hallo allemaal!
Wij stoppen waarschijnlijk in december met de pil!
Tess is zo makkelijk en lief, dat we dolgraag een 2de willen.
We genieten intens van haar.
Nu krijgen we wel steeds te horen (voor de grap) dat een 2de alleen maar kan tegenvallen als de eerste zo makkelijk is… :think:
We merken het wel… Ik vind niet dat je DAAROM het maar niet moet doen. Je gevoel is het belangrijkste erbij.
Ik heb jullie verhalen een beetje gelezen en hoop er vanaf nu bij te kunnen en een beetje te volgen! :inlove:
dikke knuf nicole
Welkom Nicole :thumbup:
Nicole welkom
En ach ieder kind is anders, zo is onze Naat een vreselijke kwebbel en druk, ik grap dan altijd maar dat deze gewoon wel rustiger moet zijn omdat het niet erger kan maar ik heb mijn twijfels :lol:
ja zo denk ik dus ook en ben er dus ( :lol: zover dat kan) op voorbereid.
Vind het wel ONTZETTEND spannend weer.
dikke knuf nicole
Welkom Nicole, ik zou me niks aan trekken wat andere zeggen. Elk kind is anders, maar daarom niet minder welkom
Welkom Nicole! Idd weer super spannend he! Leuk, onze dochters zijn bijna even oud zie ik. Die van jou van 10 januari en die van mij de 14e!
Poeizie, wat balen dat je ongi heeft doorgezet!!! :hug:
Ik ben gister begonnen met ovulatietesten, er verscheen een heel licht streepje, die van vandaag was al iets donkerder… Hoop over een paar dagen een knallend positieve test… Ben benieuwd!!
hey apie!
ja ze schelen echt niet veel maar bij jou kriebelt het al langer dan bij mij begrijp ik
Heb jij na je bevalling geen anti-conceptie meer genomen (zo te zien aan je cyclussen onder aan je tekst)?
Ik heb vorige keer geen ovulatie-testen gebruikt. Had ze wel NET gekocht toen ik zwanger bleek te zijn. Dus ga ze nu in december direct gebruiken anders raken ze over datum! :lol: hahaha
dikke knuf
Ja bij mij kriebelt het al een tijdje maar we hadden eigenlijk ‘afgesproken’ om volgend jaar zomer weer te gaan proberen. En vorige maand hebben we 't 1x onveilig gedaan, had daarna ook het gevoel dat ik zwanger was maar helaas niet dus… En toen was mijn vriend toch ook wel teleurgesteld! En deze maand gaan we er dus weer écht voor.
Nee geen anti conceptie meer gebruikt, wilde juist graag weten hoe mijn cyclus zou zijn na de bevalling… En het is niet heel erg regelmatig (ook niet mega onregelmatig) dus vandaar de ovulatietesten!
En jij gebruikt nog wel anti conceptie? En vanaf december dus weer aan de klus! Hopelijk ben je weer snel zwanger!
ja wij zouden dus weer beginnen als Tess 1 jaar en 3 maandjes zou zijn. Maar we kunnen niet wachten! hihi.
Zelf vind ik december geen leuke maand voor de kleine om jarig te zijn ivm alle andere feestdagen. En we wilde ongeveer 2 jaar ertussen als dat zou kunnen. Dat was dus de reden dat we wilde wachten, maar we zijn om!
Eerst was het januari dat ik zou stoppen met de pil maar nu hebben we december afgesproken. lekker met de feestdagen klussen hahaha Dan is hij lekker veel thuis en hopelijk met de ovulatietest erbij is het meteen raak. Ja ik ben erg positief ingesteld… ik weet het. Vorige keer duurde het 7maandjes en wie weet nu sneller… en anders langer. We gaan er voor en we merken het wel wanneer nr 2 zich aanmeld :lol:
Bij jou is het dus vanaf nu erg spannend met de ovulatietest erbij!
Ik zal voor je duimen, maar ik hoef niet PRECIES te weten wanneer jullie klussen hoor hahahaha
dikke knuf
Achjoh dat heb je toch niet voor het zeggen. Wij wilden ook het liefst 2 jaar ertussen, maar dat gaat echt niet meer lukken :roll:
Gezellie met de feestdagen klussen :inlove: :mrgreen:
leuk zo die planningen :mrgreen:
ik wilde na tygo eigenlijk vrij vlot weer maar door problemen op mijn werk toen heb ik een cariere switch gemaakt en aan een werk-leer opleiding tot verzorgende ig begonnen
had dus het idee van 3 jaar mijn wens in de koelkast te zetten
maar is ook eerder geworden
zou eigenlijk pas januari mijn spiraaltje laten verwijderen maar dat is juni geworden :mrgreen:
en toen ik na de zomervakantie te horen kreeg dat een klasgenootje van mijn in haar vakantie met spoed haar baarmoeder moest laten verwijderen ivm baarmoederhalskanker had ik zoiets van ik wil gewoon niet meer wachten… het kan zomaar fout gaan in je lichaam en dan zou ik heel veel spijt hebben als ik door zoiets niet mijn wens in vervulling kon laten gaan
het zet je met je beide benen op de grond
gelukkig kon ik snel terrecht bij de fertiliteit… had eigenlijk verwacht dat ik weer minimaal een half jaar zou moeten klungelen maar dat hoefde niet gelukkig :dance:
nu ga ik 2de cyclus in waarbij ik clomid gebruik
zo en wauw wat een ongi nu zeg … aaaaauuwww ik heb pijn in mijn buik, rug, boobs en misselijk :sick:
had dit liever gehad zonder bloedverlies want dan zou er wat anders aan de hand zijn :mrgreen:
Tja onze planning was ook 2 jaar ertussen :roll: :roll:
Ik ben lekker op MP bezig :mrgreen:
Ja zo zie je maar, je kan proberen te plannen wat je wilt maar of het ook lukt is een tweede…
Mijn ovulatietest was vandaag alweer wat donkerder
hey meiden!
ja we hopen inderdaad allemaal… maar niemand heeft het voor het zeggen helaas. :naughty:
Ach dromen mag toch??
@poezie… Is je ongi nu erger door de clomid? Of heb je het altijd zo hevig?
@apie : spannend hoor :dance:
Spannend meiden! ik leef nu al met iedereen mee!!
dikke knuf
nouja dat ik mijn spiraaltje had was het minder natuurlijk
maar daarvoor wel meer klachten enzo
als tiener liep ik echt leeg dat was nog heftiger
maar goed hopelijk ben ik er binnenkort voor minimaal 9 mnd vanaf :mrgreen:
ja 1 van de vele MOOIE dingen van de zwangerschap! :dance: hihi
Dromen mag altijd en het is altijd heerlijk om te dromen!!!
Ja dromen kan altijd, maar als je dan weer ongesteld wordt had je toch liever gehad dat je niet was gaan dromen :roll:
Tell me about it :?
Ik blijf het nog steeds een wonder vinden dat Harry onderweg is hoor, ik had eerlijk gezegd de moed al opgegeven, ook gezien mijn leeftijd en de twee of eigenlijk 3 miskramen hiervoor.
hee ladies,
weer even een berichtje uit een grijs en grauw friesland… gatver wat een Kl*teweer vandaag! Had vandaag vrij en heb dus ook helemaal niets gedaan! Oh ja, een appelboor gehaald bij de hema. Haha!
Gister was ik al druk zat met ramen lappen en de keuken poetsen dat zelfs manlief me vrij heeft gegeven vandaag. Jeej!
Daarnaast ook gewoon al een druk weekend voor de boeg, helemaal omdat we donderdag naar Egypte vliegen en ik werkelijk nog helemaal NIETS gepakt voor de vakantie. Zijn er nog dingen die jullie absoluut meenemen op vakantie met een dreumes? Ik pak natuurlijk potjes olvarit en pakjes nutrilon voor t geval ze daar in het hotel niet wil / kan eten, luiers etc lijkt me ook logisch… maar verder?
Tips of truucs iemand?
Ik voelde net de eisprong in mijn buik en volgens de planning zou dat inderdaad ook vandaag of morgen moeten zijn. Met wat gezonde fantasie weten jullie dus nu hoe mijn avonden eruit gaan zien vandaag en morgen! :oops:
Jullie allemaal heel erg veel plezier/succes/sterkte komend weekend!
groetjes Douwine