatste keer onder de zonnebank…
Tot over een dikke week!
Hier nog geen 2e op komst
ow wat jammer chelleke :hug:
gefeliciteerd myse :inlove:
hier al een aantal dagen hoofdpijn… maar durf niets te nemen bang om de temp te laten zakken en hierdoor een vertekent beeld te krijgen met mijn temp curve.
maar goed optijd naar bed en voldoende rust nemen helpt ook
zou het dan toch zo zijn dat binnenkort mijn ei komt?
ik test wel maar nog alleen maar hele licht streepjes gehad en dan ene volgende dag helemaal niets
dus hoop dat het nog een dezer dagen gaat komen
mijn slijm is wel al eiwit kleur en is rekbaar dus daar ligt het niet aan
ben bang voor te weinig LH en waardoor hij niet springt … hoop dat ik dan eventueel kan bespreken weer met een 3de cyclus een keer pregnyl te spuiten wat de vorige keer ook hielp en ik dus meteen zwanger was
verder probeer ik mijn gewicht weer nog meer naar beneden te brengen
en verder kan ik niets doen
Chelleke :hug: :hug: :hug:
Douwine, hele fijne vakantie!!
Spannend voor jou Poeizie, of je wel of niet een eisprong hebt! Ik zie dat je ook bezig bent met afvallen? Is je BMI te hoog?
Hier alles rustig! Wachten wachten wachten…
ja nog wel te hoog ja… 37
maar is vroeger nog veel hoger geweest bijna 50
bij mij helpt het alleen als ik zoveel mogelijk koolhydraad arm eet
en dat probeer ik dan ook zoveel mogelijk na te volgen
wel soms heel lastig maar ja het is voor het goede doel
Dank jullie wel :-*
Ik had dit keer klein beetje hoop omdat ik de klachten voor naderede ongi niet had, maar wel af en toe klein beetje brandende tepels. Naief kan je dan zijn hè :roll:
Pffffff ik word sch…t ziek van die huisartsen van mij :thumbdown:
Zijn ze met zijn 2en maar ze moeten ook altijd met zijn 2en tegelijk vakantie hebben, elke kinderschoolvakantie moeten hun allebei vrij zijn (net zoals cursussen oid) :x
Dat gaat al jaren zo :thumbdown:
Wij konden de afgelopen 3 weken niet (incl deze week is dat) dus wou ik voor maandag een afspraak maken, maar helaas weer een week later. Misschien dat ik morgen wel naar de gyn poli bel om te vragen of het echt nodig is weer langs de huisarts te moeten :think:
@ poeizie en Apie
@Chelleke wrote:
Pffffff ik word sch…t ziek van die huisartsen van mij :thumbdown:
Zijn ze met zijn 2en maar ze moeten ook altijd met zijn 2en tegelijk vakantie hebben, elke kinderschoolvakantie moeten hun allebei vrij zijn (net zoals cursussen oid) :x
Dat gaat al jaren zo :thumbdown:
Wij konden de afgelopen 3 weken niet (incl deze week is dat) dus wou ik voor maandag een afspraak maken, maar helaas weer een week later. Misschien dat ik morgen wel naar de gyn poli bel om te vragen of het echt nodig is weer langs de huisarts te moeten :think:
Pfff wat een bureaucratie!! Lijkt me een goed idee om de gyn poli te bellen!
Myse gefeliciteerd :inlove:
Chel ik blijf het gewoon k*t voor je vinden :hug:
Douwine heel veel plezier 8)
We zeggen maar zo: nieuwe ronde, nieuwe kansen :-*
Myse, gefeliciteerd meid :dance: :dance:
Chelleke, pff wat balen zeg! :hug:
Ik had vandaag mijn 2e inseminatie :mrgreen:
Nu is het weer afwachten geblazen.
@bigsby wrote:
Ik had vandaag mijn 2e inseminatie :mrgreen:
Nu is het weer afwachten geblazen.
Hier 18 nov afspraak gyn
Mijn NOD is de 15e dus ik hoop dat die afspraak voor niks staat
(zou een leuk verjaardagscadeau zijn (17e jarig) )
Oh super! je hebt al een afspraak gemaakt :dance:
Zullen ze eerst de basis dingen gaan testen net als bij mij, en daarna weer een HSG?
Ik hoop ook voor je dat die afspraak niet nodig meer is
Ik denk inderdaad dat we weer gewoon van voor af aan beginnen. Maarja dat is in ieder geval al weer iets hè
ja heb je tenminste weer hoop!
Vorige keer is het je ook gelukt, misschien raak je nu ook wel weer zwager na de HSG
Ja dat zou mooi zijn
Maar jij eerst goed
Dank jullie wel lieve dames.
Chelleke bale meid :hug: :hug:
Wel fijn dat je naar de gyn kan en dat op mijn verjaardag hahah.
Nou dat moet een goed teken zijn toch?
Bigsby Spanned :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Myse van harte gefeliciteerd.
Marieke hoe gaat het met jou?
Hier gaat het weer goed.
Dat zou mooi zijn hè :mrgreen:
Ook voor mij een mooi verjaardagscadeau, als dat zou kunnen
Allemaal dikke :-*
@Chelleke wrote:
We zeggen maar zo: nieuwe ronde, nieuwe kansen :-*
Ja oké maar toch :?
Monique spannend gaat dat nu erg klinisch in zijn werk? :think:
Ikaa dankjewel voor het vragen :-*
Het gaat goed hoor. Tja de laatste loodjes en dat begin je nu ook wel te voelen, bekken, rug en banden onderin de buik worden nu wat pijnlijk maar je hoort me niet klagen hoor, heb zolang op dit wondertje moeten wachten :inlove:
Controle bij de vk afgelopen maandag was goed, bloeddruk 120/65, hartje klopte mooi alleen ligt Harry dus totaal niet ingedaald, was bij Naat ook niet zo. Nu weet ik dat dat bij een tweede of daaropvolgend kindje ook niet hoeft maar toch :think: . Heb dus wel ligadvies gekregen mochten de vliezen breken.
Babykamer is klaar, moet alleen nog even wat dingen strijken zoals het hemeltje en voor de zoveelste keer een sopdoekje erdoorheen halen en dan is het echt klaar en mag Harry komen.