Zwanger worden van een TWEEDE (deel 11)

Ik had zo’n goede hoop deze ronde, ik voel de echt vanalles :roll:

Maar het ziet er naar uit dat ik ongesteld aan het worden ben :cry: :cry: :cry:

Ik baal nu zo :evil:

ohhh wat balen bigsby :frowning: :hug:

@bigsby wrote:

Ik had zo’n goede hoop deze ronde, ik voel de echt vanalles :roll:

Maar het ziet er naar uit dat ik ongesteld aan het worden ben :cry: :cry: :cry:

Ik baal nu zo :evil:

:cry: :cry: :cry:

:hug: :hug: :hug:

@sweatest7 wrote:
wie weet chel, zijn onze mennekes op dezelfde dag jarig! :inlove:

Neee das niet handig :naughty:

Vandaag is het nog steeds k.t (veel hoesten, pijn op de borst van het hoesten, keelpijn, snotteren enzo)

Kan ook niet echt goed zieken want ben steeds bij mijn ouders. Morgen weer.

Vanmiddag had Damian hele akelige hoestbuien waarbij hij het echt ontzettend benauwd bij had en heel erg moest kokhalzen. Doordoor zijn we toch naar de hap geweest.

Hij vond dat een beetje als kinkhoest klinken en sloot een lichte kinkhoest niet uit.

Maar waarschijnlijk is het gewoon een hele flinke verkoudheid.

Maar gaat goed komen :wink:

Oooww nee Bigsby… maar je weet het nog niet zeker??

Chelleke, klinkt als een echte ziekenboeg bij jullie thuis! Beterschap allemaal!

Dank je wel :-*

Beterschap Chel, hopelijk is het geen kinkhoest :hug: :hug:

Ik wist het gister zeker, ik bloedde gelijk al heel erg :roll:

Ik had echt het gevoel dat ik zwanger was en beleefde het ook gewoon. En ineen keer werd ik ongesteld :shock: En het rare is dat ik altijd een cyclus heb van 28 dagen, en gister zat ik op dag 26:think:

Helaas dus weer door naar de volgende ronde :cry:

Bigsby, sht sht sh*t!!! Super irritant hoe je lichaam je in de maling kan nemen he… Ik dacht het vorige maand ook… Op naar een nieuwe ronde, nieuwe kansen!! De hoop niet verliezen!

Apie, balen h’e als je echt dat gevoel hebt? ik beleefde het gewoon helemaal opnieuw van toen. Ik droomde het zelfs :cry: :cry:

Normaal laat ik me nooit zo gaan.

:cry: :thumbdown: :hug: :hug: :hug:

wat klote… :hug: Hopelijk olgende maand beter!

Ben Hier aan Het bijkomen Van Plopsaland gister… pfff wat een uitputtingsslag!!!

waarom doen mijn H en V et niet in kleine letters??? raaaaarrrrrrrr

Goedemorgen,

oh Monique wat een ontzettend rotnieuws, ik had het zo gehoopt :frowning: :hug: :hug: :hug: :hug:

Zal later beetje bijlezen.

:-*

uhhhh toets blijft hangen? raaaaar idd :think:

Dan gewoon in grote letters gaan typen :wink:

Alles goed Marieke?

Grote letters, altijd makkelijk :mrgreen:

Ja alles goed gelukkig, suikerwaardes netjes stabiel, kleine Harry nog steeds gemiddeld dus lekker terug naar de vk en mag zelfs thuisbevallen. Ziekenhuis blijft wel als strenge achterwacht dienst doen en moet nog wel wekelijks mijn waardes doormailen.

Ik is blij :dance:

ongi heeft doorgezet dus ben weer aan een nieuwe ronde begonnen

we hebben wel een blinde ronde want onderzoeken gaan niet verder eerder dat de uitslagen zijn besproken en dat is pas 28 oktober :roll:

ik mocht wel op dag 5 weer met clomid beginnen

die had ik al in huis

kijken of ik via ovu-testjes mijn ei kan opsporen en dan hopen dat we raak schieten en mijn ei springt :pray:

Poeizie balen :hug:

En ik duim heel hard met je mee :pray:

Balen dat je ongesteld bent geworden Poeizie :hug: en jammer dat je niet verder kan, gelukkig dat je toch met clomid mag beginnen. Hopelijk is al die poespas niet nodig en lukt het me de clomid :mrgreen:

Enne nu lopen we gelijk :wink:

Marieke, lekker aftellen :dance: :dance:

Fijn dat het allemaal goed gaat, hopelijk kun je lekkr thuis bevallen.

ojaaaa marieke je loopt op je eindje he… nog even en dan heb je je uk in je armen :inlove:

hey ja we lopen gelijk op bigsby :smiley: zou nog eens kick geven als we tegelijk zwanger zouden worden ook :inlove:

nouja 26 dgn is beter als 19 dgn :wink: er is ergens een vooruitgang

en idd nu hopen dat het deze ronde goed gaat

gewoon regelmatig gezellig maken met elkaar :mrgreen:

en over 2 weekjes heb ik ook vakantie dus kunnen we er in alle rust voor gaan

@poeizie wrote:

ongi heeft doorgezet dus ben weer aan een nieuwe ronde begonnen

we hebben wel een blinde ronde want onderzoeken gaan niet verder eerder dat de uitslagen zijn besproken en dat is pas 28 oktober :roll:

ik mocht wel op dag 5 weer met clomid beginnen

die had ik al in huis

kijken of ik via ovu-testjes mijn ei kan opsporen en dan hopen dat we raak schieten en mijn ei springt :pray:

:thumbdown: :hug: :hug: :hug:

26 dagen is idd mooi Poeizie, hoef je niet zolang te wachten :thumbup:

Ik heb hem gewoon weer op 28 dagen gezet, maar doordat ik nu op 26 dagen zat is de inseminatiedag tenminste niet zo krap aan meer :mrgreen: Ik zat toch elke keer met zaterdag/zondag… nu wordt het woensdag of donderdag. Wel lastig omdat dat de dagen zijn dat ik werk, maar goed je moet wat h’e :wink: