Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)

owww lekker chelleke: zwemmen! ben je naar de tongelreep geweest??

hier nog niet ongi, maar ook een negatieve zw test… (kon me niet langer inhouden en die test wilde gewoon gebruikt worden, zo een van het kruidvat)

uhhh en de rest?? ik weet het eigenlijk niet meer wat jullie zieden…

Ach wat jammer dat de test negatief was, misschien nog te vroeg? :hug:

Erg he die testen die je dan met vragende oogjes aan zitten te kijken :roll:

Balen dat de test negatief was Knipoogje :cry:

Is het misschien nog te vroeg om te testen?

Marieke: Luca slaapt nu prima, af en toe probeert hij het nog wel maar nu hij al zoveel begrijpt proberen wij al die trukjes van hem af te leren. Dat gaat dus best goed :thumbup:

Chelleke; lekker gezwommen?

Fijn dat het nu eindelijk beter gaat met het slapen van Luca :thumbup:

Kun je zel hopelijk ook weer wat bijtanken!!

Vandaag vertelde de moeder van 1 van mijn gastkindjes dat ze zwanger is en of ik de baby straks ook op wil vangen.

Weer slikken, is al de zoveelste die zwanger is nadat ik mijn miskraam had.

IK WIL OOK :oops:

Marieke; ik deel je gevoel, iedereen om mij heen raakt ook ineens zwanger.

En bijna al mijn maandmama’s, en dan besef ik des te meer hoe graag ik nu ook wil :cry: :cry:

Dikke knuffel voor jou :hug:

Heb jij ook msn marieke?

@ knipoogje

Ja we zijn inderdaad naar de Tongelreep geweest.

Balen van je nega test zeg :thumbdown: :hug:

@ Marieke

:hug:

Wij hebben een hele leuke gezellige dag gehad (foto’s volgen uiteraard nog :mrgreen: ) :dance:

Voor dat we gingen getest en hij was nog meer nega als gisteren :eh:

Ik ben dus bang dat ik eergisteren mijn ei heb gehad.

Laat ik nou toen toevallig hebben gezegd dat het wel leek of ik mijn ei had :roll:

Dus jah…hopen dat het geklus een beetje gelukt is.

Morgen nog eens testen en dan maar zien.

Kan niet meer doen als afwachten :wink:

Je moet wel even goed kijken hoor, foto is niet zo duidelijk te zien :roll:

dat zijn wel vage strepen, heb je nog geen echte positieve gehad?

Oh die zijn inderdaad negatief zeg :?

Op welke dag van je cyclus zit je nu?

Monique ja maandamama’s die zwanger zijn, ook zoiets.

Ik vind het echt ontzettend leuk voor ze en geniet net zo hard mee van de buikfoto’s en foto’s van de baby’s maar enige jaloezie is er toch wel :oops:

Wisten jullie dat je van teveel Sneker Zoethoudertjes misselijk word :mrgreen:

@bigsby wrote:

dat zijn wel vage strepen, heb je nog geen echte positieve gehad?

Nee geen posi test gehad.

Gisteren was ie donkerder als vandaag.

Normaal loopt mijn test qua streep op, donker of net zo donker als de c.streep en loopt dan weer af.

En daar lijkt het nu wel op, die ie alweer afloopt.

tja we hebben die dag niet geklust geloof ik…

heb even gechekt op de kalender…als hij eergisteren geweest zou zijn, dan hebben we ook een wippie gemaakt :mrgreen:

Maar hij zou ook die dag ervoor geweest kunnen zijn… :think:

en misschien komt die posi test nog, maar dan snap ik niet waarom hij gisteren donkerder was als vandaag.

Alhoewel ik nu 2 uur eerder heb moeten testen en geen 4 uur tussen mijn plasjes heb gehad, maar 2 uur. :roll:

Ach we zien morgen wel wat ie weer aangeeft :wink:

Ik zit nu trouwens op dag 10 :wink:

Vorige keer was ie op dag 15, 13 en dag 11

Je kan het beste 1 dag voor je ei spelen he, dan ligt het zaadje al op het eitje te wachten :wink:

Hopelijk hebben jullie toch op het juiste moment gespeeld :pray:

@Marieke_5000 wrote:

Je kan het beste 1 dag voor je ei spelen he, dan ligt het zaadje al op het eitje te wachten :wink:

Hopelijk hebben jullie toch op het juiste moment gespeeld :pray:

Hihi inderdaad, dat hopen we dan maar.

Ach we kunnen niet meer doen als afwachten, jippie :roll: :mrgreen:

We klussen nog maar even door en test ook nog morgen een keer en dan zien we wel :slight_smile:

Ben benieuwd wat de test morgen uitwijst.

Eigenlijk had ik vanavond zullen gaan strijken… had :angel:

Ach morgen weer een dag.

@Marieke_5000 wrote:

Ben benieuwd wat de test morgen uitwijst.

Eigenlijk had ik vanavond zullen gaan strijken… had :angel:

Ach morgen weer een dag.

Zo is dat :thumbup: :wink:

chelleke: mooi dat het zwemmen leuk geweest is, maar wat balen van je test zeg! maar misschien heb je per ongeluk toch op de goede dag geklust! :pray:

marieke: kan me voorstellen dat het zo kriebelt als je iedereen om je heen zwanger hoort/ziet worden. hopenlijk is het bij jullie raak voor je man naar ghana?? vertrekt!

bigsby: vervelend gevoel he: iedereen om je heen en de maandmamas die een voor een zwanger worden… hier heb ik dat nog niet zo, aangezien wij natuurlijk pas net besloten hebben om voor een tweede te gaan, maar kan me voorstellen dat hoe langer het duurt hoe vervelender het is om iedereen zwanger te zien zijn…

hier nog steeds niets te zien… voel me nog steeds niet lekker, dus misschien blijft mijn ongi weg door het niet lekker zijn???

ik wacht nog af tot woensdag, dan is mijn vrije dag. Ben ik dan nog niet ongi, gooien we er nog maar een testje tegenaan, maar dan met de ochtendurine. dat blijkt toch het beste te zijn zeggen ze altijd he? en die van vandaag was vanmiddag…

heb wel veel last van afscheiding vandaag. Heb echt een inlegkruisje in moeten doen, dus wie weet is mijn lichaam zich aan het klaarmaken voor de :evil:

we zullen niets anders kunnen doen dan afwachten!

dus ga ik maar slapen, dan gaat de tijd sneller :slight_smile: gelukkig morgenochtend werken, in de middag thuis poetsen en avond uit eten, dus een heleboel afleiding zodat ik niet in de verleiding kom om toch weer eerder te testen!

Knipoogje is het wittige afscheiding?

Inderdaad lekker afleiding zoeken en dan hopelijk woensdag nog geen ongi en een positieve test :pray:

Wat een weertje weer vandaag he?

Ik heb 1 gastkindje en de kids zijn lekker in de tuin aan het spelen.

Chelleke: oh je zit nu pas op dag 11, dan zal je je ei nog wel krijgen. Dussse gewoon doorklussen :wink:

Marieke; idd voor het strijken is er altijd weer een nieuwe dag :wink: ik doe dat altijd op zondagochtend :mrgreen:

enne ik ben ook heel blij voor ze maar ze zijn allemaal gelijk zwanger geraakt, en ik ben al 10 rondes bezig :cry: Dat doet toch ff pijn :cry:

Knipoogje; wat spannend zeg! hopelijk heeft het niks met griep te maken.

en het is altijd beter om met ochtendurine te testen

Monique ik strijk dus meestal op vrijdagavond, dan is vriendlief vaak weg, zet ik de tv aan, strijkplank voor de tv en gaan met die banaan.

Maar gisteren had ik er dus echt even geen zin in :angel:

Chelleke oh dag 11, dan zal je ei inderdaad nog wel komen joh :smiley:

Knipoogje ik weet het niet hoor. Je bent misselijk, hebt afscheiding, bent overtijd nu, tja…

haha ik strijk ook voor de tv, ik zet dan een serie op die G. niet leuk vind (die hebben we dan opgenomen)

Ja dat denk ik ook wel dat ie nog komt…gisteren was het klussen nog meer auwie :oops: (door de bm-mond)

Nouja we zien het om 14u wel :wink:

Ik heb een vraagje.

Ik bewerk mijn foto’s wel eens op de pc of op de laptop.

Nu zien mijn foto’s er op de pc veel donkerder eruit als op de laptop.

Nu heb ik even 1 foto op allebei bewerkt en nu wil ik graag jullie mening

Foto PC

Foto laptop

Stuur ook nog een paar duimen mee :wink: