Bigsby, nu ook maar weer afwachten dus!!! Wat duren 2 weken dan lang he…
Chelleke, mooi dat je een afspraak hebt bij de gyn, je had de huisarts dus toch niet nodig??
Hier alles lekker, nog 1 dagje werken en dan weer heerlijk weekend. Mijn borsten jeuken trouwens als een gek…
@Marieke_5000 wrote:
Controle bij de vk afgelopen maandag was goed, bloeddruk 120/65, hartje klopte mooi alleen ligt Harry dus totaal niet ingedaald, was bij Naat ook niet zo.
Fijn dat de controle goed was :thumbup:
:hug: voor de laatste loodjes :-*
@Apie wrote:
Chelleke, mooi dat je een afspraak hebt bij de gyn, je had de huisarts dus toch niet nodig??
Nee was niet nodig, ik sta nog gewoon bij hun in het systeem. :thumbup:
Marieke, ja de laatste loodjes zijn zwaar, en hopelijk laat Harry niet zolang meer opzich wachten.
Ja na deze ronde wordt het echt klinisch, lekker al die hormonen :? Hub staat er helemaal niet achter maar goed hij doet het voor mij.
Toch wel fijn dat hij het voor jou doet, als hij er echt niet helemaal achter staat zou hij het niet gedaan hebben
Die inseminatie, is dat ook zo klinisch of maken ze de boel nog wat romantisch met een kaarsje erbij ofzo :think:
haha nee er is niks romantisch aan, je ligt met je benen weidt. Dan brengen ze een eendenbek in, en daarna gaat het slangetje naar binnen en is het spuiten maar (met een spuit door het slangetje) en gister wilde het slangetje er niet in dus gebruikte ze een tangetje erbij :shifty: En nu lijkt het wel of ik ongesteld ben, gister bloedde ik best veel en nu nog een beetje. Ze zei gister gelijk al dat ik bloedde, dat was normaal. Ze zei ook dat ze kon zijn dat mijn eisprong al heel snel was, kon ze aan het slijm zien. Het is allemaal zo gebeurt, daarna moet je 15 minuten blijven liggen.
Geen hapjes, drankjes en kaarsjes :lol: :lol:
Nah wat flauw zeg, ze mogen het toch best wel wat gezellig maken :lol:
Maar dat tangetje klinkt niet echt fijn :?
@Marieke_5000 wrote:
Nah wat flauw zeg, ze mogen het toch best wel wat gezellig maken :lol:
Maar dat tangetje klinkt niet echt fijn :?
Nee dat deed zeer, daarom zou je ook gaan bloeden :shifty:
nouja wat flauwwww! en dan moet je ook nog eens zo a-romantisch 15 min blijven liggen :snooty:
hoop niet dat het nodig is… maar dan moet je dat maar voor een volgende keer dat je hub daar dan maar voor zorgd … je moet toch ook ontspannen en in de watten worden gelegt vind ik
of hebben jullie daarna nog wat leuks gedaan :mrgreen:
hier nog steeds geen pos. ovu test… steeds wel licht 2de streepje maar word nog niet echt donkerder… hoop dat het nog gaat komen
bij vorige cyclus had ik een dikke streep op dag 14 dus zou nog kunnen
dat zou wel betekenen dat mijn cyclus officieel langer zou moeten duren
maar laten we hopen dat het gewoon minimaal klaar is voor 9 mnd
Uhm Hub neem ik niet eens mee daarheen, heeft toch geen nut. Ik lees lekker ontspannen een boekje terwijl ik 15 minuten wacht Ik ben bang dat als ik hub steeds meesleep hij helemaal niet meer mee wil werken aan de IUI :oops: Maar goed ik vind het ook niet erg om alleen te gaan.
En nee we hebben samen niet meer… na die haak bloed ik nog steeds :shifty:
Je moet gewoon nog ff geduld hebben die streep komt er wel
Ons leven bestaat echt uit wachten en geduld hebben :roll:
ja een de dingen die gemeen hebben met elkaar… het leven bestaad uit wachten wachten en nog eens wachten :roll:
Dikke knuffel meiden :hug: :hug: :hug:
hey meiden.
Ik ga jullie wel blijven volgen maar wij hebben ons plan voor een 2de kleintje heeeeel even opzij gezet.
Wij gaan eerst stiekem trouwen!! haha
Met z’n 3tjes op een eiland. We zijn nu alles aan het regelen. Maar aangezien je natuurlijk met dingen rekening moet houden als je zwanger bent EN ik slank in een jurk graag wil, hebben we besloten nog even te wachten met proberen…
dikke knuf nicole
Wat leuk, gefeliciteerd en veel plezier met regelen enzo :inlove:
Hey ladies, rustig hier!!
Nicole, gefeliciteerd met je huwelijk! Wanneer ga je trouwen? En dan daarna weer verder met jullie kinderwens?
Het leven bestaat idd soms uit wachten wachten wachten… Ik heb besloten donderdag te gaan te testen met zo’n vroege test. Heb echt geen geduld…
Verder alles goed met iedereen??
Nicole wat romantisch op een eiland :inlove: :inlove:
Alvast heel veel plezier met de voorbereiding.
Spannend Nicole :mrgreen: ach je hebt gelukkig nog genoeg tijd voor een 2e
Veel plezier met de voorbereiding!
vandaag mega pos. ovu test gehad :mrgreen: :dance:
het streepje was veeeel donkerder dan de controle strook dus jullie snappen natuurlijk dat ik mijn hub vanavond opwacht
zal mijn cyclus nu dus wel langer duren denk ik
Veel plezier poeizie! :inlove:
Hihi have fun Poeizie!!!
Goh wat zou Poeizie nou aan het doen zijn :think: :think:
:lol: :lol: :lol: :lol: let’s go girl :lol: