Zwanger worden van een TWEEDE (deel 11)

Douwine heel veel plezier in Egypte, welk resort gaan jullie? Wij zijn toen Luca net 1 jaar was naar Titanicresort geweest.

Ik zou diaree pillen meenemen (hadden wij gelukkig niet nodig)

ORS (voor kinderen) asperine (voor jullie en kinderen) Luca zit nooit verstopt maar daar dus wel, dus wij moesten daar naar een arts voor glicerine pillen, alleen de arst kostte daar al 100 euro :roll: En s; avonds kan het daar fris zijn dus neem warme kleren mee, ehm wat kan ik verder nog bedenken :think: :think: Volgens mij was dat het :wink: Denk zelf nog ff na wat voorn medicijnen je nog meer nodig kan hebben, en volgens mij zit het dan wel goed :lol: :lol:

Hey meiden!

Douwine, veel plezier in Egypte! Heerlijk zeg, het zal daar wel lekker warm zijn, of niet? Hoe lang ga je weg? En top dat je je eisprong hebt gevoeld, gericht klussen :wink:

Mijn ovulatietest was vandaag weer een stukje donkerder. Denk dat m’n eisprong over 2 a 3 dagen is, dus weer een cyclus van ongeveer 31 dagen. Nou ja, prima, zo lang het maar niet langer wordt! Maar we zorgen er iig voor dat er steeds een mooi voorraadje sperma klaar ligt :mrgreen:

Fijn weekend allemaal!!

Goede morgen ladies :smiley:

Zit ff. Via mijn BB op internet … Ben namelijk bij mijn schoonouders en daar is de pc kaduuk

Ze nemen ook steeds zo’n ding uit het jaar kruik dus die kan al die software en snelle i-net niet trekken :roll:

Maar goed zo gaat het ook en geloof me mij foon is sneller dan hun pc

Had gister avonddienst en dat is nog de enige keren dat dan oma op tygo past want kdv is dan niet open… We zijn blijven slapen want dan hoefde ik tygo niet wakker te maken en vanavond komt hub dan met zijn zus richting hier omdat mijn sv zijn verjaardag vierd en dan gaan we daarna weer samen naar huis

Had mijn dingetjes en medicijnen meegenomen helemaal in een trommeltje dan blijft alles bij elkaar

Zo kon ik vanmorgen gewoon tempen en via fertilityfriend online (ze hebben helemaal een versie voor je telefoon) gewoon invullen en zo mijn grafiek bijwerken

Helemaal goed

Heb ook toch maar ook mijn persona uit zijn verpakking getrokken begin van mijn cyclus kijken hoe ver ik kom

hey hier ben ik ook weer. Moest na vorige maand even gas terug nemen.

Sorry dat ik even niets heb laten horen.

Ik lees vnv even terug. Zijn er nog zwangeren die ik mag feliciteren?

O ja, hier net nalv de toeschietreflex van gisteravond (was erg vreemd om te ervaren haha) vanmiddag een testje gedaan.

Binnen 5 min een streep. Maar ben wel wat te vroeg en het was geen ochtendurine, hij is nog vrij licht, maar wel binnen de 5 min. ben benieuwd ditkeer.

Ben dus wel echt hartstikke duizelig.

morgen doe ik er nog 1 met ochtend urine.

tot snel!

Wij gaan naar een kidsworld resort in Hurghada. Aqua Jungle Park heet t geloof ik (heb zelf niet geboekt… eigenlijk geen idéé! :oops:)

Ik heb vandaag de ORS gekocht en een pakketje zetpillen. Zonnebrand factor 50 voor die kleine want t is daar 35 graden… Dat is dertig graden warmer dan hier zeiden manlief en ik tegen elkaar vanmorgen! Jemig!

Bedankt voor de tip van de glycerinepillen! Die neem ik nog even mee van de apotheek.

Ik heb op een mp3 allemaal kinderliedjes en k3 enzo gezet, ben fré nu aan het wennen aan een koptelefoon. Zolang er herrie uit komt vind ze het bijster interessant! Haha!

Ik ben 1 jaar en drie weken, ik ga vliegen en heb een mp3 speler op m’n hoofd… Nou dat kon ik niet zeggen toen ik zo oud was! Lol!!

He Myse, ik duim! Klinkt wel goed maar ja, je lijf kan rare truucjes uithalen he?

Iedereen een fijn weekend, tussen de buien door lekker naar buiten!

Ooooooeeee Myse, dat klinkt wel als een echte positieve test en dus zwanger hoor!!! Wauw super!!! Maar morgen dus nog maar een testje!

Streep is een streep myse :dance: :dance:

Waarscheinlijk is hij morgen ochtend donkerder

Hier zo goed als van mijn ongi af dus we kunnen weer aan de bak :mrgreen:

Hallo dames.

Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen.

Ik was ene beetje teleurgesteld in mijn ongi.

En kon het even moeilijk accepteren.

Dit wegens dat ik bij N bij de eerste ronde zwanger was en bij de andere 2 zwangerschappen beide bij de 2e maand (beide uitliep op een mk).

Tja dus had even iets wat afstand gedaan.

ik lees morgen even wat bij

hey ikaa,

Ik denk dat je gewoon moet doen waar jij je prettig bij voelt en als je even tijd voor jezelf nodig hebt is dat toch niet erg :-*

Je bent er nu weer! Gezellig!

dikke :hug: knuffel

Myse, ohhh spannend! ik duim voor je :pray: :pray:

Ikaa :hug: :hug:

Douwine: ja nu is het nog heerlijk warm, wij gingen tusen kerst en oud en Nieuw :lol: toen was het overdag warm maar koelde het daarna heel snel af. Maar goed het was nog warmer dan hier :lol: :lol: Wij zaten daar dus vlak bij :mrgreen:

hahaha nu al een koptelefoon op, dat kon ik vroeger ook niet zegge :wink:

myse heb je alweer getest? :mrgreen:

Ikaa ik ken je gevoel helaas :frowning: Je zou het liever gister zijn dan vandaag.

Knuffel!

ja nog een x getest, is nog net zo licht als gister misschieb iets donkerder, maar wel weer na 3 minuten zichtbaar. ik wacht gewoon morgen af. we zullen het wel zien.

Jeetje Myse, echt spannend hoor, ik duim ook voor je!! :pray:

Ikaa, ik snap je wel hoor… Soms is 't wel ff lekker om er niet zo mee bezig te zijn, en dan is afstand nemen van het forum vanzelfsprekend toch… Hoe gaat 't verder?

Hoe gaat 't met de rest van jullie??

Ik had vandaag een knalpositieve ovulatietest!! Jeehhh! Echt super handig die dingen want als ik alleen op het zeurderige gevoel in mn onderbuik af zou gaan (iedere cyclus na mn bevalling wordt dit zeurende gevoel erger, vanaf rond mn eisprong tot aan menstruatie :? maak me hier soms zorgen over…) had ik gedacht dat ik afgelopen woensdag al mn eisprong had… We gaan flink aan de klus vanavond en morgen hihi (sorry voor de info dames :oops: )

Klus ze :inlove: :pray:

Allemaal :pray: :pray:

succes allemaal en een fijne week!!!

Apie, en nou maar weer wachten :wink:

Ik ga vanavond weer beginnen met de ovu testen, waarschijnlijk kan ik donderdag of vrijdag dan weer geinsemineerd worden :mrgreen:

Ja ik kan nu idd niks meer doen dan wachten… Gisteren was mn ovulatietest weer negatief dus mn ei is echt zondagavond of gister gesprongen. In theorie zou het dus best eens raak kunnen zijn… Maarja, we zien t wel! Heb zaterdag 30 okt een feestje, miss dat ik die ochtend wel vast test ivm alcohol enzo…

Voor jou ook weer erg spannend Bigsby!! Toch ook wel leuk om met die ovulatietesten aan de slag te gaan he. Ik werd iig wel blij van die streep die steeds donkerder werd, stom is dat eigenlijk! Hou je ons op de hoogte??

Myse, hoe is t met jou? Al een dikkere streep gezien??

Hai!

Nou ik heb van ellende maar een digitale test gehaald… das toch iets duidelijker dan 2 streepjes haha.

En ja hoor, zwanger!!!

K kan t nog niet echt bevatten denk ik :slight_smile: Nu toch wel iets meer :slight_smile:

Weer n juni kindje :slight_smile:

Spannend zeg met ovutesten, k hoop dat het jullie helpt!

K hou jullie in de gaten :slight_smile:

Myse, super gefeliciteerd!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: Leuk, een juni kindje!!!

@Myse wrote:

Hai!

Nou ik heb van ellende maar een digitale test gehaald… das toch iets duidelijker dan 2 streepjes haha.

En ja hoor, zwanger!!!

K kan t nog niet echt bevatten denk ik :slight_smile: Nu toch wel iets meer :slight_smile:

Weer n juni kindje :slight_smile:

Spannend zeg met ovutesten, k hoop dat het jullie helpt!

K hou jullie in de gaten :slight_smile:

:dance: